View Full Version : Myyty invertteri 1000W (rikki) 2kpl
löytyi kaksi 1000W invertteriä jotka kuulemma rikki. kokeilin ja polttavat overloadia.
tän mallisia -> http://www.elektrolinna.fi/kauppa/index.php?ryhma=D0021D140&infosivukoodi=100S-24E
jos joku haluaa kokeilla korjata tai hyllyyn komeat sähkönsiniset kapistukset!
tarjousten perusteella 22.10 klo 21.00 asti
lähtöhinta pullo kossua.
kj_temmes
16.10.2009, 16:40
Pullo kosuu..
24V vehkeitä kuten linkissäkin?
Karvanaama
16.10.2009, 22:43
Hoi, et määritellyt pullon kokoa mut tarjotaan nyt 2 pulloa...
opan janoisuuden huomioiden uskoisin että puhutaan nyt ainakin 0.75l tai jopa 1l kokoisesta pullosta :D
opan janoisuuden huomioiden uskoisin että puhutaan nyt ainakin 0.75l tai jopa 1l kokoisesta pullosta :D
Tuomosia siniaaltolaiteita on nurkissa itselläkin ja kaikki rikki, samalla tavalla. jos joku osaa kertoa mikä niitä vaivaa niin kertokaa toki ku nuo kaikki hajoaa samalla tavalla näköjään... En oo vikaa itse vielä löytäny.
khonkonen
18.10.2009, 16:33
Tuomosia siniaaltolaiteita on nurkissa itselläkin ja kaikki rikki, samalla tavalla. jos joku osaa kertoa mikä niitä vaivaa niin kertokaa toki ku nuo kaikki hajoaa samalla tavalla näköjään... En oo vikaa itse vielä löytäny.
Sama homma täällä, tosin mulla 12 volttisia. Kaikenlaisia korjauksia ja komponenttien vaihtoja kokeiltu, mut ei vielä hengitä. Joka osaa antaa vinkin miten korjataan ni palkkio luvassa.