PDA

View Full Version : Ostetaan Nes:in ja SNes:in pelejä

pastirolli
28.02.2010, 12:26
Ostaisin 8bit Nintendon ja super Nintendon pelejä. 8bittinen on "kräkätty" joten siinä toimii vaikka alaskasta ostetut pelit. Jos on jäänyt kaapin perälle kasa pelejä jompaan kumpaan koneeseen niin tee lista ja laita privaa.

pastirolli
11.05.2010, 18:39
Ei ole vielä löytynyt pelejä. ;)

Gravedigger
11.05.2010, 18:52
Ei ole vielä löytynyt pelejä. ;)

Onkos sinulla mitään peliä kahta kappaletta. Itsellä on vanhan kunnon 8-bittinen ja joitakin varusteita. Itse metsästänyt tuota vanhaa duck hunttia jos jostain löytyis pyssyn kanssa.

pastirolli
11.05.2010, 21:38
Onkos sinulla mitään peliä kahta kappaletta. Itsellä on vanhan kunnon 8-bittinen ja joitakin varusteita. Itse metsästänyt tuota vanhaa duck hunttia jos jostain löytyis pyssyn kanssa.
Ei ikävä kyllä ole. Olen itsekin haaveillut tuosta duck-hunt -pelistä.

jep
11.05.2010, 22:08
Kannattaa katella huuto.netistä. Sieltä mä ostelin läjän nessipelejä viime kesänä. Ja valikoimaa riittää ihan kivasti.

vah
12.05.2010, 00:36
Onhan teillä vanha telkkukin sitten sitä valopyssyä varten, kun se ei tän vuosituhannen telkkujen kanssa enää toimi? Ei saa olla lituskaa tai 100+ Hz tai mitään semmosia hassutuksia vaan vanha kunnon 50 Hz putki (tai 60 Hz jos on jotain jenkkiversioita.) Meillä ei Nintendo muutenkaan oikein sovi yhteen LCD-telkun kanssa, kun esim. vilkkuvat spritet joko näkyy normaalisti tai ei ollenkaan. Hankaloittaa lievästi pelaamista, kun ekan osuman jälkeen ukko katoo näkyvistä ja joutuu pelaan sokkona. (Telkku ei ilmeisesti osaa tehdä deinterlacingiä mitenkään järkevästi.) Duck Huntia (ja muitakin NESsin pyssypelejä) pelailin kyllä hiljan ihan PC:llä, kun ostin tommosen USB-valopyssyn. Maailmalla myytäis ihan NESsin ohjaimen näkösiä USB-joikkareitakin niin sais aidon tuntuman siihenkin.

Jopo_
12.05.2010, 10:28
http://www.ebay.co.uk/

Englannista ostetut on PAL-versioita eli toimii modaamattomallakin ja saa aika edukkaasti