Kirjaudu sisään

View Full Version : Vajakit täyttömaaksi tai uuniin.

VonLeka
25.10.2009, 13:22
...ja ei, tässä ei nyt ole kyse mistään Adolf-henkisestä ratkaisusta, vaan ihan vain meikäläisen kyllästymisestä joillakin keskustelupalstoilla parveileviin idiootteihin.

Olis muuten ehkä kaikkein fiksuin ratkaisu jättää palsta, mutta kun mulla on tapana aina vaan elätellä toivetta, että pahimmat jälkeenjääneet menisivät/lähetettäisiin pysyvästi kaltaistensa seuraan Suomi24-kaatopaikalle. :D Märkiä unia lienevät moiset toiveet, yhyy...

Urbancityboy
25.10.2009, 13:34
...ja ei, tässä ei nyt ole kyse mistään Adolf-henkisestä ratkaisusta, vaan ihan vain meikäläisen kyllästymisestä joillakin keskustelupalstoilla parveileviin idiootteihin.

Olis muuten ehkä kaikkein fiksuin ratkaisu jättää palsta, mutta kun mulla on tapana aina vaan elätellä toivetta, että pahimmat jälkeenjääneet menisivät/lähetettäisiin pysyvästi kaltaistensa seuraan Suomi24-kaatopaikalle. :D Märkiä unia lienevät moiset toiveet, yhyy...

Itse olen aina vähentänyt keskustelua sitä mukaa mitä enemmän totaalisen pöhelöitä ja agendaa torpedoimaan pyrkiviä kommentteja esiintyy.

Ei kai väkisin jaksa loputtomiin vängätä vastavirtaan, esim. silloin voi jättää suosiolla nämä areenat itseään viisammille niin kaikki on huomattavasti paremmin.

nöfnöf
25.10.2009, 14:37

Tarkoittaakohan tämä nyt niitä, jotka hätistelevät posetiivin tavoin keskustelijoita s24:lle?
Yksi näistä on näköjään tuolla toisessa topikissa jo ikävöinyt minua :o , mut en mä ala sen kaa :D

mehtämörö
25.10.2009, 22:54

voipi olla että joudut ite uuniin? :D

Rekisteröimätön
25.10.2009, 23:51
Yli 90% uudenmaan läänin sisällä tapahtuvasta hautauksesta tapahtuu krematoroimalla, hautausmaa-alueista on pulaa ja pohjavedet pilaantuvat mikäli suuria määriä aiotaan vielä haudata maaperään. Jo nyt mm. Tukholmassa poltetaan citykaneja tuhansittain bioenergiaksi joka vuosi, lisäksi jo nyt Suomessa lämpeävät kirkko ja seurakunnan rakennukset kremmatorion yliäämälämmöllä eli Lekakin valitse vain uuni sitten kun aika tulee, sinne me joudetaan mennä kaikki.

VonLeka
01.11.2009, 22:59
Nyybit=Retards.

A-P
02.11.2009, 18:02
Narkit kai nyt enste joutas, mutta kyllä polttaminen on aikas epäekologista. Kompostointi on pop!!!Lihamylly+komposti=kukoistavat julkiset istutukset. ;)

VonLeka
15.11.2009, 11:36
Vieläkö tuntuu siltä, että näitä täällä pyöriviä "kerjäläisiä" olisi jotenkin syytä paapoa ja hoivata? Tuntuuko siltä, että heille pitäisi antaa rahaa - tai peräti asunto, kansalaisuus ja sosiaaliavustusta?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yle%20Romaniassa%20ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n%20riko llisjoukkoa%20kerj%C3%A4l%C3%A4isv%C3%A4lityksest% C3%A4/1135250702363

toyota4x4
15.11.2009, 18:34
Vieläkö tuntuu siltä, että näitä täällä pyöriviä "kerjäläisiä" olisi jotenkin syytä paapoa ja hoivata? Tuntuuko siltä, että heille pitäisi antaa rahaa - tai peräti asunto, kansalaisuus ja sosiaaliavustusta?

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Yle%20Romaniassa%20ep%C3%A4ill%C3%A4%C3%A4n%20riko llisjoukkoa%20kerj%C3%A4l%C3%A4isv%C3%A4lityksest% C3%A4/1135250702363

muistan nähneeni noita kerjäläisiä tallinanlaivalla, seurassa oli muutama mustaan nahkatakkiin pukeutuneita kädet ja kaula täynnä kultaa, liiikuivat jollain 50 000 euron mersu pikku bussilla. että olipa uutinen!!!!!!!!!!.

VonLeka
01.03.2010, 13:50
Vittuilu ei ole vittuilua, ellei vittuilun kohde vittuunnu.

http://www.raincitystory.com/wp/wp-content/uploads/2006/11/noob_small.jpg
http://andy-lee.com/blog/Nerds.jpg
http://memecard.com/media/catalog/product/cache/1/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/a/s/asshole-card.png

VonLeka
09.04.2010, 20:34
Jos mielipiteeni, kirjoittamani asiat, tai postaamani linkit sotivat aatemaailmaasi vastaan, en voi, enkä edes halua voida sille mitään. Sinä voit kuitenkin halutessasi poistaa minut ystävälistaltasi, jos niin haluat. Mielipiteeni ovat mitä ovat, mutta ainakin ne ovat omiani, ja jos ne eivät miellytä, ei muuta kuin kivaa loppuelämää - hymyillään kun tavataan. Tai sitten ei hymyillä. Ihan miten vain.

nana
09.04.2010, 20:36
Jos mielipiteeni, kirjoittamani asiat, tai postaamani linkit sotivat aatemaailmaasi vastaan, en voi, enkä edes halua voida sille mitään. Sinä voit kuitenkin halutessasi poistaa minut ystävälistaltasi, jos niin haluat. Mielipiteeni ovat mitä ovat, mutta ainakin ne ovat omiani, ja jos ne eivät miellytä, ei muuta kuin kivaa loppuelämää - hymyillään kun tavataan. Tai sitten ei hymyillä. Ihan miten vain.

Yes Master! :D