View Full Version : Autopelien aatelia - Death Rally
Pelitalo Remedy on julkassu ilmaseks ladattavaks 13 vuoden takaisen legendapelinsä, DEATH RALLY:n.
http://www.remedygames.com/games/death_rally.html
Mitäs muita ääriklassikkopelejä on palstalaiset löytäny koneilleen?
Itellä Superfrog ollu jo vuoden verran ja Cannon Fodderia yritän saaha toimimaan. :)
slicks ´n slide oli hyvä ja sit oli myös se rallysport tai jokin sellanen.
Ylä-asteen ATK-tunnit meni niiden parissa.
Turpo-Urpo
20.10.2009, 19:57
voi perkele, loistavaa, kuinka legendaarista... ensimmäinen peli, jota OMALLA koneella oon koskaan pelannut :) tuli jokunen tunti sillon tuota pelattua, pakko ottaa heti tuosta koneelle ja mennä pelailee :)
edit. ja klassikoista puheenollen, löytyy tuossa ostettuna alkuperäisenä: duke nukem 3d, quake 1 + sen mission packit, carmageddon 1 + splatter pack ja ohan tuossa noita jotain muistoja :)
pastirolli
20.10.2009, 20:43
Itse hommasin Command & Conguer : Red alert 1:sen. Toisella koneella toimi kun käytti dosboxia mutta käyttiskoneessa ei suostu toimimaan ollenkaan. Itsellä olisi myös Carmageddon 2 mutta en ole jaksanut vielä kokeilla sen toimivuutta. Vanhemmat pelit eivät tahdo oikein hyväksyä xp:tä ja valittavat aina kaikesta muustakin. Kuinka te olette saaneet vanhemmat pelit toimimaan?
Hakusessa olisi perinteinen Simcity ja Jones the fastlane. Olivat aikoinaan kovia pelejä. :p
Vilkutin
21.10.2009, 10:17
En tiedä klassikko pelistä, mutta Screamer 4x4, tarjoaa jonkunlaista möyrintää.
Offipiru
21.10.2009, 18:39
Rick Dangerous oli kova taso räiskintä joskus, löytynee jostain netin syövereistä. Pistän linkin kun löytyy.
Semmonen olis hakusessa kun Brutal sports Footballi. Slicks´n´slidet ja rallisports on kyl jossai jemmassa ku löytys vaan disketti-asema..
hazzinen
21.10.2009, 19:10
carmageddon 1, kyllä kelepaa pillarilla tuupata muita
En tiedä johtuko Death Rallystä vai jostain muusta päivityksistä, mutta asennuksen jälkeen seuraavassa startissa(siis tietokoneen) heitti koneen jumiin ja johonkin restore-tilaan... raksutti aivan saatanan kauan ja lopulta palautti koneen tilaan ennen DR asennusta...
Jaa, ei mulla ainakaan oo mitään onkelmia??
Carmageddon 2000 on paras autopeli ikinä.
Rick Dangerous oli kova taso räiskintä joskus, löytynee jostain netin syövereistä. Pistän linkin kun löytyy.
Semmonen olis hakusessa kun Brutal sports Footballi. Slicks´n´slidet ja rallisports on kyl jossai jemmassa ku löytys vaan disketti-asema..
Tuosta ainakin mulla loistavasti toimiva versio, latautuu sen Googlen mainoksen alapuolelta kun lukee DOWNLOAD NOW: Rick Dangerous
http://www.classic-retro-games.com/Rick-Dangerous_99.html