View Full Version : Ostettu Hilux jarrukilvet taakse
Moi, ostetaan hilux jarrukilvet taakse. Nykyise reunoista aika rapeat. En tiedä onko näissä mallien välillä eroja mutta minun auto on ln105. Myös vinkkejä mistä löytyisi otetaan vastaan. Toyotalle en ole uskaltanut vielä soittaa.
Tarjoa tänne tai 040-5445522
t:Antti
Yhdet ln46 kilvet ois tuolla Lepoantilla, josko olisi ehtinyt kiskoa vetarit irti niistä..
Pitänee kysellä kun muistaa. Sopivuudesta en mene lupaamaan, mutta kaippa nuo on kokolailla samat.
lepoantti
06.10.2009, 17:22
mun jarrukatalogi on kaverilla lainassa niin ei voi varmentaa, mut sellanen mielikuva on että ln 105/110 on hiukan erikokoisilla jarrukengillä varustettu. joko halkaisija tai hihnan leveys on suurempi kuin ln46/65.
noi hupihillomiehen mainitsemat kilvet on vielä kiinni vetareissa, yhdet on kyllä irtaallaan ja ne saattaa olla 110:n akselista lähtöisin. ja saatoin ottaa ne jopa ehjänä irti...pitää katsella hyllyjen alle.
oletko junnu tutkinut että onko kilvet happamat vai vaan se reunahärpäke mitä siinä on ikäänkuin kilven lisänä? mun arki 110:ssä on juurikin noi ulommat härpäkkeet aivan riekaleina ja hapantuneet pahoin. ne on niittaamalla kiinni tai jotenkin, ei ole jaksanut kaivaa irti kun niillä ei ole jarrjuen toiminnan kanssa mitään tekemistä.
noi hupihillomiehen mainitsemat ...
Nyt joutu jo hymyilemään..
oletko junnu tutkinut että onko kilvet happamat vai vaan se reunahärpäke mitä siinä on ikäänkuin kilven lisänä? mun arki 110:ssä on juurikin noi ulommat härpäkkeet aivan riekaleina ja hapantuneet pahoin. ne on niittaamalla kiinni tai jotenkin, ei ole jaksanut kaivaa irti kun niillä ei ole jarrjuen toiminnan kanssa mitään tekemistä.
Pitää tutkia valosanaikaan huomenna. Mun mielestä kärijarrun palautusjouset on juuri tuossa reunahärpäkkeessä kiinni ja toinen puoli oli ainakin saanut kolhon ja aika hapero.
Antti
lepoantti
07.10.2009, 08:00
karkeesti rullamitalla mitaten halkaisijoissa on eroa 25-30mm, eli 110 kilpi on suurempi.