View Full Version : Annetaan Vinssin radiokaukosäädin
Koekäytetty ja todettu täysin käyttökelvottomaksi paskaksi. Noutaa saa Offivarusteesta. 24v käyttöjännite , ja näitä on muutama kappale...
Samanlainen kun kuvassa.
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2629&pictureid=53322
Racingrabbit
11.03.2010, 20:03
Millaisissa tilanteissa todettu toimimattomaksi?
Toimisiko kuljetusbussin takaosan vinssissä,noin 15m matkalla?
Edittiä: Minäkin voin yhden ottaa,jos saan vaan värvättyä jonkun lähempää hakemaan.
kaistapää
11.03.2010, 20:18
ihan mielenkiinnosta...miksi on p...kaa?mulla on samanlainen käytössä ja toimii ihan hyvin.....
ihan mielenkiinnosta...miksi on p...kaa?mulla on samanlainen käytössä ja toimii ihan hyvin.....
voipi olla että koopee on kokeillut joskus muutamaa parempaakin kaukosäädintä kuin tuo.:rolleyes:
ja ehkä siksi tuollainen arvio tuon laadusta.
luppakorva
11.03.2010, 20:45
Tommoinen mullakin on, mikäs siinä on huonoa. Toistaiseksi kapula mulla pelannut märkänä ja kuraisenakin:confused:.
Vastaanottolaatikko sippas kyllä uidessa, kun oli nokalla releboksissa. Mutta kojelaudan alla hytissä on pärjänny hyvin.
No minä otan yhden jos kerran oikeasti on paska ja sillä ei tee mitään. Noudan, vaikka samalla kertaa sen RR08 video kovalevyn kanssa.
Ei sattus olemaan vastaavanlaista paskaa 12v? : ) Tai mitä vaan toimivaakin helposti asennettavaa, maksustakin. Meinasin särkee ihteni vuorostaan mönkkärin vinssillä...
No minä otan yhden jos kerran oikeasti on paska ja sillä ei tee mitään. Noudan, vaikka samalla kertaa sen RR08 video kovalevyn kanssa.
tuo samalla meillekki ku on tota peltoaki..............
Joitain pikku ongelma näissä on, että kun joskus saa yhteyden ja rupee kelaamaan niin ei sammu kelaus vaikka kuinka painelee off nappia, tai sitten sammuupi kelaus itsekseen vaikka nappia ei paina. Jos sattuupi väärä ilmankosteus käyttöpäivälle, niin ei aina rupea kelaamaan vaikka nappia painelee ihan vinssin päällä alle metrin vastaanottimesta. Sitten kun hiukka kopsauttaa kaukkaria puskurin kulmaan, niin alottaa kelaamisen ihan ilman "on" napin painallusta-mutta ei lopeta "off" napista kumminkaan. Perus savolainen kantomatka näissä on 1:stä 50:n metriin riippuen kuun asennoista, voi toimia tai sitten olla toimimatta.
Muita vikojahan näissä ei huomattu, paitsi että yksi vastaanotin suli käsiin kun sen kytki autoon-muuten toimii moitteettomasti...
Ei varauksia-vain yksi kappale per talous- vain nouto- ei jälleenmyyjille!