PDA

View Full Version : Kaivataan neuvoja Wrangler 94- automaatin korjaukseen


man1
08.01.2010, 20:12
Eli 32RH rikki.. mistä osia? kellään samanlaista ehjää myytävänä?

Luultavasti 1 päällä koko ajan, heti startatessa lähtee liikkumaan (auto siis). Jonkin verran metallia oli öljypohjassa.. Ennen tätä tarvi hiukka normaalia enemmän kierroksia ja sit nappas aika ärhäkästi vaihteen silmään. Välillä vaihtoi vaihteet hyvin ja välillä ei niin hyvin, toisinaan nykki (luisti?) hieman tasaisessa vauhdissa

VM 94- 4.0l Wrangler
Laatikko 32RH

Td5
09.01.2010, 14:28
Kysy tuolta, ainakin osia pitäis löytyä.

http://www.jamant.fi/index.php

farmari
10.01.2010, 03:14
Jos ei tietoa öljyjen vaihdosta, niin siitä kannattaa aloittaa. Epäilisin jotain paskaa venttiilikoneistossa. Tai sitten tiiviste rikki a-kytkimeltä.

Jos korjaan alat, niin sarjat löytyy varmasti halvimmalla jenkeistä ja tuo näyttäs pikaisella googlettamisella olevan tavallinen moparin loota... http://www.jeepforum.com/wiki/index.php/30RH_/_32RH

Täydellinen korjaussarja: http://www.autorepairmanuals.biz/site/573683/product/K125H

Venttiilikoneistoon sitten ei kannata koskea, jos ei ole tosimies, sillä sieltä lähtee liikkelle kuristimia ja kuulia... Ei naisille ja lapsille, mutta kyllä sen itse korjaa.

mistä päin siikajokea olet? Ite olen Vihannista.

man1
10.01.2010, 09:55
Paavolasta. Ja kiitti vinkeistä.

huru-ukko
10.01.2010, 10:09
Jos automaatti askien kanssa on pohjois-savon alueella ongelmia niin Kiuruvedellä on hyvä seppä (Hannu Kaikkonen). Tekeepi kaikenlaiset muutos/huolto työt niin kilpavehkeisiin tai tavan siviili autoihin.

man1
10.01.2010, 21:28
jep. täytyypä soitella kaikkoselle.

farmari
10.01.2010, 22:47
Ei oikein toimi ajatus tuohon kellonaikaan... Siis öljythän on vaihdettu, kun sieltä metallia on löytynyt ja koska metallia, niin saattaa viitata turbiiniin. Myy mulle halvalla, niin pääset ongelmasta eroon.

man1
12.01.2010, 16:57
jep. varmaan täs lähtee korjatteille kun saan vietyä ja irroitettua jakiksen