View Full Version : Onnea Itä-rajan Ron Jeremylle
Dodii, vielä vuosi Repro, vielä vuosi. Onnitteluja tätäkin kautta :D
Arska-tehtaalta
09.02.2010, 08:49
Mitä, valmistuuko Suzuki vasta vuodenpäästä? Ei perrr :D:D:D
Tänks mään...! :D
Rivari, farmari Volvo ja labradorin noutaja ostoslistalla....
NOT!!
SuurSyömäri
09.02.2010, 12:35
Hö 29..... kummäää olin armeijasa niin repro oli 8v.... Ku pauli oli armeijassa ni Repron äiti oli vielä hiekkalaatikolla... Näin niitä eri sukupolvia mahtuu saman harrastuksen pariin. Onnex olkoon!
Nyt alkaa ikä olemaan siinä pisteessä että röllykkä voi heilahtaa vyötärölle hetkellä minä hyvänsä :D:D
Hö 29..... kummäää olin armeijasa niin repro oli 8v.... Ku pauli oli armeijassa ni Repron äiti oli vielä hiekkalaatikolla... Näin niitä eri sukupolvia mahtuu saman harrastuksen pariin. Onnex olkoon!
Nyt alkaa ikä olemaan siinä pisteessä että röllykkä voi heilahtaa vyötärölle hetkellä minä hyvänsä :D:D
ja samalla huomaa että aamuisin on kankeana enää vain nivelet
ja onneks olkoon!!
ONNEA....
(kahvi tarjoilu Eksytyksessä..huoltoautossa?):rolleyes:
Onneksi olkoon näin jälkeen päin.
Ku pauli oli armeijassa ni Repron äiti oli vielä hiekkalaatikolla...
Noniinno, en mä nyt sentään ihan niin wanha ole. Taitaa SuurJuomarin muisti käivata uusia päivityksiä, ku noin pahasti pätkii.
Ja onnea Retrolle, perässä tuut, vaan kiinni et koskaan saa.
oot päivän nuorempi! Onnea!
Onneex paljo, onneex paljo:D:D:D:D:D
Onnen toivotukset kans täältä pohojanmaalta sinne päin.
Ps. On kisa reissut hilijaasia kun ei Repro ja muut Montenegron miehet + nainen ole pitämässä leirielämää siel.
Onnen toivotukset kans täältä pohojanmaalta sinne päin.
Ps. On kisa reissut hilijaasia kun ei Repro ja muut Montenegron miehet + nainen ole pitämässä leirielämää siel.
Ai että! Tässähän ihan liikuttuu! :D
Eksytykseen ois kai taas useampi auto kerhon puolesta tulossa, ite ois tarkoitus tulla Make-Lj:lle huoltoon pitämään leirimelua. :D
pitämään leirimelua. :D
Kyllä se ennen on onnistunu pitämättäki, ei tuu vanahuus yksin juu :D