View Full Version : LJ Pakuksi
Elikkä olisko jollain tietoa kuinka kivulias projekti tai edes
onko mahdollista muuttaa läjä pakettiautoksi?
by: Charley
Note! This message was posted anonymously!
offroadjouni
25.11.2004, 14:36
Kaivelepa huoltoautojuttuja tältä foorumilta niin löytyy keino.
/* Life Begins at 35" */
Joo, oon tota noita lueskellu mutei oikeen nappais toi huoltoauto
haluaisin ihan tutuksi ja turvalliseksi pakuksi!
Jos ottaa takapenkit pois niin meneekö läpi?
offroadjouni
25.11.2004, 15:02
quote:
Joo, oon tota noita lueskellu mutei oikeen nappais toi huoltoauto
haluaisin ihan tutuksi ja turvalliseksi pakuksi!
Jos ottaa takapenkit pois niin meneekö läpi?
Jos ei huoltoauto nappaa, niin sitten on "no can do".
/* Life Begins at 35" */
LJ Pakuks... Yksityishenkilö, vastaus EI enää millään.porsaanreikä huoltoautoksi yksityishenkilölle on poistettu.ainoastaan taas yhteisö/yritys onnistuu sellasen tekemää.
Ja turha alkaa väittään että Kyllä täällä "Utsjoella-Kevolla" vielä saa.asia on tarkistteu AKE:lta 12.11.2004
jännä juttu 15.11.2004 tehty ei mitään ongelmia. kateelisten puheita ja aken sivuilla ei päivitystä kyseisestä asiasta eli kyllä onnistuu huoltoautot vielä .
"näin se homma etenee"
Eikös tos keväällä tehty tohinal kaikist farmareist pakuja? Menikö se jotenkin niin et kantavuus miinus istuinpaikat ja sit pitää jäädä kuormalle enemmän kantavuutta...tai jotenkin noin. Nythän ne kyl muutti sitä verotust et pakut mis o takapenkit ni normaali iso vero taas mut entä läjä mis ois vaa etupenkit? Saiskohan noita viäl tehdä?
offroadjouni
25.11.2004, 19:53
Ne on vaan täydenautoveron autoille ne pakumuutokset. Ei onnistu vanhalle LJ:lle maksamatta autoveroa.
/* Life Begins at 35" */
Mun tietääkseni lakimuutoksia ei edes ukkoylijumala-AKE tekemään ihan noin vaan. Vaan tunnetusti tässä maassa lakimuutokset tapahtuu suhtkoht hitaalla kaavalla. Ohjeita se kyllä voi antaa, mutta lakia ei muuttamaan(muutos ehdotuksia, joo ehkä). Ja Suomen-laki se koskee katsastus miestäkin, olkoon: syntyny vaikka Münsterissä ja ihon väriltään punainen.
offroadjouni
26.11.2004, 12:03
quote:Mun tietääkseni lakimuutoksia ei edes ukkoylijumala-AKE tekemään ihan noin vaan. Totta tämä, mutta tulkintohjeita kiristämällä pystytään ihmeesti hankaloittamaan autoharrastajan elämää silläkin.
/* Life Begins at 35" */