View Full Version : Myydään / Vaihdetaan Pari moottorisahaa(toinen melkein uusi)
Olis ylimääräisenä husgwarna 55 ja jobu 949 sahat, husku todella vähän käytetty ajettu noin 5 tankillista sitten säädätetty osto liikkeessä(k-rauta). Eilen k-raudassa käydessäni kysyin tuolle 55 mallille päivän hintaa joka oli karvan alle 400e joten tästä lähtis laatusaha nyt 300e. Jobu on lisensillä tehty partnerin kopio vanha mutta toimiva, 949 on kuulema ollut näistä isoin malli olisko tuo 49cc. Tässä uusi laippa ja hyvä ketju saa kokeilla ei ole väljä paska vaikka vanha onkin laitetaan pyynniksi 150e/tarjous. ps. tiedetään että muovisahoja saa jo alkaen 99e mut näitä kumpaakaan ei voi niihin verrata, kokemusta on yksi jonsered muovisaha on tuon jobun rinnalla "sulanut". yv:llä tavoittaa vaihdossa vois kelvata 31" kumit joissa vielä pintaa ja jos 4,5" jako vanteilla niin aina vaan paranee.
Uppia lisättiin tuo vaihtelu...
Näin kevääv kunniaksi lisätään vaihdettavien luetteloon: halpa lasten mönkijä 50-70cc, scootteri, 31" kesärenkaat, Halpa valovirta miggi vois myös kiinnostaa, jiiri sirkkeli kääntöpöytään maksan jopa väliä,kunnon painepesuri,tai sitten perämoottori yli 5hv. Eli jos saha(t) kiinnostaa niin kannataa tarjota katellaan väliraha yms asiat sitten tapaus kohtaisesti.
Taitaa olla liian aikainen kevät että sahoille olis käyttöä? noh yritetään vielä.
Kiitos tarjouksesta mutta itsellä 5hv jonsson eikä sillä oikein tasaperävene kunnolla kulje.
Kiitos tarjouksesta mutta itsellä 5hv jonsson eikä sillä oikein tasaperävene kunnolla kulje.
Eläpä lähe ollenkaan tolle linjalle. Mulla on Terhi 405 ja nousee plaaniin 110kg kuskilla --> GPS:llä 7km/h! :D
No juu ehkä tohatsussa on potkua ememmän kun jonssonissa, kuitenkin tällä ei ajella juurikaan yksinään ja tyhjänä vaan isommalla lastilla. Sillä tuo yli 5hv koneeseen.
No juu ehkä tohatsussa on potkua ememmän kun jonssonissa, kuitenkin tällä ei ajella juurikaan yksinään ja tyhjänä vaan isommalla lastilla. Sillä tuo yli 5hv koneeseen.
Jep, on mulla kyllä periaatteessa jouten 9.9 jamppu "sinivalkoinen", mut siihen joudut laitta piiiitkän pennin väliin. ;)
No se vois jo kiinnostaakin, kunhan määritellään piiitkä penni?. Laita vaikka yv:nä koneen tietoja ikää yms ja mitä haluaisit väliin?.
Nämäkin löytyis vielä, eikä mulla foordiin oikein käypäsiä kesäkumeja...
Päevitellään...31" nyt alla eli niitä ei enää tarvita muuta voi vielä yrittää tarjota jos näille tarvetta.
Ilmeisesti näille ei ole kellään käyttöä? joten kai se pistettävä toisesta kone emännän maastopyörään kun olen sille scootteria kaks kesää luvannut.