View Full Version : Protoa tyrkyllä...
http://www.nettikone.com/780422
Hmmmm, pitäsköhän ottaa Kivisestä mallia ja alkaa kötöstellä Sisun akseleita johonki kikottimeen ku näköjään A45:den saa Volvoa halvemmalla???
Hmmmm, pitäsköhän ottaa Kivisestä mallia ja alkaa kötöstellä Sisun akseleita johonki kikottimeen ku näköjään A45:den saa Volvoa halvemmalla???
Ota sitten huomioon, että akselit on suorat, ja ne painaa 500-600 kg/kpl. :D
Ihan vaan koitan sisua puolustella, ettei niitä pilkottas enää...:rolleyes:
Ota sitten huomioon, että akselit on suorat, ja ne painaa 500-600 kg/kpl. :D
Ihan vaan koitan sisua puolustella, ettei niitä pilkottas enää...:rolleyes:
Joo elä huoli, ei mulla oo tuohonkaan nyt varaa :(
Huhu kertoo uuden Pasin taka-akselin painavan 500 kg.
Sanoisin, että akselien painot on luokkaa: taka 500 kg, etu 650 kg. Jarrurumpu painaa noin 50 kg, jarrukengät ehkä 20 kg ja jarrukilpi jarrukellon kanssa 35 kg.
Nämä nyt on sellasia hihasta ravistettuja painoja, mutta eilen puhuin painoista ihan pehmeitä jollekin Montenegron miehelle. Jostain ihme syystä muistin Pasin etuakselin olevan liki 1000kg, kun huhu kertoi, että taka-akseli painaa n. 500 kg.
Huhu kertoo uuden Pasin taka-akselin painavan 500 kg.
Sanoisin, että akselien painot on luokkaa: taka 500 kg, etu 650 kg. Jarrurumpu painaa noin 50 kg, jarrukengät ehkä 20 kg ja jarrukilpi jarrukellon kanssa 35 kg.
Nämä nyt on sellasia hihasta ravistettuja painoja, mutta eilen puhuin painoista ihan pehmeitä jollekin Montenegron miehelle. Jostain ihme syystä muistin Pasin etuakselin olevan liki 1000kg, kun huhu kertoi, että taka-akseli painaa n. 500 kg.
Taisin olla minä kelle tollasia haastelit :D