tttreg
10.11.2004, 22:34
Vähän OT:n puolelle menee, mutta menköön... no onhan siinä päällä tarkoitus kuitenkin kuljettaa offipeliä paikasta toiseen.
Onko kenelläkään kokemuksia peräkärryn kantavuuden muutoskatsastuksesta? Tuli tuossa eteen tilanne jossa nestejarruilla varustettu telikärry on rekisteröity 900kg:n kantavuudelle vaikka samaa kärryä on saanut kuulemma tehtaalta 1900kg:n kantavuudellakin(?) Entinen omistaja kun vaan oli tyytyny tuohon 900kg:hen vakuutusmaksuja säästääkseen??
Onko kenelläkään tietoa tai hyviä arvauksia, että minkälaisen väännön tuommosen härpättimen - vuosimallia 85-86 muutoskatsastus "täysille" kantavuuksille mahtaa olla? Aksuloiden kantavuus kuulemma riittää.
-- Älähä hättäile, istumma mäthälle, keitämmä kahvit --
Onko kenelläkään kokemuksia peräkärryn kantavuuden muutoskatsastuksesta? Tuli tuossa eteen tilanne jossa nestejarruilla varustettu telikärry on rekisteröity 900kg:n kantavuudelle vaikka samaa kärryä on saanut kuulemma tehtaalta 1900kg:n kantavuudellakin(?) Entinen omistaja kun vaan oli tyytyny tuohon 900kg:hen vakuutusmaksuja säästääkseen??
Onko kenelläkään tietoa tai hyviä arvauksia, että minkälaisen väännön tuommosen härpättimen - vuosimallia 85-86 muutoskatsastus "täysille" kantavuuksille mahtaa olla? Aksuloiden kantavuus kuulemma riittää.
-- Älähä hättäile, istumma mäthälle, keitämmä kahvit --