View Full Version : Ostetaan VOLVO 850 Koiraverkko
Tartteis kasipätkäfarkkuun koirakalterin, vain volvon oma kiinnikkeineen kiinnostaa.
Ei häkin perkule mahu konttiin, ja joku vielä ilkesi väittää moista niivitintä tilavaksi...
Tuolta on ite tullut Volvo-osaa hankittua, ja näyttäs myös kalteria olevan tarjolla:
http://www.volvolandia.com/volvomp/index.php?topic=7846.msg29245
Jos ei löydy myynti-ilmotuksista mitä tarvii ni ko. kauppiaalta voi myös kysellä osia.
Ei ehkä halvin, mutta luotettava kauppakumppani.
Tarttetkos muuton sitä muovikaukaloo kans siihen lattian suojax???
Tarttetkos muuton sitä muovikaukaloo kans siihen lattian suojax???
Riippuu hinnasta...
Maksaa volvolla enemmän ku tollasest hyvittäisivät uuteen vaihdossa! Olen joskus meinannu moisen verkon ostaa.
Maksaa volvolla enemmän ku tollasest hyvittäisivät uuteen vaihdossa! Olen joskus meinannu moisen verkon ostaa.
Saksast sais 89e+rahdit.
Mää ostin omaan V70 Volvoon ton verkon, mikä on sama kun kasipätkässä, niin makso 115€... Siit on tosin ny pari vuotta aikaa...
Riippuu hinnasta...
No jos 30€???
jos et muualta saa niin multa löytyy, en tosin kyllä vanno onko enää tallessa mutta voin pyhänseutuna katella
Joutuuko hitto alkaa väsäämään...
-Jarkko-
10.01.2010, 10:57
Joutuuko hitto alkaa väsäämään...
Varastossa on sellainen putkesta väännetty (tehdastekoinen) aihioksi jos aiot rakentaa... Pitäis kyllä käydä suoraakin. Soita jos tarviit, hinta samaa luokkaa kun sillä hitsikoneella...:D