PDA

View Full Version : Myyty säätyvätilavuuksinen hydrauli pumppu

tjl
28.09.2009, 16:56
eli myydään säätyvätilavuuksinen hytikka pumppu.
tuotto 40l/min 1500rpm.
merkkiä en katonu mutta rexroth:in mies sen toi mukanaan ja asensi. ikää noin puolivuotta ja ehjänä poistettu.
mukana tulee sähkömoottorikin ,ja suodatin, venttiileitä yms ei ole.
muistaakseni lamellipumppu, ainakin edellinen oli.
tästä vaikka klapikoneeseen pumppu.

riihimäellä sijaitsee, tavoittaa privalla tai kännykällä.

sanotaanko et 100e lähtö???

menee umpeen tänä perjantaina.

edit: en lähetä.

FROM
28.09.2009, 18:46
olisko mitään kuvaa laittaa
paljos on max rpm

tjl
28.09.2009, 19:28
mä otan huomen kuvii sulle. kyl siin pumpun kyljes varmaa lukee loputkin tiedot.

tjl
29.09.2009, 16:53
ne ketkä haluaa kuvia ni pistää vaikka privaan puh.numeron niin voin lähettää kännyyn kuva.
nyt on kameran piuha hukassa taas.

tjl
30.09.2009, 10:16
myyty!!!

Rekisteröimätön
30.09.2009, 10:25
Vai että perjantaina huuto sulkeutuu......

Reetu
30.09.2009, 19:17
110e.. :D

Pörö
30.09.2009, 19:50
120€ ;)

tjl
30.09.2009, 21:26
eipä kovin innokkaasti sitä huudeltu, tullu yhtäkään tarjousta.
ja sit soitetaan ja maksetaan tinkimättä pyydetty hinta, ilman mitään sen suurempia kyselyitä ni kyl minä sen myyn ennemmin kun jätän sen auton perään pyörimään.
kuviakin tarjouduin lähettämään mutta niitäkään ei kukaan halunnu.

edit: ja jos joku olis tarvinnu tollasen pumpun,sähkömoottoreineen niin varmasti tietää ettei ollut hinnalla pilattu.turha sitä odotella perjantaihin ja tarjoa vasta sitten, eli kaikki ketä ilmotuksen on nähnyt olis voinu tarjota vaikka sen satasen. vai odottaako kaikki perjantaihin että tarjoo.

edit: ja siis oikea syy myyntiin oli kun en edes päivällä enään muistanut että olin huutokaupaksi merkinnyt kun se ostettiin. enpä viittis alkaa enään soitteleen että en myykkään sulle. pahoitteluni siis kaikille keneltä meni pumppu ohi, ei ollut tarkotus.

MakeO
30.09.2009, 21:40
eipä kovin innokkaasti sitä huudeltu, tullu yhtäkään tarjousta.
ja sit soitetaan ja maksetaan tinkimättä pyydetty hinta, ilman mitään sen suurempia kyselyitä ni kyl minä sen myyn ennemmin kun jätän sen auton perään pyörimään.
kuviakin tarjouduin lähettämään mutta niitäkään ei kukaan halunnu.

edit: ja jos joku olis tarvinnu tollasen pumpun,sähkömoottoreineen niin varmasti tietää ettei ollut hinnalla pilattu.turha sitä odotella perjantaihin ja tarjoa vasta sitten, eli kaikki ketä ilmotuksen on nähnyt olis voinu tarjota vaikka sen satasen. vai odottaako kaikki perjantaihin että tarjoo.

ps. kannattaa aina laittaa huuto kaupoissa ilmoitukseen maininta että " pidätetään oikeus lopetaa huuto ennen aikojaan" niin ei tuu muhinaa :)