View Full Version : Tilasimpa vanteet ja miten kävikään...
Otin ja tilasin tossa HJ61seen tommoset Barzetta SUV Black ET: -20 ja viimein kun sai vanteet ja renkaat yhdessä nipussa ittelleen aloin innoissani laittamaan hieman isompia ja näyttävämpiä palloja vakioiden 205 tilalle. Sapetus oli suuri klo 11 illalla kaukana kotoa kaverin hallilla johon juuri ja juuri sain auton mahtumaan sisään kun huomasin että vanne ottaa edessä jarrusatulaan kiinni. Ei muutakun pikkunen fillari takasin auto kotiin parkkiin ja paikalliseen kaljalle.
Eihän tässä mitään suurta vahinkoa, äskön tilasin jo speiserit että se siitä mutta sanotakoon tämmöseksi yleiseksi tiedoksi muillekkin.
Ja pakko päästä tietty vähän avautumaan kun sapettaa jonkunverran vielläkin...
Ja mistäs tilasit?
nimim. "Lipposelta kahet vanteet eikä ongelmia" :)
nois josain vanteis on ollu ongelmaa ettei ole se keskiö tarpeeks kuppimainen ja ottaa satulaan kinni.
myös nois lipposen vanteis oli yhteen väliin sitä vikaa. tos kotopihas on velipojalla just 10x15" et-44 tml ja ne otti keskiöstä kiinni enneku hio vähä tilaa.
Rekisteröimätön
21.10.2009, 10:55
Vanteet takasin myyjälle ja rahat takaisin rahtikuluineen. Ei todellakaan voi myydä vannetta mikä ei sovi autoon ja pistää asiakas hommaamaan omalla kustannuksella spacereita mitkä on vielä laittomatkin.
Juu ei sovi barzettan vanne hojoon, sen huomasin itekkin. Ottaa jarrusatulaan kiinni. Tein ite spacerit siihen kun ei huvittanu ruveta vääntämään 37 gummeja heti uudestaan pois vanteelta. Mulla on kans tuo musta vanne kokoa 10x15 -44ET
Se etu on kun asioi kivijalka liikkeissä,niin ko.tapauksessa on aika paljon helpompaa vaatia että tilatut kamat on sopivia.
Ja tottakai jos ostaa sarjan renkaita niin nehän on alle asennettuna...
onko kukaan ilmonnu myyjälle ettei ne käy???
Rekisteröimätön
21.10.2009, 17:14
Tuskin se kaupan vika on jos asiakas on tyhmä ja ostaa väärää tavaraa.
hoojiihin on tarkoitettu hoojiin vanne joka tuli auton mukana kun se ostettiin joskus IDIOOTTI
hoojiihin on tarkoitettu hoojiin vanne joka tuli auton mukana kun se ostettiin joskus IDIOOTTI
Ja tietenkin tälle herralle/neidille,on tarkoitettu ainoastaan ne lelut jotka ovat olleet hänellä jo syntymästä lähtien mukana.
Kyllä se kaupan vika on jos ostaa tiettyyn malliin vanteet eikä ne siihen käy. Voi vittu mitä apareita täällä nyybeilee :mad:
Otin ja tilasin tossa HJ61seen tommoset Barzetta SUV Black ET: -20 ja viimein kun sai vanteet ja renkaat yhdessä nipussa ittelleen aloin innoissani laittamaan hieman isompia ja näyttävämpiä palloja vakioiden 205 tilalle. Sapetus oli suuri klo 11 illalla kaukana kotoa kaverin hallilla johon juuri ja juuri sain auton mahtumaan sisään kun huomasin että vanne ottaa edessä jarrusatulaan kiinni. Ei muutakun pikkunen fillari takasin auto kotiin parkkiin ja paikalliseen kaljalle.
Eihän tässä mitään suurta vahinkoa, äskön tilasin jo speiserit että se siitä mutta sanotakoon tämmöseksi yleiseksi tiedoksi muillekkin.
Ja pakko päästä tietty vähän avautumaan kun sapettaa jonkunverran vielläkin...
vannetukultako tilasit vanteet..??
Rotta-Racing
21.10.2009, 20:12
vannetukultako tilasit vanteet..??
Sikälimikäli jos on tuolta tilattu niin missään ei puhuta auto merkeistä/Malleista mitään, vain jako ja koko/Et.
"Barzetta SUV Black 8x15 jako: 6x139.7 ET: -20
Barzetta SUV on vahva teräsvanne, joka soveltuu erinomaisesti sekä maastoon että tielle. Suunniteltu erityisesti maastureita ja pickupeja varten. Iso 110 mm keskireikä, pulttisovitteinen."
http://www.vannetukku.fi/suv-black-p-13303.html
Onpa hyvä topicci.
Tilaa väärät vantet ja sitten avautuu netissä :D:D:D:D
Rekisteröimätön
22.10.2009, 14:41
Jäykkäakseliseen Tojotaan 8" vanteet tunnetusti yleensä ovat -20 ET:llä, että siinä mielessä erehtymisen vaara on melko suuri..
Sitäpaitsi tämä topikkihan on myös varoittamassa muita tekemästä samaa virhettä, vai mitä?
vannetukustahan ne tuli hommattua joo. oli ne pienemmät 8X15 vanteet.
sikäli mikäli tän viestin olisin ihan siis semmosessa todellisessa avautumis mielessä postannu niin olisin sijottanut pari voimakasta alapää sanaa ja haukkunut kyseisen puljun ruskeaksi töhnäksi heti häikäilemättä.
Vanteet oli just semmoset kun pitikin. Ei niissä mitään vikaa ole.
No ok yhessä kohtaa pieni kiinalainen on maalannut vähän että näkyy valuma mutta se on just sellanen vanne kun mitä tiedoissa annettiin ymmärtää.
vannetukku ei tosiaan lupaa mitään sopivuuksia vaan ilmottaa koon ja ETn
Kuluttajanahan olis tässä tapauksessa mahdollisuus purkaa kauppa ja saada rahat takas, mutta kuten tossa joku aikasemmin omassa postissaan sano on mulla vähän sama että ei jaksais jumppaa heti renkaita pois vanteilta, ja viellä sit oottaa että jostain sais sopivat.
Toisaalta nyt ei taas oo hetkeen kiire kun kk aikaa paikata putkea, ettiä runkonumero sieltä rungosta ja hommata jostain sopivanpienet leimapyörät.
Tarkotus oli tosiaan enemänkin antaa ihmisille tieto mitä näköjään monella jo oli että näin ilmeisesti näiden kanssa käy.
pakko kyllä ihan nostaa tää erikseen esille ja ihailla.
Ottaako rajusti kiinni siihen satulaan,eli oisko mahdollista sorvilla kyhästä vähän vanteesta siivua pois?
Ja runkonumero löytynee sieltä oikean etupyörän tietämiltä(arvaus).
Ei muuta kuin vanteet myyntiin ja siirrä ongelma seuraavalle (näinkö se meni ja sitten "uusi" offari avautuu taas)
Kyllä minä ostin oikeat vanteet, mutta kyseinen palstalainen huijasi minua...
Enhän minä mitään väärin tehnyt, ostit sitä vaan mitä myin.
Kyllä ei voi luottaa enää kehenkään.
Vittu mä tulen käymään kylässä ja syötän sulle nää vanteet.
Meillä pohjanmaalla pistetään puukkoon tuollaaaset.
perkele tuu tänne saat maistaa savolaista sinnikkyyttä.
OFFTOPIC
VITTTU, SAATANA
Suljetaan tämä topikki.
Jätkä ei edes vastaa puhelimeen.
Sulla on väärä numero.
No tässä etukäteen tiedot miten tämäkin voi vielä edetä, mutta siitä huolimatta HYVÄÄ VIIKONLOPPUA.
Ottaako rajusti kiinni siihen satulaan,eli oisko mahdollista sorvilla kyhästä vähän vanteesta siivua pois?
Ja runkonumero löytynee sieltä oikean etupyörän tietämiltä(arvaus).
Ei pahasti. varmaan joku sorvaus ratkasukin onnistuis mutta tosiaan on ne speiserit jo tulossa.
Ja joo kyseinen kotelo ja hieman akselin takana, näin sano toyota.
joskus laittelin hj:hin aluvanteita ja hipsi muutaman millin kiinni jarrusatulaan, niin raakasti laikkakoneella siivu jarrusatulasta pois. taitaa olla reilusti rautaa niissä sylinterien kulmissa...
Ei muuta kuin vanteet myyntiin ja siirrä ongelma seuraavalle (näinkö se meni ja sitten "uusi" offari avautuu taas)
OFFTOPIC
VITTTU, SAATANA
Suljetaan tämä topikki.
Sulla on väärä numero.
No tässä etukäteen tiedot miten tämäkin voi vielä edetä, mutta siitä huolimatta HYVÄÄ VIIKONLOPPUA.
http://www.youtube.com/watch?v=rDC60uM8sZU
Sorry.
OFFTOPIC
VITTTU, SAATANA
Suljetaan tämä topikki.
Sulla on väärä numero.
Voi vi..u teitä...:D:D:D