View Full Version : th700 vaihteet hukassa!
Kesken ajon heitti vapaalle ja sit ei enää löydykkään vaihteita. olisko ideaa mikä nyt särkyi?? öljyä on laatikossa.
-Captain-
01.12.2009, 22:18
olisko turbiini hajonnu tai panta poikki?
Rekisteröimätön
02.12.2009, 08:57
Panta luistaa, kokeile jotain 3000-4000 kierroksia ottaistko kakkonen kiinni. Voi vähän sutia jos pykälä löytyy
hiluvitkutin
02.12.2009, 17:04
mikä vehje?jakolaatikko kunnossa?kuuluuko mitään helinää?
hiluvitkutin
02.12.2009, 17:05
pelaako parkkilukko?
-83 blazer ei kuulu mitään ylimääräistä. en ole koittanut työnnellä p asennossa.
Rekisteröimätön
03.12.2009, 08:01
ei taida olla gm:n laatikoissa pantoja.
Rekisteröimätön
03.12.2009, 09:11
ei taida olla gm:n laatikoissa pantoja.
On niissä ainakin ennen ollu;) ja parkkilukko on mekaaninen, se ei voi liittyä muiden vaihteiden katoamiseen.
Minkä väriset öljyt laatikosta löytyy?
Kesken ajon heitti vapaalle ja sit ei enää löydykkään vaihteita. olisko ideaa mikä nyt särkyi?? öljyä on laatikossa.
Jakolaatikko "vapaa-asennossa" hip hurraa
Ei kait siellä ole pantaa kuin pakilla, jota sitten ohjataan sillä accumulaattorilla? Mut oisko käyny niin perinteisesti, että low/rewerse cluchista ois karannu viimesetkin kitkapinnat, jos ei kerran liiku eteen eikä taakse. Mulla kävi noin yhelle th200r4:lle. th700:sta hävis muut, paitsi ykkönen ja pakki, sillon oli siitä seuraavasta pakasta kitkalevyt loppu.
Lodju pöydälle ja uus masterkitti sisään?
Onhan sieltä voinu hajota vetolevy tai turbiini tai öljypumppu tai joku planeetta, mutta kyl sieltä ois jotain oireita tullu ja mekkalaa kuulunu...
hiluvitkutin
03.12.2009, 15:09
Jakolaatikko "vapaa-asennossa" hip hurraa
sitä minäkin aattelin.
ja muistaakseni ei parkkilukkokaan sillon pidä.
Laatikon korjaajakin kehotti ensin tarkastamaan jakiksen. kuhan vaan kerkeäis auton kimppuun. siinä on np208 jakis. mitäs sieltä vois mennä rikki et häviäis vedot?
karvanoppa
03.12.2009, 19:00
Jos jakis on vapaalla nii kait huomais jos loota heittäs isommalle?
hiluvitkutin
03.12.2009, 19:35
Laatikon korjaajakin kehotti ensin tarkastamaan jakiksen. kuhan vaan kerkeäis auton kimppuun. siinä on np208 jakis. mitäs sieltä vois mennä rikki et häviäis vedot?
elähä hättäile.tarkista nyt ensin onko se vaan vapaalla.jos näin on ni säädät sitten vähän vivun asentoa
Ei kait siellä ole pantaa kuin pakilla, jota sitten ohjataan sillä accumulaattorilla? Mut oisko käyny niin perinteisesti, että low/rewerse cluchista ois karannu viimesetkin kitkapinnat, jos ei kerran liiku eteen eikä taakse. Mulla kävi noin yhelle th200r4:lle. th700:sta hävis muut, paitsi ykkönen ja pakki, sillon oli siitä seuraavasta pakasta kitkalevyt loppu.
Lodju pöydälle ja uus masterkitti sisään?
Onhan sieltä voinu hajota vetolevy tai turbiini tai öljypumppu tai joku planeetta, mutta kyl sieltä ois jotain oireita tullu ja mekkalaa kuulunu...
joo o, tutun olonen vika toi kun ei toimi kun pakki ja ykkönen..:confused:
meitsin blazeri lepää tuossa pihassa sama vika päällä... tars varmaan tehä jotain:D
mahtoko olla kallis korjaus?
joo o, tutun olonen vika toi kun ei toimi kun pakki ja ykkönen..:confused:
meitsin blazeri lepää tuossa pihassa sama vika päällä... tars varmaan tehä jotain:D
mahtoko olla kallis korjaus?
osat maksaa parisataa... samalla kun aukoo kannattaa laittaa sit vaikka vähä optio osiakin.