PDA

View Full Version : onko tietoo paljo maksaa hj61 lämmityspuhaltimenmoottori?

VonLeka
28.10.2009, 19:49
ja kannattaako semmonen ostaa tarvikkeena vai alkuperäsenä. purin äsken oman ja meinasin laittaa hitachin porakoneesta siihen hiilet mut ei se ois muuttunu miksikään, on niin kulunu

Rekisteröimätön
28.10.2009, 19:56
... meinasin laittaa hitachin porakoneesta siihen hiilet mut ei se ois muuttunu miksikään...

Mitä jos koittaisit vaikka Makitasta?

VonLeka
28.10.2009, 20:21
Mitä jos koittaisit vaikka Makitasta?

Mun mielestä hitachi on paras, mut ihan paras on 80 luvun Elu. Liittyykö vastauksesi topicin otsikkoon? Jos vastaus on kyllä niin se on hyvä, jos vastaus on ei niin sitten ole hiljaa ja kuse suuhusi

HANE
28.10.2009, 20:29
Varmaan jojotalla aivan sairaan hintainen....
ja saakohan tarvikkeena? en tiiä

onko se ankkuri miten urille kulunut? eli se jossa lamelit joihin hiilet ottaa...?

sitä voi hieman kevyesti elvyttää ohuella (esim. 320 papru) ja puukon kärellä jäysteet pois... tietenkin jos on sorvi niin....

hiiliä pitäs löytyä ehkä mätänetiltä...jos ei suoraan tuohon malliin niin mittaa alkup. hiilen ja lähelle saman kokonen ja viilalla sopivaks...

niin ja nyybikin ny kuulolla: Älä laita siihen laturinhiiliä ei tuu toimimaan pitkään syö sen ankkurin ihan pask.... vaan jonkun muun puhaltimen tms. akkuporan hiilet kävis....

Ja jotta nyybille haastetta seuraaviin kommentteihin.... miksi ei laturin hiili käy... otappa selvää "hiilien" messinki-, pronssi- ja muu lisäainepitoisuuksista eri käyttötarkoituksissa

Rekisteröimätön
28.10.2009, 20:52
apaut 60e näytti mätänetis olevan, varmaan 200 tojolla... voi tommosta varmaan kokeella, voi toimiakki..

VonLeka
28.10.2009, 21:03
Varmaan jojotalla aivan sairaan hintainen....
ja saakohan tarvikkeena? en tiiä

onko se ankkuri miten urille kulunut? eli se jossa lamelit joihin hiilet ottaa...?

sitä voi hieman kevyesti elvyttää ohuella (esim. 320 papru) ja puukon kärellä jäysteet pois... tietenkin jos on sorvi niin....

hiiliä pitäs löytyä ehkä mätänetiltä...jos ei suoraan tuohon malliin niin mittaa alkup. hiilen ja lähelle saman kokonen ja viilalla sopivaks...

niin ja nyybikin ny kuulolla: Älä laita siihen laturinhiiliä ei tuu toimimaan pitkään syö sen ankkurin ihan pask.... vaan jonkun muun puhaltimen tms. akkuporan hiilet kävis....

Ja jotta nyybille haastetta seuraaviin kommentteihin.... miksi ei laturin hiili käy... otappa selvää "hiilien" messinki-, pronssi- ja muu lisäainepitoisuuksista eri käyttötarkoituksissa

se ankkuri on ihan paska tai liki skeida, en viiti ees hiiliä vaihtaa vaikka siinä ei niitä ees ollu (hankala mitata ilman hiiliä, minne lie lähteneet??!). joo akkuporan, rälläkän jne. hiilit kävis. mut mä ostan uuven ettei tarvii tehä niinku kerran ku oltiin pulihommissa ni nissan sanista hajos puhallin, ni piti liimata tuikkukynttilöitä kojelauta täyteen kaxpuoleisella teipillä että pysy lasit sulana!!

VonLeka
28.10.2009, 21:04
apaut 60e näytti mätänetis olevan, varmaan 200 tojolla... voi tommosta varmaan kokeella, voi toimiakki..

mä luulen että toyotalla saattaa tämä osa olla halvempi ku motonetissä, soitan huomenna.
kävin minä jo motonetissä ja en jouvva viikkoo oottamaan että ne tilaa sen, pari päivää ootin jo ad varaosamaailmasta ja sitten sanoivat että ei oo maahantuojalla moottoria.
kyllä tää toyota nyt pitää pysyä toyotana eikä varustaa sitä halvoilla kiina varaosilla, sama ajaa sitten jollain hyndailla, eli meen suoraan merkkiliikkeeseen

RIPAX
28.10.2009, 22:23

Muistelisin et markka aikaan se oli hiluksiin rapiat 800 markkaa ja se vastus krilli oli usiamman satasen jotenka et vitussa osta punatiskiltä,ja tää on käsky!Nykyään niitä saa motonetistä pilkkahintaan ja mä saatana oon niitä sorvannu ja hionu ja runkannu nuukuuttani.Olkoon mätänetti vähä kyseen alases mainees mut siält haen ens kerralla ku alkaa pöhötin kenkkuilee.

VonLeka
29.10.2009, 17:09
Muistelisin et markka aikaan se oli hiluksiin rapiat 800 markkaa ja se vastus krilli oli usiamman satasen jotenka et vitussa osta punatiskiltä,ja tää on käsky!Nykyään niitä saa motonetistä pilkkahintaan ja mä saatana oon niitä sorvannu ja hionu ja runkannu nuukuuttani.Olkoon mätänetti vähä kyseen alases mainees mut siält haen ens kerralla ku alkaa pöhötin kenkkuilee.

270€ firman alennuksilla ois maksanu toyojalla koko moottori systeemi, ostin sitten toisesta paikasta nettohinnaksi jäi 68€, ei oo kiinamalli siinä lukee made in canada ja 720mk oli ovh hintalapussa