PDA

View Full Version : 12 ht syöttöpumpusta kysymys


proto
17.11.2009, 22:01
kun ei näköjään löydy haulla.:mad: et miten säädetään se hätä sammutus mötikkä pumpun kyljestä. ja mihin muuhun se vaikuttaa kun ei oikein toimi toivotulla tavalla.:confused::confused::confused::confused::c onfused:

Jani E
18.11.2009, 09:05
mulla on tossa diesel pajalla säädetyssä pumpussa sen vivun ja nastan välissä joku 0,5-1mm välystä. sitä en tiedä mistä sitä on muuten säädelty/muutettu!

mikä siinä käynnissä on sitten vikana?

proto
18.11.2009, 20:04
mulla on tossa diesel pajalla säädetyssä pumpussa sen vivun ja nastan välissä joku 0,5-1mm välystä. sitä en tiedä mistä sitä on muuten säädelty/muutettu!

mikä siinä käynnissä on sitten vikana?
tästä syöttö pumpusta puitui se osa otin toisesta pumpusta mut se ei lähtenyt käyntiin vaikka samalle kohti laitoin. no sen vivun kun kääntää taaksepain niin pyörii ja työntää savua. joku väitti et siinä vivussa ois pakkosyöttö. sillä kiinnostas sen oikea säätö. käynti ääni on aika karkea mut kuulema johtuu niistä männän renkaista. kun puristukset on eri.:D:D

Jani E
18.11.2009, 20:08
ei siinä vivussa mitää pakkosyötöö ole!
onko ennakoo liikaa jos käy karkeesti?

proto
18.11.2009, 20:34
ei pitäisi olla liikaa ennakkoa. kävin tuossa katsomassa toista hj johon on laitettu kanssa mersun männän renkaat. siinä myös karkea käynti ääni:)

tdi
18.11.2009, 21:53
mynäsiisel otti mun pumpusta pois kokonaan sen mokkulan se ei vaikuta mitenkään käyntiin..
vasta sitten kun kone hieman "ylikuumenee" niin se alentaa syöttöä, näin ainakin mynädiiselistä mulle sanottiin ku soitin että mihinkäs se oli jäänyt:D.

proto
23.11.2009, 18:38
no nyt säädin mokkulan ja vivun väliin reilun välyksen niin tuli sellainen ongellma et kun löysää kaasun niin meinaa sammua. mut sitten kuitenkin pyörii 750 tyhjä käyntiä.

Jani E
23.11.2009, 18:55
tossa on ohje siihen tyhjäkäynnin säätöön!

http://www.slck.net/viewtopic.php?t=5144