View Full Version : Ostetaan 20hv perämoottori
vm. 90-> perämoottori, merkillä ei väliä, mutta kunnossa pitää olla.
Rekisteröimätön
16.11.2009, 22:10
olis pari perämoottoria myynnissä 20 hp yamaha ,mercury. .045-1116253
Kitokset vaan vastauksesta, mutta oon jo kerran asioinut erään moottorin osalta sun kanssas, joten passaan tältä kertaa.
Nostokurki
17.11.2009, 20:53
Mulla olis 8hp BEMEPOK (venäläinen) vuosimallia 1983, ei varmaan kiinnosta? :D juuri vaihdettu kaikki laakerit, tiivisteet ja maalattu, pelaa hemmetin nätisti!
Tallista löytyy toimiva 20hv Johnson Seahorse perämoottori. On jostain 80-luvun puolivälistä. Puh 050-3688539 Marcus Takala
Mulla olis kanssa Yamahan 20heppanen jostain 80- luvun lopusta/ 90- luvun alusta. Voin tarkistaa, jos kiinnostaisi.
Mulla olis 8hp BEMEPOK (venäläinen) vuosimallia 1983, ei varmaan kiinnosta? :D juuri vaihdettu kaikki laakerit, tiivisteet ja maalattu, pelaa hemmetin nätisti!
Kitokset tarjouksesta, mutta vähän vanha ( tosin ei venäläiseksi ) ja liian vähän heppoja.
Tallista löytyy toimiva 20hv Johnson Seahorse perämoottori. On jostain 80-luvun puolivälistä. Puh 050-3688539 Marcus Takala
Täytyy pitää harkinnasssa, mikäli päädyn ottamaan vähän vanhemman kun ajattelin
Mulla olis kanssa Yamahan 20heppanen jostain 80- luvun lopusta/ 90- luvun alusta. Voin tarkistaa, jos kiinnostaisi.
Onkos kone lyhyt rikinen ?, tarkista siitä model id ja laita mulle niin saan siitä loput tarvittavat tiedot itelleni.
motörhead
18.11.2009, 22:38
Kiinnostaako Kiinalainen kakskymppinen jamaha kopio? lyhyt riki, nelitahti,pari vuotta vanha,lähes käyttämätön.Koeajokin onnistuu pyhäjärvellä tai nässyllä jos rupee kiinnostaan.
Kiinnostaako Kiinalainen kakskymppinen jamaha kopio? lyhyt riki, nelitahti,pari vuotta vanha,lähes käyttämätön.Koeajokin onnistuu pyhäjärvellä tai nässyllä jos rupee kiinnostaan.
Epäilen, että menee meikäläisen budjetin yli toi kone.
Sen verran voisi tarkennella, että koneen tulisi olla lyhyt rikinen.