PDA

View Full Version : ln170 etukardaani


Rekisteröimätön
20.10.2009, 17:54
onko kellään tietoja tai arvailuja löytyykö ln170 koppaseen hiluxsiin etukardaani muuta kuin alkuperäisenä? tai onko vanhemman hiluxsin tai vastaavan kardaani käypänen moiseen? tuo alkuperäinen on turhan suolasen hintanen

RIPAX
20.10.2009, 20:08
Ei oo sitä kartaanii muissa ku 110ja170 koppasissa hihluiksissa mun tietääkseni.Luulis nettivaraosast ja purkaamoist löytyvän,ei kovin usein ole hajoavaisia.

Jappi
20.10.2009, 21:04
Ja vaikka ne punatiskillä mitä sanoisi niin siihen saa ristikot tarvikkeena.

Rekisteröimätön
21.10.2009, 18:30
Ja vaikka ne punatiskillä mitä sanoisi niin siihen saa ristikot tarvikkeena.

ristikoita kyllä löytyy minultakin hyllystä mutta saako noita laajakulman keskittämisosia mistään muuten kuin teettämällä..... raksuttaa nelivetopäällä niin perk......

pesix
21.10.2009, 19:47
ristikoita kyllä löytyy minultakin hyllystä mutta saako noita laajakulman keskittämisosia mistään muuten kuin teettämällä..... raksuttaa nelivetopäällä niin perk......

Pistä messinki holkki neulalaakerien tilalle sinne keskelle, itse laitoin just tänään ja toimii ku enkeli :)

Rekisteröimätön
22.10.2009, 16:11
Pistä messinki holkki neulalaakerien tilalle sinne keskelle, itse laitoin just tänään ja toimii ku enkeli :)

löysitkö jostain valmiin aihion mistä saa helposti tehtyä vai teitkö kokonaan itse :)

pesix
22.10.2009, 17:09
löysitkö jostain valmiin aihion mistä saa helposti tehtyä vai teitkö kokonaan itse :)

Löysin pajalta rompelaatikosta sopivan holkin. Oli kaiketi jostain laturista/startista peräisin.

Rekisteröimätön
23.10.2009, 15:01
Löysin pajalta rompelaatikosta sopivan holkin. Oli kaiketi jostain laturista/startista peräisin.

kiitos neuvoista pitää heti huomenna sulkeutua hiluxsin kanssa pajaan