View Full Version : Ostettu MB
VooDoo Jeep
08.03.2010, 16:39
Hakusessa olisi nyt tollanen kippo
BerttaMikke
08.03.2010, 17:40
Ei kait kukaan oikeesti halua tuollaista ostaa....:)
Ostasit kerrannii tolokun ransportteerin niin ei tarviis aina telekuta noihin kippojen kanssa! Vettää hyvin,suorastaan immee varsinnii jeepin merkkissii perässään!
VooDoo Jeep
08.03.2010, 19:22
Ei kait kukaan oikeesti halua tuollaista ostaa....:)
No mikäs se olla pitäis?
No mikäs se olla pitäis?
http://www.nettiauto.com/3070624
VooDoo Jeep
08.03.2010, 21:04
http://www.nettiauto.com/3070624
Meillä on töissä noita uus koppasia transporttereita ja ei oo oikein vakuuttanut mua. Joistain on tippunut sivuovi tielle, pakkasella ei lähe käyntiin (puristukset kateissa) ja tän vian takia auto on viety vw:lle hinurilla ja tullut samanlaisena paskana takas useaan kertaan, webastot ei toimi, automaattilaatikot ei kestä vetää mitään, ym ym vikaa:D Kaikki Vitot mitä mulla on ollut niin on toiminut hyvin, en sit tiedä onko ollut vaan hyvä tuuri;)
Ja Toyota hiaceen en ees koske pitkällä tikulla, tehoton paska:D
Opel ei kiitos laatikkovikaisia! kaverilla on tollanen ja tullut jo maksaa 2x auton hinnan.
Vanin pitäisin jos ois oikee ajokortti 1E:eek:
haloo ! päivitä ny se ajokortti ja aja vanilla...
toyota4x4
08.03.2010, 22:22
kelpaako miten mädät yksilöt?? saako olla hitsattavaa?? löytys 05- mätä reilu 100tkm ajettu ja mätä paska 150tkm ajettu
VooDoo Jeep
08.03.2010, 22:56
kelpaako miten mädät yksilöt?? saako olla hitsattavaa?? löytys 05- mätä reilu 100tkm ajettu ja mätä paska 150tkm ajettu
Pistä kuvat ja hinnat autoista niin katotaan;)
BerttaMikke
09.03.2010, 10:29
No joo...en minä pahalla tuota lohkaissut. Juuri sain myytyä oman uuskoppasen Viton ja voin huokaista helpotuksesta. Vanhassa Vitossa mulla ei ollut koskaan mitään vikaa mutta uuskoppasessa senkin edestä.
Vaihdelaatikko porsi, ruostetta niin perskuleesti, sähkövikoja, umpiot keräs vettä ja sit alkoikin jo suuttimet vuotamaan...kilsoja vajaa 200t.
Sehän riippu millaista autoa haet ? luetettavuutta = hiace, ajo-ominaisuuksia = transportter,
kivaa harrastepeliä = chevy van tai astro. Vivarot eli rellut kannattaa kiertää kaukaa.
Sitten jos budjetti sallii niin kannattaa miettiä uuskoppaista transiittia, todella hyvä ajaa ja on tilaa kun
on kirveellä veistetty. Eikä niissä ole muuta ongelmia ollut kuin starttien kanssa ja vaihdevivuston säätöjen.
Eikä ole kalliita korjata nuo viat.
VooDoo Jeep
10.03.2010, 15:56
Löytyykö niitä kuvia ja hintoja:rolleyes:
Schimanski
12.04.2010, 09:19
Hitsi, myähästyin taas. Miulki ois myynnissä mätä paska Espanjan paku mersu 115cdi automaatil (alv väh. kelp.) ja kaikil varusteil :)