Kirjaudu sisään

View Full Version : Spurgut ja niiden tarinat.

VonLeka
01.03.2010, 14:27
Useat spurgut ovat normaalikansalaista rehellisempiä ihmisiä.
Ehkä siksi he ovat siinä kunnossa :/

Noilta kuulee välillä jänniä tarinoita..

Eräs sankari tuli bussipysäkillä juttelee.

Oli kuulemma uskossa ja hällä oli jumalan lupa juoda. Sai myös koko ajan raportteja taivaan ja helvetin välisestä sodasta. Ei olis halunnu mutta niitä kuulemma vaan tuli. Hänen mielestään mä näytin vähän aamuruskon pojalle. Erehdyin kysymään että mitäs ne on? Ja se vastasi että ne on saatanan serkkuja maan päällä ja vain hän tietää liikkeen jolla niitä voi tappaa. Olisi halukkaasti näyttänyt ja opettanut sen liikkeen mulle, mutta en mä halunnut. Toivottavasti aamuruskon poikia ei tuu vastaan...

ilmeisesti vedän jotenkin spurguja puoleen...

Kerran kalastamassa ollessa tuli joku mies paikalla fillarilla onkineen. Jutut lähti ensin pienistä liikkeelle ja loppujen lopuksi päätyen siihen, että hän oli venäjän erikoisarmeijan sotilas (vai oliko peräti kouluttaja). Myös Vietnamissa oli aikaa vietetty. Sotapuheissa alkoi miehen naama muuttumaan sen verran punaiseksi, että huumorintaju alkoi myös minulla loppua. Mies alkoi huutamaan kaikenmaailman armeija-salaliitto-robotti-jutuista ja tivasi, että olenko itse ollut koskaan sodassa. No, katsoin parhaimmaksi poistua pikkuhiljaa paikalta.

Parasta puliukoissa on niiden saamat lempinimet. Meidän kylällä on/oli mm. Rattimatti, Mopo Matti, Voe Pihteinen, Jylppy, Luuranko Räsänen, Putki Pena, Kottikärri Rami.... jne.

Totuushan on kuitenkin se, että nämä old-school partaturjakkeet tarinoineen alkavat olla uhanalainen laji. Sekakäyttäjät ovat astuneet tilalle ja ne veikot ei kykene kaupan portailla tarinoimaan

hutikka
01.03.2010, 14:46
juu näiltä "ranta intiaaneilta" yms. tulee joskus ihan viihdyttävää läppää,lähen kummelitasoa jos vaan on semmonen päivä ittellä että jaksaa niiden jorinoita kuunnella:D

L-200
01.03.2010, 14:56
Yleensähän ihminen on viisain humalassa... Ja juu noita laitalaisia tulee nähtyä aina silloin tällöin ja juttujakin kuulee, tiedä sitten pitäskö niille itkee vai nauraa. Lähinnä säälittää kun joillain elämä on viskautunut totaalisesti sivuraiteelle alamäkeen ja junassa ei ole jarruja.

Muistatteko sellaisen ohjelman kuin Taksi?
Siitä jos näytettäis sensuroimattomana koko setti niin voisi olla setti sekin.

VonLeka
01.03.2010, 17:03
Jo edesmennyt paikallinen spurgu kertoili aina juttujaan, kun pojankoltiaisina niitä kaljaa kitatesa kuuntelimme. Erään kerran tämän heebon lopetettua juttunsa, se sano mulle "susta tulee vielä jotain suurta, mä nään sen, sä oot erilainen".

Suiza410
01.03.2010, 17:38
Jo edesmennyt paikallinen spurgu kertoili aina juttujaan, kun pojankoltiaisina niitä kaljaa kitatesa kuuntelimme. Erään kerran tämän heebon lopetettua juttunsa, se sano mulle "susta tulee vielä jotain suurta, mä nään sen, sä oot erilainen".

VAU! Ajatella! No sitten susta on pakko tulla jotain todella suurta!

Gravedigger
01.03.2010, 17:43
Onhan tuota joskus kuuneneltu tarinaa aukeavista luukuista, joista menee avaruusaluksia venäläisten salaiseen tukikohtaan. Vaan herää kysymys, kun he tietävät nämä. Niin onko heidät vain huumattu, ettei muut ihmiset uskoisi heidän paljastukisa totuudesta........:rolleyes:

VonLeka
01.03.2010, 19:28
Kerran yx spuke totesi "susta olisi mun koulutuksessa tullut mahtava taistelulentäjä"

VonLeka
01.03.2010, 20:24
Joskus 10-vuotiaana joku spurgu bussipysäkillä näytti mulle miten naisia isketään, niin kuin hän sen sanoi. Huusi ohi kulkeville naisille jotain. Kun vaan muistais mitä...

hutikka
01.03.2010, 20:44
Joskus 10-vuotiaana joku spurgu bussipysäkillä näytti mulle miten naisia isketään, niin kuin hän sen sanoi. Huusi ohi kulkeville naisille jotain. Kun vaan muistais mitä...

Koitas nyt vaan muistella ni saat säkin naisen ittelles..:D:D:D:D

VonLeka
02.03.2010, 13:54
tää on oikeesti pätevä ketju.. oon aina puhunu frendien kanssa aiheesta että mitä elämänohjeita ootte oppinu spurguilta.

Spuget ovat Suomen vastine pyhille miehille monissa muissa kulttuureissa. Herroja, jotka ovat ymmärtäneet henkisyyden ytimen ja sen, että maallinen keho on vain rasite, jota ei haittaa pieni etanolihuuhtelu.

Eräältä spugelta kuultua: "ei tää uus tolu oikeen.. se vanha tolu pärisee"

Nostokurki
02.03.2010, 14:19
ite opin eräältä laitapuolen kulkijalta sen, että bemarit on takavetoisia ja bussit linja-autoja eikä takavetoisia.