PDA

View Full Version : Jimm's PC Store


trulez
05.11.2004, 17:56
Olenko liian vaativa asiakas, vai eikö homma toimi, sinä voit itse pääättää.

04-10-2004
trulez tekee tilauksen Jimm's PC Storelle netin kautta seuraavista tuotteista:
Nimike / Määrä / Yhteensä
CLUB 3D R9800 XT 256MB VGA+DVI-I+TV-OUT 1 289.00
LOGITECH MX1000 LASER CORDLESS MOUSE 1 69.00
Corepad 1 28.90
AMD ATHLON 64 3000+ 1 197.40
ABIT KV8 K8T800 Athlon64 1 99.40
Kingston 512MB DDR 400MHz PC-3200 2 190.00
CREATIVE SB AUDIGY 2 PCI BULK 1 77.00
Maxtor DiamondMax Plus 9 Silent 160 GT DMA133 7200RPM 8MB (Fluidbearing) 1 96.40

04-10-2004 11:32:47
Tilausvahvistus ropsahtaa sähköpostiin

05-10-2004
Jimm's PC Store lähettää sähköpostin liitteenä laskun

05-10-2004 (tunnin kuluttua edellisestä)
trulez maksaa laskun

05-10- ... 15-10-2004
hissukkaa

16-10-2004
trulez käy Jimm's PC Storen nettisivuilla lukemassa "Yleiset toimitusehdot" (http://www.jimmspc-store.fi/getpage.php?takuu%20ja%20toimitusehdot_fi), erityisesti kiinnostaa kohta "Toimitusaika". Selviää että paketti on myöhässä, trulez soittaa Jimm's PC Storeen josta saa kuulla että CLUB 3D R9800 XT 256MB on loppu ja niitä tulee kuun lopusta lisää.

16-10- ... 29-10-2004
hissukkaa

29-10-2004
trulez lähettää sähköpostia Jimm's PC Storelle, se kuuluu näin
AIHE: Tilaus toimittamatta

VIESTI: Hei.

Tilasin teiltä useita tuotteita 4.10.2004, aikaa on kulunut nyt kuukausi mutta tätä tilausta ei ole vielä minulle toimitettu.
Tilatut tuotteet ovat maksettu jo etukäteen joten odotan teiltä hieman ripeämpää toimintaa.
Jos tilauksessa on joku ongelma olkaa hyvä ja vastatkaa tähän sähköpostiin, tai soittakaa minulle(klo 17:00 jälkeen arkisin).


Ystävällisin terveisin,

XXXX XXXXX
(yhteystiedot)

01-11-2004
Jimm's PC Store vastaa sähköpostiin:
Viive johtuu tuosta 9800XT:stä, tällä hetkellä nimittäin kaikki 9800-sarjan kortit ovat kiven alla, ja tulevat olemaan todennäköisesti usean viikon ajan vielä. Kävisikö Gainward 6800LE tilalle? Se olisi käytännössä ainoa tuohon teho/hintaluokkaan saatavilla oleva kortti?

Ystävällisin terveisin,

Jani
Jimm's PC-Store Oy

01-11-2004
trulez vastaa Jimm's PC Storen veistiin:
Nopeasti muutaman kilpailijan varastotilanteen tarkastaessani sain tietää että kyseinen kortti on saatavilla 24.11.2004, jos tämä tieto pitää paikkansa myös Teillä niin sopiiko että toimitatte muut tuotteet nyt, ja näytönohjaimen kun se on saatavilla ilman eri toimituskuluja?

Terv,
XXXX XXXXX

01-11- ... 05-11-2005
hissukkaa

05-11-2005 ~17:00
trulez peruuttaa tilauksen sähköpostilla ja tekee uuden tilauksen kilpailevalle yritykselle

bono
05.11.2004, 18:04
Oliko tuotetta varastossa tilaus hetkellä? Jos oli niin sit voi antaa sapiskaa toiminnasta. Ja tuosta maileihin vastaamisen hitaudesta joka tapauksessa piiskaa. Jos tuotetta ei ollu varastossa vaan oli joku arvioitu saapumispäivä niin sillon toi on aika normaali keissi, Jimikin pyörittää puljuaan GNT:n päällä ja ne päivämäärät tulee GNT:ltä ja saattaa loikkia eteenpäin aina sitä mukaa kun tavarantoimitus viivästyy. Ja siitä johtuen toi osatoimituskin on ihan pyllystä kun jämy joutuu kuitenkin maksaan kahdet toimituskulut, jotka on todennäköisesti suuremmat kuin ostoksistasi jäävä kate.

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="105">
<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>

leivos
18.11.2004, 13:54
Näin se kyllä vaan käytännössä menee. Ja se on kyllä ihan totta että 9800 sarjaset radeonit on ihan kiven alla. Kuulemma Atia ei juuri kiinnosta suomen markkinat, vaan me saadaan kortteja jos niitä jää jostain yli. En syyttäis tässä tapauksessa kauheesti Jimiä, eiköhän se ole sama joka puljun kanssa. Tosin sapiskaa pitää aina antaa jos löytää pienenkin aiheen. Itselläni meni about kuukausi tossa alkusyksystä kanssa. Ratkasuna vois olla tilata kortti jostain muualta kuin suomesta. En sitten tiedä kuinka fiksua se on, mutta korttinsa voisi saada nopeammin, jos saa.

"In the end, everything we do is just everything we've done"

petris
23.11.2004, 12:48
Tieto lisää tuskaa. Mua ei asiakkaana vois vähempää kiinnostaa joku maahantuojan ongelma korttien saamisen kanssa. Trule teki miehen työn ilmiantaessaan nihkeen verkkokauppiaan. Jos jotain luvataan toimitusaika kohdassa, on siitä minusta pidettävä myös kiinni.


**********************
petris - hautomopäällikkö
**********************

bono
23.11.2004, 13:06
mutta kun siitä ei voi pitää kiinni, kun tieto tulee maahantuojalta joka voi muuttaa sitä ihan miten lystää. Jos tuota päivämäärä ei näytetä niin sit ainut vaihtoehto ois vaan kertoa että ei oo varastossa ja ei voi tietää koska tulee.

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="105">
<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>

petris
23.11.2004, 14:17
quote:
mutta kun siitä ei voi pitää kiinni, kun tieto tulee maahantuojalta joka voi muuttaa sitä ihan miten lystää. Jos tuota päivämäärä ei näytetä niin sit ainut vaihtoehto ois vaan kertoa että ei oo varastossa ja ei voi tietää koska tulee.

-^-^-^--^-^-^-^-^-^-^-^-^-
<bono length="190" weight="105">
<email> -bono-@city.fi </email>
</bono>


Niinhän se on. Kuullostaahan se pahalta, mutta enemmän arvostan reilua kauppiasta, joka sanoo, että ei voi tietää, kun keioo, joka lupaa ilman mitään katetta.



**********************
petris - hautomopäällikkö
**********************