PDA

View Full Version : Vuoden 2009/10 parhaimmat&paskoimmat chit chät threadit?

VonLeka
01.03.2010, 13:39
Laittakaa tähän topikkiin mielestänne vuosien 2009 ja 2010 parhaimmat(&paskoimmat), mielenkiintoisemmat ja nerokkaimmat chit-chät topikit.
Ja muutama peruste ja kommentti perään

VonLeka
01.03.2010, 14:09
Tässä eräs hyvä topikki http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=64846

baxxter
01.03.2010, 14:49
Paskimmat: http://forums.offipalsta.com/search.php?do=finduser&u=5310&starteronly=1

Arska-tehtaalta
01.03.2010, 14:51
Paskimmat: http://forums.offipalsta.com/search.php?do=finduser&u=5310&starteronly=1

Ilkiästi laitettu :D

VonLeka
01.03.2010, 15:08

Olen erimieltä. Todella hyödyllisiä ja hyviä aiheita, vain muutamia mainitakseni:

Jos maailmassa ois nappi..
Vajakit täyttömaaksi tai uuniin.
Arabilehti Suomesta: Muslimien taivas
Ali-ihmiset asialla jälleen. Vasaralla päähän.
Raisio
Kauniita naisia vuodeksi 2011
Kokoomus laittomaksi ja katsotaan 1918 uusiksi!
Mistä näitä jälkeenjääneitä oikein tulee?

hazzinen
01.03.2010, 15:53
332 topiccia ukko väsännä. HULLU! herrajumala ajaudu jollekki vierotuslinikalle =0)##

Rekisteröimätön
01.03.2010, 15:59
[QUOTE=hazzinen;647369]332 topiccia ukko väsännä.QUOTE]

Ja sitten vielä kuuluttaa enemmän palstoja....:-)

VonLeka
01.03.2010, 16:02
332 topiccia ukko väsännä. HULLU! herrajumala ajaudu jollekki vierotuslinikalle =0)##

eihän se ole kuin yksi topikki viikkoon! ei paha!

tratok
01.03.2010, 16:21
eihän se ole kuin yksi topikki viikkoon! ei paha!

Pitäisikö siun ottaa tavoitteeksi vaikka 2 viikkoon tälle vuotta. Tai ehkäpä jopa kolme, ettei pääse savolainen kierous katoamaan palstalta!

Ryyppyde
01.03.2010, 16:52
Mikähän porukalla on Lekaa vastaan. Erittäin viisasta ja pätevää tekstiä!

Palex
01.03.2010, 17:27

X2

popo99
01.03.2010, 18:56
X3

VonLeka
01.03.2010, 19:13
Mikähän porukalla on Lekaa vastaan. Erittäin viisasta ja pätevää tekstiä!

Samaa mieltä! En ymmärrä, ehkä he ovat ali-ihmisiä? kun eivät ymmärrä nerouttani

tratok
01.03.2010, 19:19
Samaa mieltä! En ymmärrä, ehkä he ovat ali-ihmisiä? kun eivät ymmärrä nerouttani

Se on väärin kun joku herättää mielipiteitä! Ei semmosta saa tehä!

VonLeka
01.03.2010, 19:29
Se on väärin kun joku herättää mielipiteitä! Ei semmosta saa tehä!

Oletko huomannut kellä on taas tämän päivän luetuin ja eniten kommentoitu topik? (Otsikko: Jos maailmassa ois nappi..)

tratok
01.03.2010, 19:31
Oletko huomannut kellä on taas tämän päivän luetuin ja eniten kommentoitu topik? (Otsikko: Jos maailmassa ois nappi..)

Tottahan toki. Mielestäni oikein mukavaa että joku avaa mahdollisuuksia nostaa kissoja pöydälle!

nana
01.03.2010, 19:33
Tottahan toki. Mielestäni oikein mukavaa että joku avaa mahdollisuuksia nostaa kissoja pöydälle!

Mielestäni välillä voi nostaa vähän kookkaampaakin... kuin kissoja ;)

tratok
01.03.2010, 19:34
Mielestäni välillä voi nostaa vähän kookkaampaakin... kuin kissoja ;)

Onko elefantti turhan kookas, kelpaako esimerkiksi lehmä?

nana
01.03.2010, 19:37
Onko elefantti turhan kookas, kelpaako esimerkiksi lehmä?

Sonnit on paljo miehekkäämpiä.. Lehmä vois olla sama ko peiliin kattos... :D

tratok
01.03.2010, 19:49
Sonnit on paljo miehekkäämpiä.. Lehmä vois olla sama ko peiliin kattos... :D

Sonneja ja pukkeja vaan pöydät täyteen!

VonLeka
01.03.2010, 20:04
tratok & nana
vaikutatte ihan asiallisilta, haluatte liittyä mun omaan sisäpiiriin? tavotteena kaataa ja tehdä vallankumous palstan sisäpiiriä vastaan, mut meidän piiri on julkinen eikä mikään salaseura

nana
01.03.2010, 20:06
tratok & nana
vaikutatte ihan asiallisilta, haluatte liittyä mun omaan sisäpiiriin? tavotteena kaataa ja tehdä vallankumous palstan sisäpiiriä vastaan, mut meidän piiri on julkinen eikä mikään salaseura

:D Ehdottomasti, saakos jonku liittymislahjan?? Entä mitä muita etuja seuralla?? Mulla on tapana ottaa kaikki mitä ilmaseks saa ja irti lähtee!! ;)

VonLeka
01.03.2010, 20:10
:D Ehdottomasti, saakos jonku liittymislahjan?? Entä mitä muita etuja seuralla?? Mulla on tapana ottaa kaikki mitä ilmaseks saa ja irti lähtee!! ;)

mä funtsin tuossa kun tervehdyn, olen vähä pipi nyt en oo muistanu lääkkeitä ottaa koko päivänä, oletteko huomanneet että pillerit unohtu ottaa?

nana
01.03.2010, 20:12
mä funtsin tuossa kun tervehdyn, olen vähä pipi nyt en oo muistanu lääkkeitä ottaa koko päivänä, oletteko huomanneet että pillerit unohtu ottaa?

Juu, iha rauhassa, herra Puheenjohtaja, kun olo sen sallii.. Olisko toho joku dosetti esim hyvä ottaa käyttöön... Tietty jonku tarttee muistaa se täyttää ja jonku muistaa ottaa ne napit.. Tai lääkäri voip suuttua.. :p

tratok
01.03.2010, 20:12
tratok & nana

Joo, tottakai! Kuulostaa lupaavalta!

tratok
01.03.2010, 20:13
Juu, iha rauhassa, herra Puheenjohtaja, kun olo sen sallii.. Olisko toho joku dosetti esim hyvä ottaa käyttöön... Tietty jonku tarttee muistaa se täyttää ja jonku muistaa ottaa ne napit.. Tai lääkäri voip suuttua.. :p

Mullon nappulat kivassa rivissä kirjahyllyssä, siitä kerää aina aamulla kourallisen erivärisiä niin lähtee päivä kivasti käyntiin ilman ongelmia!

nana
01.03.2010, 20:16
Mullon nappulat kivassa rivissä kirjahyllyssä, siitä kerää aina aamulla kourallisen erivärisiä niin lähtee päivä kivasti käyntiin ilman ongelmia!

Ne eriväriset onki just parhaita!! :D Joku joskus kerto, että kun otti särkyyn masennuslääkettä, ni ei se kipua vieny, mutta ei vituttanu enää!! Mutta niinhän nykylääketieteessäkin moni pilleri määrätään jonki aivan muuhu tautiin ko siihe alkuperäseen tarkotukseen.. Että jatka vaa samaan malliin, jos ei huolet paina!!

tratok
01.03.2010, 20:24
Ne eriväriset onki just parhaita!! :D Joku joskus kerto, että kun otti särkyyn masennuslääkettä, ni ei se kipua vieny, mutta ei vituttanu enää!! Mutta niinhän nykylääketieteessäkin moni pilleri määrätään jonki aivan muuhu tautiin ko siihe alkuperäseen tarkotukseen.. Että jatka vaa samaan malliin, jos ei huolet paina!!

Myös reipas ennakointi toimii tässäkin, nappaa pari ylimäärästä sillon tällön niin on sit jo varautunu seuraavaan vaivaankin!

VonLeka
01.03.2010, 20:31
Annan ensimmäisen neuvon. Oikea puhuttelutapa mulle on "Teidän Vittumaisuutenne"!!!

tratok
01.03.2010, 20:32
Annan ensimmäisen neuvon. Oikea puhuttelutapa mulle on "Teidän Vittumaisuutenne"!!!

Kyllä, oi suuri vittumaisuutenne.

nana
01.03.2010, 20:39

Jos nöyrästi saa pyytää "Teidän Vittumaisuudeltanne", että sais kerhon säännöt ihan kirjallisena?? Että vältyttäs sitten turhilta rankomisilta ja kurituksilta.. Jos näin niinku etukäteen antais armon käydä oikeudesta.. Ainakin näin ensalkuun... :confused: Ja tietysti sääntömuutoksia varmasti joudutaan tekemään ja useita kenttäoikeuksia pitämään... Mutta näin pienellä jäsenmäärällä, ei vielä ehkä kannata ruveta ainakaan heti kauheesti karsimaan jäseniä pelkästään rajallisen muistin takia.. toki niihinkin on lääkkeitä olemassa.. :p

tratok
01.03.2010, 20:41
Jos nöyrästi saa pyytää "Teidän Vittumaisuudeltanne", että sais kerhon säännöt ihan kirjallisena?? Että vältyttäs sitten turhilta rankomisilta ja kurituksilta.. Jos näin niinku etukäteen antais armon käydä oikeudesta.. Ainakin näin ensalkuun... :confused: Ja tietysti sääntömuutoksia varmasti joudutaan tekemään ja useita kenttäoikeuksia pitämään... Mutta näin pienellä jäsenmäärällä, ei vielä ehkä kannata ruveta ainakaan heti kauheesti karsimaan jäseniä pelkästään rajallisen muistin takia.. toki niihinkin on lääkkeitä olemassa.. :p

Kannatetaan!

Rekisteröimätön
02.03.2010, 12:54
http://www.nijaizkewl.com/images/personal/fun/bbsucks.jpg