PDA

View Full Version : Fedima Extremen evolutionin minimipaineet?


tume22
09.11.2009, 17:41
susukin sj:ssä alla fediman extreme evolutionit kokoa 31/10,5 15"

kuin vähän uskallan laittaa painetta kumeihin että pysyy ja kestää vielä päällä, ovat 6,5" susukin vakiovanteella kuiviltaan asennettuna.

nyt paineita 1,2 ja pito on aikasta olematon. pienessä sohjossa ja hieman kuuraisessa maassa..

BryGgi
09.11.2009, 18:53
itellä vitarassa huimat 1.5 paineita ja pidot ovat juuri niin hyvät kuin renkaat lupaa. Metsään+Syvälle. suikat hiukan liian kepeitä tämmöisille "talvirenkaille"

Offipiru
10.11.2009, 01:50
Oon ajanu susukilla 0,7paineilla ja sitte pelas ilman betlokkeja rupulikivikossa vitun hienosti eikä ees keppit tullu läpi kyljistä ja monoa on saanu tollasilla säädöillä yhen puol vuotta.

Pertsi
10.11.2009, 18:05
Mulla oli suikassa orkkisvanteella edessä 0,4 ja takana 0.3 nii vielä pysy paikallaan.

tume22
10.11.2009, 18:09
Mulla oli suikassa orkkisvanteella edessä 0,4 ja takana 0.3 nii vielä pysy paikallaan.

eikö meinaa lussottaa rengas niin paljon jo että kulkee vanteen varassa? mulla itellä on edessä painoa enempi kun on vinssipuskuri ja 40 kiloa painava vinssi.. nytkin rengas välillä lötköttää aika lintassa kun ristissä riippuu jotain kiviä vasten :)

khonkonen
10.11.2009, 21:37
eikö meinaa lussottaa rengas niin paljon jo että kulkee vanteen varassa? mulla itellä on edessä painoa enempi kun on vinssipuskuri ja 40 kiloa painava vinssi.. nytkin rengas välillä lötköttää aika lintassa kun ristissä riippuu jotain kiviä vasten :)

Mulla pätkä pajerossa sama rengas ja paineena käyttäny 0.8-1 bar, mettässä. Enemmänki vois kärsiä tipauttaa, mut ei oo vielä uskaltanu kokeilla.

PeteTurku
10.11.2009, 21:42
eikö meinaa lussottaa rengas niin paljon jo että kulkee vanteen varassa? mulla itellä on edessä painoa enempi kun on vinssipuskuri ja 40 kiloa painava vinssi.. nytkin rengas välillä lötköttää aika lintassa kun ristissä riippuu jotain kiviä vasten :)


Meil on kisoissa pidetty 0,4 paineita. On kylläkin bl vanteet mut ei ainakaan oo liiaksi lyöny vanteelle että puhki olis menny. Ja on sitte annettu sikaa koko kausi. Ja auto miehistöineen painaa kisakamoilla n.1500 kg.

Pertsi
11.11.2009, 17:27
eikö meinaa lussottaa rengas niin paljon jo että kulkee vanteen varassa? mulla itellä on edessä painoa enempi kun on vinssipuskuri ja 40 kiloa painava vinssi.. nytkin rengas välillä lötköttää aika lintassa kun ristissä riippuu jotain kiviä vasten :)

Eipä suuremmin ottanu vanteet eikä renkaat kipeetä, oma auto paino safarikamppeissa jonku 1100-1200 kg