View Full Version : Maksatko veroja? Lue silloin tämä.
Rekisteröimätön
29.01.2010, 10:21
Eduskunnan pankkivaltuuskunta lähtee kokonaisuudessaan tutustumaan Kuuban pankkimaailmaan.
Matka rahoitetaan ulkomaan velkaa ottamalla.
Rekisteröimätön
29.01.2010, 10:33
Ja veronmaksajien tehtävä luonnollisesti on maksaa nuo velat?
Voisikohan vanhustenhoidosta esim. nipistää vielä vähän niin ei tarvitsisi velkaa tehdä?
Mitähän meil on opittavaa jostain kommareiden korruptoituneesta pankkiseka melskasta????:mad:
tutustumismatka kuubalaiseen pankkialaan... -> eli yhtäku ilmainen ryyppyreissu
meinaa herrat laittaa suomen rahaasiat vieläkin huonompaan kuntoon, jos se nyt on edes mahdollista.
kuubasta nyt ei kannata matkia kun terveydenhuolto,sähkönhinnan porrastus ja SIKARIT.
tulisko sinne tutustumisen aikana järistys,aalto tai hirmumyrsky jos oikein toivois :confused:
tutustumismatka kuubalaiseen pankkialaan... -> eli yhtäku ilmainen ryyppyreissu
Ei pelkästään. Saattaa ne käydä huorissakin. :rolleyes:
Lähtiskö porukka rahottaan mulle samaan aikaan lomaviikkoa tuonne, jos ottas kameran messiin ja väijyis noita mukapoliitikkoja. sijoituksen saa korkoineen takas kun myyn kuvat
parhaiten maksavalle lehdelle ;)
Enmä ryyppäis joka päivä, vaan maanantain ja sunnuntain välisen yön...
Perseaukista vituttaa kun ei kuulu pankkivaltuuskuntaan...
Rekisteröimätön
29.01.2010, 22:35
Perseaukista vituttaa kun ei kuulu pankkivaltuuskuntaan...
Ei tarvi olla persauki, vaan moraali kutakuinki kohdallaan toisin kuin sinulla. Kyllähän se on sanomatta selvää että tommonen veronmaksajien rahan haaskaus ottaa tervettä ihmistä pannuun.
jokkerix
29.01.2010, 22:43
Lähtiskö porukka rahottaan mulle samaan aikaan lomaviikkoa tuonne, jos ottas kameran messiin ja väijyis noita mukapoliitikkoja. sijoituksen saa korkoineen takas kun myyn kuvat
parhaiten maksavalle lehdelle ;)
Enmä ryyppäis joka päivä, vaan maanantain ja sunnuntain välisen yön...
Mie lähen mukkaan.
IironSika
29.01.2010, 22:49
Mie lähen mukkaan.
Mä lähen sun sihteeriks.
kyl mää Kjuubas voisin rommiakin maistella :rolleyes:
Mä lähen sun sihteeriks.
No mä lähen sitte esiliinaks teille.
Ei tarvi olla persauki, vaan moraali kutakuinki kohdallaan toisin kuin sinulla. Kyllähän se on sanomatta selvää että tommonen veronmaksajien rahan haaskaus ottaa tervettä ihmistä pannuun.
Eikö olekin inhottava kun ei kuulu siihen pankkivaltuustoon ja ihan kaikilla ei ole samanlailla pullat uunissa....?
Jos tämänkin ajan mitä jaksat täällä itkeä (ja vielä nynnynyybinä) kun parempiosaiset saa jotain mitä et itte saa käyttäsit vaikka pullojen keräämiseen niin se pankkivaltuuskunnan reissu olis sun osalta maksettu.
Näin se vaan tämä homma pyörii halusitpa tai et. Herrat reissaa ja kansa maksaa.
En minä sitä väitä etteikö se reissu olis veronmaksajien paalun tuhlausta mutta vitunko teet.
Lähinnä huvittaa kun jotakuta puristaa moinen....
Ei pelkästään. Saattaa ne käydä huorissakin. :rolleyes:
kyllä minäkin kävisin... siis jos kuuluisin johonkin pankkineuvostoliittoon :D:D:D
HOT SUPERTRUPER SLUT!
Jos minä oisin ministeri niin varmasti käyttäisin vero rahoja niin paljon kuin mahdollista, ei kiinnostais uittuakaan jos 50 ihmistä netissä kitisee siitä!! Tai yleensä netissä, ihan turhan päivästä ajan tuhluuta on netissä kitistä yhtään mistään. Netissä on semmoset ihmiset joilla on oikean elämän tekemisen puutetta
Rekisteröimätön
30.01.2010, 02:31
HOT SUPERTRUPER SLUT!
Jos minä oisin ministeri niin varmasti käyttäisin vero rahoja niin paljon kuin mahdollista, ei kiinnostais uittuakaan jos 50 ihmistä netissä kitisee siitä!! Tai yleensä netissä, ihan turhan päivästä ajan tuhluuta on netissä kitistä yhtään mistään. Netissä on semmoset ihmiset joilla on oikean elämän tekemisen puutetta
Otahan osaa politiikkaan, jos joudat. Menestys voisi olla taattu.
Sun kirjoittelemia juttuja lueskelleena olet melkein yhtä vakuuttava kun öljymäelle äänestetyt politikot.
Kirjoituksista löytyy kaikkea römpsästä...mayhemiin, eli löytyy jokaiselle jotakin.
Onnea ja menestystä.
Otahan osaa politiikkaan, jos joudat. Menestys voisi olla taattu.
Sun kirjoittelemia juttuja lueskelleena olet melkein yhtä vakuuttava kun öljymäelle äänestetyt politikot.
Kirjoituksista löytyy kaikkea römpsästä...mayhemiin, eli löytyy jokaiselle jotakin.
Onnea ja menestystä.
Ikävä kyllä en jouda ottaa osaa politiikkaan koska ei ole aikaa vaikka neroutta löytyykin puhua skeidaa 100.0 ja ällyyttää suurinta osaa ihmisistä, mutta jos rupeaisin esittämään omia mielipiteitä niin joutuisin jäämään ennenaikaiselle eläkkeelle koska ymmärtääkseni eduskunnasta ei voi saada potkuja, siellä ollaan pelleinä sirkuksessa, joku, kuka? tirehtööri pyörittää koko orkesteria.
Minun kirjoitukset ovat täynnä viisautta, tyhmät ihmiset ei vaan ymmärrä niitä ja ottavat nokkiinsa.
edit: näin meidän kesken minä nautin siitä orgasmisesti kun joku kiivastuu sekä pillastuu kirjoituksistani, koska hän ei ole silloin ymmärtänyt asian pointtia, jotein voin hyvällä mielellä pitää itseäni viisaampana.
tarkoitus ei ole ikinä kiivastuttaa ketään.
Rekisteröimätön
30.01.2010, 10:10
HOT SUPERTRUPER SLUT!
No sinä se neropatti olet. Sinähän olet oikein kuuluisa siitä että kirjoittelet jokaikiselle palstalle mitä vaan löytyy. Ensimmäisessä lauseessa toit esille sen minkä takia sinusta ei koskaan tule ministeriä. Kuuban matkasta on kyllä ollut juttua monessa muussakin mediassa kuin offipalstalla.Kritiikkiä on esittänyt huomattavasti suurempi joukko kuin "50" ihmistä.Sinunkin kannattaisi herätä tähän päivään ja muodostaa elämän kuvaa muustakin kuin muutamasta offipalstan tai jonkun tuunaus palstan sivuilla kirjoittelevien keskenkasvuisten mielipiteistä. Kirjoittelu netissä ei ole turhaa jos pysytään asia linjoilla.Tuo sinun kirjoituksesi ON täysin turhaa,pelkkää paskan jauhantaa. Jos median lukutaito on hukassa koita opiskella sitä ja äkkiä. Suurimmalla osalla asiallisista kirjoituksista on vaikutusta. Netti on yhtä hyvä mielipide muokkaaja kuin sanomalehti.Jos ihmiset kuten sinä pidät näitä kirjoituksia turhana ja ajan tuhlauksena niin miksi sitte kirjoittelet? Asioihin voi aina vaikuttaa äänestämällä. Lopuksi voin kertoa sinulle sen että sinun tulee hankkia elämä niin ei tarvitse kirjoitella p..kaa kaiken maailman netti sivuille.