View Full Version : Autotalli vuokra hintoja ?
Paljonko on yleinen neliöhinta vuokra autotallista ?
Paljonko on yleinen neliöhinta vuokra autotallista ?
Riippuu alueesta.. Mä maksan jonkun päältä 4,5e/m2 mut siihen kuuluu lämpö ja sähkö. 120neliöö hallissa on itelläni tilaa. En tiedä, onko kallis vaiko halpa, mut on tolla pärjänny.
Nurmijärven huitteissa 7€/neliö löytyy peruslämmöllä olevaa tilaa. Puitteet vaihtelee huonosta todella huonoon tuolla rahaa.
Vantaan puolelta löytyy jostain paikoin 10€/neliö.
Joskus kuulee uskomattomista löydöistä täälläkin, ainakin jos on puheisiin uskominen. Paperilla en ole nähnyt.
PatrolGR
25.02.2010, 17:23
mulla 60 neliöinen halli 230€ plus sähkö ja vesi/kk. Tosin nyt ei olla kaupungin pinnassa
young n dum
25.02.2010, 22:07
50e / kk. sisältää 1 väljä autopaikka + heittopaikka + maalamo jos tarvetta. :D
jukjamse
26.02.2010, 07:00
Meidän firman hallissa olis yks iso loossi tyhjänä, neliöitä muistaakseni 230, sisäkorkeutta yli 4 metriä, sekä öljynerotuskaivo. Sijaintina Heikinlaakso, on kyllä vuokrapyyntikin sen mukainen, 2500e + alv.
no meitil on lahden hollolas 220neliöö lämmint tilaa,vessa ja ryyppykoppi löytyy,sähköst pikkasen joutuu maksaan,ni tasan tonni kuussa!
Kyselin yhtä tallia ja siinä on 2 nosto ovea (1korkea ja 1normi) jotain 50m2 tilaa. Sisä korkeus varmaan 4-5m kun rakennuksen harja on keskellä. On wessa ja vesiposti ja lämmitys/sähkö kuuluis vuokraan 1000e+alv olis sit vuokra.
Miusta aika kallis.
Kyselin yhtä tallia ja siinä on 2 nosto ovea (1korkea ja 1normi) jotain 50m2 tilaa. Sisä korkeus varmaan 4-5m kun rakennuksen harja on keskellä. On wessa ja vesiposti ja lämmitys/sähkö kuuluis vuokraan 1000e+alv olis sit vuokra.
Miusta aika kallis.
no toi on kyl sika kallis!
Oon antanut itseni ymmärtää, että Lappeenrannan suunnalla olisi aika järkevänhintaista tilaa tarjolla.
Säilytystilaa alivuokrattiin aivan uskomattomilla hinnoilla, varmaan olisi työtilaakin ollut tarjolla. Toisaalta, sielläpäin on kiinteistöjen hinnatkin vähän eri luokassa verrattuna tänne.
Kyllähän tallien hinnat on suoraan verrannollisia puitteisiin. Vanha paja oli 252€ ja 90m2, mukavuudet voimavirta ja eristys. Tallimatkaa 36 km suuntaansa. Katto vuoti ja helvetisti hometta, muuton jälkeen flunssat vähentynyt 95%.
Nykyisen pajan mukavuudet on itse kytketetty voimavirta ja kuorma-auton saa sisälle. Tallimatka 30 km suuntaansa, enemmän tilaa, mutta enemmän tuo maksaakin.
Revi nyt näistä huumoria.