View Full Version : LÄRVIKIRJA [FACEBOOK]
Ihihii, sakkoja! Te olette jälkeenjääneitä.
Saatanan saatana näitä Naamakirjan trendivillityksiä. Syökää paskaa! Stringit! Buttfloss! ♥ ♥ ♥ Iiiiiiiik! Pissa menee housuun!
Pelatkaa tätä järjettömän ankeaa Flash-paska-pohjaista maajussipeliä Naamakirjassa aina, ja kertokaa siitä miljoonalle kaverillenne! Älkää ostako kunnon pelilaitteita kotiin!
voi facebook...
en tajuu koko touhuu,, eukolle meinasin ostaa T-paidan tekstillä "olipa kerran elämä,, nyt on fecebook"
SuurSyömäri
18.02.2010, 16:04
Vaikuttaa siltä että Leka on jäänyt koukkuun... oox vielä ostanu kanoja ja pyytänyt kavereita siittämään niitä? :p:p:p:p
hazzinen
18.02.2010, 16:42
hittoakos hikoilet siellä jos ei meno maita, ota se ylikehittynyt aivosi ja laita se alkoholiämpäriin likoamaan niin helpottaa. ottaa kuuppaan tommonen jonninjoutava ruikutus
Hihihihi! Sakkoja 14000€! B-kuppi!
Offipiru
19.02.2010, 17:53
Ja voi vittu 16tuhatta sakkoja ja elätys-apuja toinen mokoma mitä vittua se Von-**ttu-Leka vaahtoaa, ei tartti kurkistella jos noin vituttaa... tikkaperse!
Luulis aikuisen miehen osaavan valkata palstat jota käyttää, jos noin ottaa pannuun, niin eikö sieltä vaikka vois pysyä poissa.
Urbancityboy
19.02.2010, 18:00
, ota se ylikehittynyt aivosi ja laita se alkoholiämpäriin likoamaan niin helpottaa.
Tarvinneenko erikseen kehoittaa Kuopion pulien kuningasta lempiharrastuksensa pariin..?
Jokos Leka on on ottanut ohjeesta opikseen ja aloittanut etyyliliuotuksen?
Perjantaikin vielä...
ja se sakkopäivitys-villitys on taas jotain "tyttöjen juttuja mistä ei saa kertoa miehille".googlella tosin löytyy melko nopeasti miten se "sakko" lasketaan:cool:
juu ja oon facebook-addikti :p
ja löytyy sieltäkin myös offipalsta: http://www.facebook.com/group.php?gid=95703961631&ref=ts
kaistapää
19.02.2010, 18:36
leka on tainnut napata väärät pillerit eilen....pliis,ei herneitä nenukkiin.
Gravedigger
19.02.2010, 18:39
ja se sakkopäivitys-villitys on taas jotain "tyttöjen juttuja mistä ei saa kertoa miehille".googlella tosin löytyy melko nopeasti miten se "sakko" lasketaan:cool:
juu ja oon facebook-addikti :p
ja löytyy sieltäkin myös offipalsta: http://www.facebook.com/group.php?gid=95703961631&ref=ts
Juu tuo yhteisö tuli perustettua joskus, kun ei vaan ollu. Joku mielenhäiriön omaava FB addikti siis olen.
Tarvinneenko erikseen kehoittaa Kuopion pulien kuningasta lempiharrastuksensa pariin..?
Jokos Leka on on ottanut ohjeesta opikseen ja aloittanut etyyliliuotuksen?
Perjantaikin vielä...
mulla on pikku viski pullo ja pari ciideriä, kurkkukipuun otan ainakin vähä viskiä
hittoakos hikoilet siellä jos ei meno maita, ota se ylikehittynyt aivosi ja laita se alkoholiämpäriin likoamaan niin helpottaa. ottaa kuuppaan tommonen jonninjoutava ruikutus
Narunjatkeena piristäisit muiden ihmisten elämää - älä ole itsekäs!
;)
Skorpioni
19.02.2010, 19:34
;)
Hui!
Mie sitä oun iha ku tuo Niinistö vaemo, että mie en tykkee olla tyrkylä, enkä halluu kerttoo kellekkää omistä asijoistani, enkä varsinkkaa halluu kuvijanj laittoo näytile. Sen takkii tuo fesipuuk on miusta jotennii aika älyvappaa keksintö. Mutta kukkii tuaplovvaa tyylillää. Eikä se ou miulta poikkee, jos joku haluvvaa tuola kerttoo itestää koko mualimale ja sennii, että justiisa on paistana pullaa!
Hui!
Mie sitä oun iha ku tuo Niinistö vaemo, että mie en tykkee olla tyrkylä, enkä halluu kerttoo kellekkää omistä asijoistani, enkä varsinkkaa halluu kuvijanj laittoo näytile. Sen takkii tuo fesipuuk on miusta jotennii aika älyvappaa keksintö. Mutta kukkii tuaplovvaa tyylillää. Eikä se ou miulta poikkee, jos joku haluvvaa tuola kerttoo itestää koko mualimale ja sennii, että justiisa on paistana pullaa!
Niin, ne ketkä haluu olla tyrkyllä, tekee niin... Toisilla taas on profiili sellainen, ettei edes nimellä löydä vaikka kuinka ettisit!! Asetuksista se o kiinni!! ;)
Skorpioni
19.02.2010, 20:05
Niin, ne ketkä haluu olla tyrkyllä, tekee niin... Toisilla taas on profiili sellainen, ettei edes nimellä löydä vaikka kuinka ettisit!! Asetuksista se o kiinni!! ;)
Kuinka ollakaan jälleen kerran odotin tätä. Olen törmännyt tyttärieni FB-profiileiden piilotuksessa seuraavaan. Kolmella tyttärelläni on profiilit FB:ssä. Kaksi ei piilottele niin paljon kuin kolmas. Kun menen katsomaan näiden kahden, vähemmän piilottelevan profiileja, niin heidän kavereistaan löydän myös tämän enemmän piilottelevan. Joten piilossa on, vai? Eipä tuolla ole sen kummempaa merkitystä, mutta varovaisuutta kuitenkin toivoisin, koska kyseessä on epämääräinen palvelun tarjoaja.
Tietenkin pitää olla nimi, joka on oikea. Ei voi löytää sellaista, joka tekaisee profiilin tekaistulla nimellä, kuten itse tein aikoinaan. Etsipä sellainen kuin Lisbeth Door. Olen poistanut sen moneen kertaan ja lopulta unohdin sen sähköpostin salasanan, jota vaaditaan, enkä pysty tuota koskaan enää poistamaan. Siellä on ja pysyy!
... voiherranvitunjestas...
Skorpioni
19.02.2010, 20:26
Toisaalta, miksi sitten haluaisit tehdä profiilin Facebookiin, jos sitä ei löydä edes kunnon kamut? Eikö silloin olisi yksinkertaisempaa pysyä ihan vain messengerissä, tai vastaavassa?
PikkuMyy
19.02.2010, 21:15
Ja blaablaablaa....taas jotakin paskaa ja niin edelleen....
Jokainen saa olla missä lystää, toiset istuu kapakassa, toiset tekee ikuista autoprojektiaan, toiset ties mitä ja ne kolmannet vaan jaksaa kytätä mitä kukin tekee ja puuttua joka ikiseen asiaan....:cool:
Rekisteröimätön
19.02.2010, 21:21
Ja blaablaablaa....taas jotakin paskaa ja niin edelleen....
Jokainen saa olla missä lystää, toiset istuu kapakassa, toiset tekee ikuista autoprojektiaan, toiset ties mitä ja ne kolmannet vaan jaksaa kytätä mitä kukin tekee ja puuttua joka ikiseen asiaan....:cool:
Taisi pikkusen tökätä, niin kuin aikoinaan! Piiloon siitä! :D
s
PikkuMyy
19.02.2010, 21:26
Taisi pikkusen tökätä, niin kuin aikoinaan! Piiloon siitä! :D
s
;) En mene!:D
¤Offi-Osku¤
19.02.2010, 21:27
Seli seli voi voi kun kaikki on taas niin huonosti.. Ja kuinka ollakkain ne on usein samoilla henkilöillä.. Ja naamakirjassa tulee silloin tällöin vierailtua.. ja ihan omalla nimellä löytyy.. Mut jos asia niin häiritsee et semmoinen on niin miksi siellä täytyy käydä ei ymmärrä :D ja herneitä iiihan vapaasti jos siltä tuntuu..
hazzinen
19.02.2010, 22:44
;)
buhahahaa, taidat itse olla väsynyt ja jälkeenjäänyt kun moisia höpsöttelet. pistä vaan kuule se netti kiinne ja sekii raha sinne ämpäriin kaadettavaan liuokseen nii helpottaa enempi =0)## ja saa työntää miun puolesta vaikka koko hernepeltosen sierainkanavoihin.
Rekisteröimätön
20.02.2010, 01:33
Voisin sannoo että hyvä paikka, mut jokkainen tavallaan. Mie löysin sukulaisia joihin en oo ollu yhteyksissä 30 vuoteen, siitä olen iloinen. Saa nähä mihin homa kehittyy?
Rekisteröimätön
20.02.2010, 01:35
edellinen minun tutun konneelta: jjv
Kyllä se Lisbeth Door sieltä löyty...mikä kumma siinä on jos ihmiset haluu pitää yhteyksii toisten kaa nii sama se.Mukavampi siel on sätätä ku soitella tai jotai muuta vastaavaa, mikä pakko se on paljastaa itestää kaikkee järki se on mikä toimii siellä niiku mones muussakii asiassa.
Rekisteröimätön
20.02.2010, 09:04
Onks skorppari vapautunut linnasta vai päässyt hoidosta kun se taas pyorii täällä häiriköimässä.T Juha
Skorpioni
20.02.2010, 09:31
Kyllä se Lisbeth Door sieltä löyty...mikä kumma siinä on jos ihmiset haluu pitää yhteyksii toisten kaa nii sama se.Mukavampi siel on sätätä ku soitella tai jotai muuta vastaavaa, mikä pakko se on paljastaa itestää kaikkee järki se on mikä toimii siellä niiku mones muussakii asiassa.
Niinhän se on. Minua vain huvittaa, kun aluksi jokainen laittoi kaikki asiansa näkyviin. Sitten varmaan kolahti ja sitten piilouduttiin. Miksi pitää piileksiä, jos se on niin hyvä väline yhteydenpitoon? Jotenkin ihmetyttää. Kaikkein eniten olen pahoillani siitä, että äidit laittavat lastensa kuvat näkyviin. Siellähän ovat kuvat ties missä, vaikka ne kuinka piilottelisi.
Omilla lapsillani on profiilit FB:ssä, joten pystyn seuraamaan läheltä touhua, joka ei aina ole kaunista katsottavaa. Eräs poika sai ehdollista vankeutta, kun herjasi entistä tyttöystäväänsä Facebookissa. Nuoret eivät aina ajattele, mitä kirjoittelevat ja julkaisevat, eivätkä näköjään vähän vanhemmatkaan.
Olen miettinyt tuota FB:n suosiota, enkä näe siihen muuta syytä kuin sen, että ihminen on laumasielu ja haluaa kuulua yhteisöön.
Skorpioni
20.02.2010, 09:33
Onks skorppari vapautunut linnasta vai päässyt hoidosta kun se taas pyorii täällä häiriköimässä.T Juha
Anteeksi Juha-rakas, jos koet mielipiteeni häiriköinniksi. Olen ollut koko ajan vapaalla jalalla. :rolleyes:
Anteeksi Juha-rakas, jos koet mielipiteeni häiriköinniksi. Olen ollut koko ajan vapaalla jalalla. :rolleyes:
Tyvärr....
Skorpioni
20.02.2010, 10:16
Tyvärr....
Förlåt!:eek:
pastirolli
20.02.2010, 10:22
:D:D
Skorpioni
20.02.2010, 16:15
:):p:):p:):p:D:D
:D:(:D:(:D:(
Pikaisen gallupin tuloksena selvisi, miksi kansa haluaa olla Facebookissa. Yllätys, yllätys, koska kaikki ovat siellä!
:):p:):p:):p
Pikaisen gallupin tuloksena selvisi, miksi kansa haluaa olla Facebookissa. Yllätys, yllätys, koska kaikki ovat siellä!
että sitte iha gallupin teit sitte... ;)
Kuules.. niinhän sitä jokainen tekee on missä lystää... kuten sinä täällä :eek:
Sen verran puolustan omaa naamakirjakäyttäytymistäni, että kun asuu täällä Jumalan selän takana, kaukana asuvista sukulaisista ja ystävistä ja muista rakkaista, olen kokenut naamakirjan edulliseksi yhteydenpito välineeksi ja saan sen tiedon mitä haluan jakaa monen ihmisen kanssa jaettua. Ja on siellä muutama hauska pelikin jota pelailla.. Ja mitä tulee siihen, millä nimellä kukin siel pyörii, ei se tarkoita, että jos itse olen siellä "lempinimi-tyttönimi" yhdistelmällä, tee asiointia kanssani yhtää vaikeaksi, ne tietävät kenen tarvitsee tietää. Piste!!
Skorpioni
20.02.2010, 17:28
että sitte iha gallupin teit sitte... ;)
Kuules.. niinhän sitä jokainen tekee on missä lystää... kuten sinä täällä :eek:
Sen verran puolustan omaa naamakirjakäyttäytymistäni, että kun asuu täällä Jumalan selän takana, kaukana asuvista sukulaisista ja ystävistä ja muista rakkaista, olen kokenut naamakirjan edulliseksi yhteydenpito välineeksi ja saan sen tiedon mitä haluan jakaa monen ihmisen kanssa jaettua. Ja on siellä muutama hauska pelikin jota pelailla.. Ja mitä tulee siihen, millä nimellä kukin siel pyörii, ei se tarkoita, että jos itse olen siellä "lempinimi-tyttönimi" yhdistelmällä, tee asiointia kanssani yhtää vaikeaksi, ne tietävät kenen tarvitsee tietää. Piste!!
Ystävä hyvä! Miehän kirjoitin eile näinikkää: "Mutta kukkii tuaplovvaa tyylillää." Tämä intohimoinen selittely ja puolustelu ihmetyttää edelleen. Olkaa vaan aivan rauhassa missä haluatte. Kaiketi tännekin mahtuu erilaisia mielipiteitä. Enkä rupea mielipidettäni muuttelemaan kulloinkin voimassa olevan suuren ja yleisen mielipiteen vuoksi. Katsos, uskallan olla eri mieltä asioista ja kertoakin sen ja sen takia jopa epäillään, että olisin joku rikollinen tai olisin hoitoa vailla. Pikkuisen kaukaa haettua, etten sanoisi lapsellista tuollaiset epäilykset aikuisilta ihmisiltä. Jatkakaa!:D
Suakeli senttää, tytär sano äske, liityhä siekkii fesipuukkiin, ni mie sanoin siihe, en ikinä! Käykö tässä nytte nii, että kohta mie oun sielä helevetillisessä koukussa ja suan lopputili, ku en jouvva muuta ku päivittämmää tietojan. :D
buhahahaa, taidat itse olla väsynyt ja jälkeenjäänyt kun moisia höpsöttelet. pistä vaan kuule se netti kiinne ja sekii raha sinne ämpäriin kaadettavaan liuokseen nii helpottaa enempi =0)## ja saa työntää miun puolesta vaikka koko hernepeltosen sierainkanavoihin.
Haistele pesemätöntä penistä!
hazzinen
20.02.2010, 18:25
pidä vaan ne omat harrastees omina hommeleinas
No joo, en ole nähnyt mitään tarvetta FB:hen. En varmaan koskaan tule liittymäänkään, jokainen saa tehdä mitä haluaa, mutta ompahan varmaan suosittu paikka, kun on jo muutamassa työpaikassa estetty pääsy sinne ja jos olet FB:ssä työaikaina vähennetään se aika palkasta.
Mikä on minusta oikein, en minäkään maksaisi siitä palkkaa.
se nyt vaan on halpa yhteydenpitoväline! kaverini joka asuu sambiassa (palstalainen)pitää sillä yhteyttä!! soittaminen aika hyvän hintasta!!
h-a-r-z-a
13.03.2010, 20:55
Onks vai eiks siellä ole offipalstaryhmää?
Tyhmä mikä tyhmä...
Rekisteröimätön
13.03.2010, 20:57
Onks vai eiks siellä ole offipalstaryhmää?
Tyhmä mikä tyhmä...
ryhmän nimi on "offipalsta.com"
itsekkin paljon ulkomailla ja emännälle soittaminen maksaa paljon, facebookissa juttelu ei maksa mitään. siksi aikoinaan sinne meninki. nyt sitä kautta tullu esiin paljon vanhoja kavereita, mitkä on jossain kohtaa elämää jäänyt taakse. hyvä paikka sanon minä!
Gravedigger
13.03.2010, 21:13
ryhmän nimi on "offipalsta.com"
http://www.facebook.com/home.php?#!/group.php?gid=95703961631&ref=ts
Tuolla pääsee varmaan jo suoraan
Farmville ois hyvä peli, jos siinä saa käyttää napalmia ja/tai tuhota toisten kämäsiä maatiloja! Nyt se on ihan paska, en ymmärrä ihmisiä jotka sitä pelaa
Rekisteröimätön
05.04.2010, 22:32
Farmville ois hyvä peli, jos siinä saa käyttää napalmia ja/tai tuhota toisten kämäsiä maatiloja! Nyt se on ihan paska, en ymmärrä ihmisiä jotka sitä pelaa
Ymmärätköhän ylipäätään mitään muutakaan
:):p:):p:):p
Väärin... Kutsuja tullut s-postiin, mutta EN MENE, ENKÄ IKINÄ EDES MOISTA AVAA. Koskee muuten Meseä kanssa (en ole MB-vastainen henkilö, vaikka joudun päivittäin niitä korjaamaan):rolleyes:
Skorpioni
06.04.2010, 18:03
Väärin... Kutsuja tullut s-postiin, mutta EN MENE, ENKÄ IKINÄ EDES MOISTA AVAA. Koskee muuten Meseä kanssa (en ole MB-vastainen henkilö, vaikka joudun päivittäin niitä korjaamaan):rolleyes:
Noh, tuo pika-gallup oli tosi pikainen ja haastattelin kahta FB:ssä majailevaa tytärtäni.:D
Ainiin, kun kysyin, mitä he tekevät FB:ssä, sanoivat kyyläävänsä porukoita. Lisäksi sanoivat, että kaikki juorut ja tapahtumat ovat lähes reaaliajassa luettavissa tuolta.
Aijaa...
Mä kun luulin että täällä jauhettais sitä itteensä "lähes" reaaliajassa....
Tässä iässä on jo oppinut sen, jotta "joku" sanoo jotakin, jonka on kuullut "jonkun" lukeneen netistä. Silloin tietää jotta homma on "ehkä" sinnepäin tai ei sitten lainkaan...
Varsinkin karheasti maksava asiakas "tarkastaa" suoritetut toimenpiteet "foorumeilta" ja "palstoilta" ja tekevät siitä reklamaation. Kun asiaa käsitellään Kuluttajansuoja-asiamiehellä, on yleensä kantaja sellainen "oudon punertava", kun selviää että pässi narun päässä onkin ollut....:D:D:D
Sen takia jaksan näitä sivuja lukea ja seurata, varsinkin kun löydän oman asiakkaani täältä. Voi pojat sitä riemua siinä vaiheessa!!!! On se niin mukavaa lukea toisen ajatukset seuraavana päivänä kun "jumppa" alkaa...
Harmi ettei niitä kohtauksia saada mesen tai FBn kautta "yleisön" katsotaviksi!:D:D:D
"Voita tila-auto ja kuski käyttöösi vapuksi!". Pah. Jos voittais kaasukammion ja henkilökuntaa, ja joitakin satoja suihkuunmenijöitä, niin voisin osallistuakin.
Facebookilla on kyllä oma maineensa jo. Toiset on vastaan, toiset puolesta. Itse olen ollut jo siellä pitkälti toista vuotta, ennekuin facebook sai oman maineensa,mikä sillä nyt on..ennen oli ihmisillä messenger, nykyään facebook.
Ehkä se on naurettava, ehkä ei..se on miten sen ottaa..
Ite pidän siellä omaa valokuvausmatskua ja muuta puuhastelukuvia. Ennenkuin kukaan tätä alkaa komentoimaan, niin siellä on myös ne ASETUKSET..Mun profiili/kuvat ei näy kuin PELKÄSTÄÄN kavereille ja osa kuvista VAIN TIETYILLE kavereille
(,paitsi ne kädentaidot, mitä markkinoin muille. )
Toiseksi mua ei kiinnosta pätkääkään ne saakutin testit ja pelit, mitä suurinosa porukasta tekee jatkuvasti. En ole tehnyt niitä yhtään enkä tee. Käytän naamakirjaa pelkästään kaverien yhteydenpitoon, ketkä ei asu samassa kaupunmgissa ja ketä näkee harvemmin. Helppo tapa jakaa asioita/kuvia, mitä esim. puhelimen välityksellä ei voi tehdä. Olen myös huomannut kuinka naamakirjaan on ilmestynyt myös nekin kaverit, jotka ovat kieltäneet asian täysin esim. vuosi takaperin.
Jonkun mielestä se on lapsellinen kakarapaikka, jossa ollaan "esillä", mutta se on ihan siitä kiinni miten sitä käytetään ja miten asetukset säädetään..Toisille se on vaan nii **tanan vaikeeta tajuta..Mä en siellä oo tutustumassa tuntemattomiin ihmisiin ja elvistellä vaan pidän yhteyttä kavereihini..
Rekisteröimätön
20.05.2010, 17:00
http://www.taloussanomat.fi/harrastukset/2010/05/19/nain-facebook-statustasi-paasee-tirkistelemaan/20107188/139
.. ennekuin facebook sai oman maineensa,mikä sillä nyt on..ennen oli ihmisillä messenger, nykyään facebook...
Ja sitä ennen oli mopot joilla ajeltiin kavereiden kotiin kysymään:"Onks Mikko kotona?" Ja kun ei tietenkään ollu niin arvattiin missä se on ja ajeltiin sinne.Ja kun oli sovittu että tavataan ens tiistaina klo 19.00 kaupan edessä niin silloin tavattiin eikä muutettu suunnitelmia 100 kertaa.. Siis ei pahalla kellekkään,ihan vaan omaa avautumista :D:D
mutta nyt on nyt ja ennen oli ennen..
http://www.youtube.com/watch?v=XZh-GK0mlvE&feature=related
Ja vaikka on Petri Nygårdin biisi ni on ihan hauska,ainakin sanat..
Joo vaikken ko.artistin musasta ja päähänpistoista niinkään perusta, mutta toi Nyt on nyt -biisi mistä mainitsit on oikeesti hienosti sanoitettu..siinä on paljon asiaa..itse en perusta niinkään nykyajana humputuksille, muodille ja muille muoti-ilmiöille. Facebook on vain yksi välineeni ilmaista kavereilleni kuinka koitan harata nykyaikaa vastaan ja uida vastavirtaan..
Skorpioni
21.05.2010, 18:07
.itse en perusta niinkään nykyajana humputuksille, muodille ja muille muoti-ilmiöille. Facebook on vain yksi välineeni ilmaista kavereilleni kuinka koitan harata nykyaikaa vastaan ja uida vastavirtaan..
Sorry vain, mutta mikä tämä Facebook sitten on, ellei juuri tuo muoti-ilmiö ja nykyajan humputus. Jos nuorilta kysyy, miksi ovat siellä ja vastaus on, että kaikki ovat siellä, niin tuskin tuolla huuhaileminen on ainakaan vastavirtaan uimista - päinvastoin myötävirtaan uiminen tulee enemmän mieleen.:eek:
Wikin mukaan Facebookissa on yli 400 000 000 käyttäjää ja vuonna 2007 Suomessa käyttäjiä oli jo 57 000. Ettei vain olisi muotia!:D
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/93606-muslimeille-kehitettiin-oma-facebook
Titityy. Pitäisköhän sitä liittyä tuonne, ja piirtää Muhammed?
Itse en ole ikinä ko. sivua avannut mutta eukolta kuultua...kuulee juorut heti,voi jutella kavereiden kanssa--->juoruta, voi pelata pelejä??? EIKÖ ihmisillä oikeasti ole muuta tekemistä kuin notkua jossain v itun lärvikirjassa ja pelata pelejä? Ei voi nykyään edes lähikuppilassa notkua tuhannen juovuksissa ja selitellä suuria kun eukko tietää sen jo ennen kuin ehdit kotiin... Joskus oli lankapuhelin ja sitäkään ei voinu käyttää ku maksoi mukamas pirusti. Ennen kannatti vaikka lähteä käymään... Olen ehdottomasti vastaan koko naamakirjaa!
Olisi elokuvamaisen hienoa, jos Mark Zutterbuth sulkisi sivuston oman yksityiselämänsä vuoksi. Sen jälkeen voisi vetäytyä kahdeksaksi vuodeksi Himalajan vuorille asumaan ja kasvattamaan partaa, kunnes valaistuneena tulee takaisin parannellun Facebookin kanssa.
Onko täällä paljon facebuuk käyttäjiä? Mä rölötän sen kännissä ihan täyteen, serveritilatkin loppuu. Ihan vitun siistii.
Pimppiäkin sieltä voi kätevästi vongata... Ei voi kuin suositella. Statukseen vaan että "antakee billuam" niin saa taas miettiä että sillä valtavalla kasalla billuam oikein tekee.
Rekisteröimätön
02.02.2011, 02:16
Statukseen vaan että "antakee billuam" niin saa taas miettiä että sillä valtavalla kasalla billuam oikein tekee.
Pakkaseen talteen ja sulattaa sitten mikrossa kun kaipaa tuoretta billuam.
Pakkaseen talteen ja sulattaa sitten mikrossa kun kaipaa tuoretta billuam.
No tuo ois tietysti yks ratkaisu, mutta kun on niin pieni pakastelokero :(
Rekisteröimätön
02.02.2011, 02:19
No tuo ois tietysti yks ratkaisu, mutta kun on niin pieni pakastelokero :(
hyvä tapa säilöä billuam on suolata se ja haudata se maan alle. Sitä voi sitten keväällä kaivaa ylös yms. ja puhdistaa suolat ja.. ;)
hyvä tapa säilöä billuam on suolata se ja haudata se maan alle. Sitä voi sitten keväällä kaivaa ylös yms. ja puhdistaa suolat ja.. ;)
Koiranomistaijem pitää sitte kyllä haudata ne billutm niin ettei koira sitten kaiva niitä ylösm.
"HAASTE! Mainitse jokin asia, josta TIEDÄT minun pitävän. Et saa sanoa samaa, mitä muut on jo sanoneet. Sen jälkeen kopioi statukseesi ja katso, mitä muut vastaavat"
Kaverilla oli jälleen tällainen statuksena, varmaan kymmenes kerta samalla tyypillä. Kommentoin tuohon "saksalainen kääpiöhomoporno?".
Ei kaveri tykännyt.
Rekisteröimätön
02.02.2011, 16:14
"HAASTE! Mainitse jokin asia, josta TIEDÄT minun pitävän. Et saa sanoa samaa, mitä muut on jo sanoneet. Sen jälkeen kopioi statukseesi ja katso, mitä muut vastaavat"
Kaverilla oli jälleen tällainen statuksena, varmaan kymmenes kerta samalla tyypillä. Kommentoin tuohon "saksalainen kääpiöhomoporno?".
Ei kaveri tykännyt.
Ihan oikein, saa idiootit juuri sitä mitä tilaavat. Valitettavasti suuresta taistelustani huolimatta typeryys näyttää jatkavan maailman valloitustaan...
Tuttujen tilapäivityksissä on hauska vittuilla tuntemattomille. Se tuottaa perverssillä tavalla mielihyvää.
Tuttujen tilapäivityksissä on hauska vittuilla tuntemattomille. Se tuottaa perverssillä tavalla mielihyvää.
Joopa joo taas kerran. Jätä Leka se römpsämehu vähän vähemmälle.....
Se on taas Lekalla yksinäistä, kun pitää täällä itselleen vastailla, on meinaan kaikki tän päivän kirjottelut Lekan omia, paitsi toi Hegulin.
Se on taas Lekalla yksinäistä, kun pitää täällä itselleen vastailla, on meinaan kaikki tän päivän kirjottelut Lekan omia, paitsi toi Hegulin.
On se leka hieno mies. Kopioi kirjoituksia netistä, kirjoittaa niitä ominaan ja kinaa itsensä kanssa.
http://serve.mysmiley.net/happy/happy0100.gif (http://www.mysmiley.net) http://serve.mysmiley.net/happy/happy0030.gif (http://www.mysmiley.net)http://serve.mysmiley.net/happy/happy0065.gif (http://www.mysmiley.net/)
Aploodit hänelle.
On se leka hieno mies. Kopioi kirjoituksia netistä, kirjoittaa niitä ominaan ja kinaa itsensä kanssa.
http://serve.mysmiley.net/happy/happy0100.gif (http://www.mysmiley.net) http://serve.mysmiley.net/happy/happy0030.gif (http://www.mysmiley.net)http://serve.mysmiley.net/happy/happy0065.gif (http://www.mysmiley.net/)
Aploodit hänelle.
eN OLe kopioinut netistä, enkä kinaa itseni kanssa. pidätkö mua ihan vajaana
Modet näkee ip:t. Kuulostaa nyt vähän siltä että "muutamassa" nyypinä tulleessa viestissä sama ip, kuin lekalla. miten lie mahollista :rolleyes:
Modet näkee ip:t. Kuulostaa nyt vähän siltä että "muutamassa" nyypinä tulleessa viestissä sama ip, kuin lekalla. miten lie mahollista :rolleyes:
Toisessa topicissa Leka totesi, että hänen tietokoneensa on kaapattu. Ja kyllähän me uskomme rehellistä suoraselkäistä miestä. Tai jotain.....
Rekisteröimätön
03.02.2011, 20:42
eN OLe kopioinut netistä, enkä kinaa itseni kanssa. pidätkö mua ihan vajaana
Kun noin suoraan kysytään niin pakkohan tuohon on vastat myöntävästi, että kyllä
Löytäiskö "joku" The Simpsons season 20 episode 17 juutuupist tai jostain muualta???
Mulla ei toi homma onnistunu ja alkaa väsy painaa, mutta ihan sen takia, jotta siinä Homer puhuu lammella peilikuvalleen, niin siinä olis oiva esimerkki Das Moukarille miten homma alkaa lipeämään lapasest...
Ei muuten, mutta lasten mielestä se oli oikein hyvä esimerkki, miten jollakin alkaa yläkerran valo palaa liian kirkkaasti...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Löytyy täältä: (http://www.vidxden.com/8illtrjh4pgk/the.simpsons.s20e17.dvdrip.xvid-reward.avi.html)
ja kohdasta 9:24 - 9:39 :D:D:D:D