View Full Version : sj 413/samurai tehot
kuinka muilla jaksaa kulkea 235/75/15. sahara renkailla. vitosella puutuu asvaltilla 90:pistä loiviin mäkiin, et joutuu tarjoo nelosta.
kaksaa kyl kiihtyä aika hyvin.
onko mitään piristys keinoa avuksi.
Vaiha renkaat jos piristystä tarviit...
Nuo ei kyllä ole mitkään economyrenkaat,mulla kulkee vakiokokoisilla nastarenkailla tässä yhteen alamäkeen niin että päällä vauhtia 80->vapaalle->rinteen alla satanen vauhtia.235/75x16 Saharoilla pitää painaa kaasua että pysyy 80,tai vapaalla laskien noin 60km/h...Nämä siis LN110 hilussa.
kuningaskulkuri
08.10.2009, 20:39
Eipä suikka ole kovin kummoinen kulkija. Mulla menee kivuttomasti n. 90 ja pitääkin vauhdin saharoilla ja swiftin koneella. Tosin 5 pitää sen verran ääntä että 4 on matkavaihde. Sillä suhteellisen asiallisesti voi ajaa sen 80-90. Ja pöydäältä löytyy todiste matkamittarin heitosta polliisin toimesta että pitää kutiaan ainakin vielä 60 nopeudessa kilometkilleen. Maksoi vaan moinen todistus 85euroa...
samanmoisesti 413 kulkee täälläkin, vitonen aika turha :)
Vaiha renkaat jos piristystä tarviit...
Nuo ei kyllä ole mitkään economyrenkaat,mulla kulkee vakiokokoisilla nastarenkailla tässä yhteen alamäkeen niin että päällä vauhtia 80->vapaalle->rinteen alla satanen vauhtia.235/75x16 Saharoilla pitää painaa kaasua että pysyy 80,tai vapaalla laskien noin 60km/h...Nämä siis LN110 hilussa.
"täytyy laittaa sit 175/60/15 . niin rullaa hyvin eikä hyydy."
Jakolaatikkoon välitykset, joilla myös nopea puoli hidastuu sopivasti.
120 kovempaa en oikeen viittiny ajaa 31 sirocoilla, viel ois ollu kaasus varaa. :D:D
(no joo ei oo alkuperänen kone)