Kirjaudu sisään

View Full Version : Autopelien aatelia - Death Rally

Joske
20.10.2009, 19:37
Pelitalo Remedy on julkassu ilmaseks ladattavaks 13 vuoden takaisen legendapelinsä, DEATH RALLY:n.

http://www.remedygames.com/games/death_rally.html

Mitäs muita ääriklassikkopelejä on palstalaiset löytäny koneilleen?

Itellä Superfrog ollu jo vuoden verran ja Cannon Fodderia yritän saaha toimimaan. :)

Juh@H
20.10.2009, 19:56
slicks ´n slide oli hyvä ja sit oli myös se rallysport tai jokin sellanen.
Ylä-asteen ATK-tunnit meni niiden parissa.

Turpo-Urpo
20.10.2009, 19:57
voi perkele, loistavaa, kuinka legendaarista... ensimmäinen peli, jota OMALLA koneella oon koskaan pelannut :) tuli jokunen tunti sillon tuota pelattua, pakko ottaa heti tuosta koneelle ja mennä pelailee :)

edit. ja klassikoista puheenollen, löytyy tuossa ostettuna alkuperäisenä: duke nukem 3d, quake 1 + sen mission packit, carmageddon 1 + splatter pack ja ohan tuossa noita jotain muistoja :)

pastirolli
20.10.2009, 20:43
Itse hommasin Command & Conguer : Red alert 1:sen. Toisella koneella toimi kun käytti dosboxia mutta käyttiskoneessa ei suostu toimimaan ollenkaan. Itsellä olisi myös Carmageddon 2 mutta en ole jaksanut vielä kokeilla sen toimivuutta. Vanhemmat pelit eivät tahdo oikein hyväksyä xp:tä ja valittavat aina kaikesta muustakin. Kuinka te olette saaneet vanhemmat pelit toimimaan?

Hakusessa olisi perinteinen Simcity ja Jones the fastlane. Olivat aikoinaan kovia pelejä. :p

Vilkutin
21.10.2009, 10:17
En tiedä klassikko pelistä, mutta Screamer 4x4, tarjoaa jonkunlaista möyrintää.

Offipiru
21.10.2009, 18:39
Rick Dangerous oli kova taso räiskintä joskus, löytynee jostain netin syövereistä. Pistän linkin kun löytyy.
Semmonen olis hakusessa kun Brutal sports Footballi. Slicks´n´slidet ja rallisports on kyl jossai jemmassa ku löytys vaan disketti-asema..

hazzinen
21.10.2009, 19:10
carmageddon 1, kyllä kelepaa pillarilla tuupata muita

Taisto
21.10.2009, 20:08
En tiedä johtuko Death Rallystä vai jostain muusta päivityksistä, mutta asennuksen jälkeen seuraavassa startissa(siis tietokoneen) heitti koneen jumiin ja johonkin restore-tilaan... raksutti aivan saatanan kauan ja lopulta palautti koneen tilaan ennen DR asennusta...

Joske
21.10.2009, 20:38
Jaa, ei mulla ainakaan oo mitään onkelmia??

mikjus
21.10.2009, 20:40
Carmageddon 2000 on paras autopeli ikinä.

Joske
22.10.2009, 18:57
Rick Dangerous oli kova taso räiskintä joskus, löytynee jostain netin syövereistä. Pistän linkin kun löytyy.
Semmonen olis hakusessa kun Brutal sports Footballi. Slicks´n´slidet ja rallisports on kyl jossai jemmassa ku löytys vaan disketti-asema..

Tuosta ainakin mulla loistavasti toimiva versio, latautuu sen Googlen mainoksen alapuolelta kun lukee DOWNLOAD NOW: Rick Dangerous

http://www.classic-retro-games.com/Rick-Dangerous_99.html