PDA

View Full Version : Heittäkääpä metroseksuaalit voltti ;)

VonLeka
26.09.2009, 17:47
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1733630

"Miesten sukkahousut Lontoon muotivillitys"

Miesten tamponit ja pikkuhousut/pikkuhousunsuojat olis kans aika hyvä,
ja rintaliivit myöskin. Ei kun vaan äkkiä joku kansalaisadressi
pystyyn, jossa vaaditaan kauppoihin liivejä myös miestisseille.

apiaani
26.09.2009, 18:03
"mantyhose" :D voi jumalauta.

pastirolli
26.09.2009, 18:56
Miesten sukkahousut... :eek: Jumalauta. Ei vittu. Ei kai nyt kukaan itseään yhtään kunnioittava hinttarikaan laita sukkahousuja jalkaansa. Mitä seuraavaksi?

Pitäisikö laittaa markkinoille miehille tarkoitettu huulipuna? Sillä voisi jopa tehdä rahaa.

Mihin tämä maailma on menossa...? :confused::confused:

nana
26.09.2009, 19:00
Miesten sukkahousut... :eek: Jumalauta. Ei vittu. Ei kai nyt kukaan itseään yhtään kunnioittava hinttarikaan laita sukkahousuja jalkaansa. Mitä seuraavaksi?

Pitäisikö laittaa markkinoille miehille tarkoitettu huulipuna? Sillä voisi jopa tehdä rahaa.

Mihin tämä maailma on menossa...? :confused::confused:

tootte kyl nii jälessä.. Miesten sukkahousuja markkinoitiin jo 90-luvun alussa.. mutta ko tää maailma on nyt vasta kattokaas avautumassa ja ollaa suvaitsevampia :) Ni!! Mutta, kokeilkaas piruuttaan ;)
Mä vedän mielummin ranteet auki voiveittellä, ko vedän jotku nailonit jalkaani! Kunnon Ossit ne olla pitää!!! :D
Mut emmää koskaan o väittänykkään olevani kauheen naisellinen.. vaik kyl mää hameitakin käytän ;)

Rekisteröimätön
26.09.2009, 19:04
tootte kyl nii jälessä.. Miesten sukkahousuja markkinoitiin jo 90-luvun alussa.. mutta ko tää maailma on nyt vasta kattokaas avautumassa ja ollaa suvaitsevampia :) Ni!! Mutta, kokeilkaas piruuttaan ;)
Mä vedän mielummin ranteet auki voiveittellä, ko vedän jotku nailonit jalkaani! Kunnon Ossit ne olla pitää!!! :D
Mut emmää koskaan o väittänykkään olevani kauheen naisellinen.. vaik kyl mää hameitakin käytän ;)

kansa vaatii kuvia!!!!

pastirolli
26.09.2009, 19:04
http://e-mancipate.net/

Joo ei voinut mitään. Oli pakko kooklettaa. En silti osta tuollaisia. :D

nana
26.09.2009, 19:07
kansa vaatii kuvia!!!!

Sitten kun nyybit vaivaituu rekisteröitymään, vaivaudun laittaan kuvei.. tsori beibe!!

Skorpioni
26.09.2009, 19:07
Ei voi kuin todeta, että taas miehiä lyödään. Eihän kukaan osta sukkahousuja, jos ne maksavat 100 euroa!

Kannattaa käydä ostamassa naisten sukkahousut haarakiilalla ja hieman pienemmällä denierillä varustettuna. :D

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:pPqpichofn26ZM:http://www.finnestate.fi/kuvat/sukkahousut.jpg

nana
26.09.2009, 19:13
Ei voi kuin todeta, että taas miehiä lyödään. Eihän kukaan osta sukkahousuja, jos ne maksavat 100 euroa!

Kannattaa käydä ostamassa naisten sukkahousut haarakiilalla ja hieman pienemmällä denierillä varustettuna. :D

No mitä pienempi denieri, ni kyllä varmaa saa ekalla vetäsyllä reikaleiks.. Tai vähintää tulee jalkovälin kalleudet läpi.. Niit pitää käsitellä hellästi.. :D Ainakin alottelijalle suosittelen 60deniä suoraan.. Talven yli hyvä harjotella ja lämmittää. Sitten ko taidot harjaantuu, ni esmes kesäaikaan 20den voi olla ihan mukavat päällä ;) Juu ja sit täytyy kyllä muistaa lainata mammalta väritöntä kynsilakkaa pullo mukaan, kulkee kätevästi vaikka hanksalokerossa.. Mikää ei oo kauheempi näky ko miäs sukkahousuis, jos silmäpako!!!!

Skorpioni
26.09.2009, 19:19
No mitä pienempi denieri, ni kyllä varmaa saa ekalla vetäsyllä reikaleiks.. Tai vähintää tulee jalkovälin kalleudet läpi.. Niit pitää käsitellä hellästi.. :D Ainakin alottelijalle suosittelen 60deniä suoraan.. Talven yli hyvä harjotella ja lämmittää. Sitten ko taidot harjaantuu, ni esmes kesäaikaan 20den voi olla ihan mukavat päällä ;) Juu ja sit täytyy kyllä muistaa lainata mammalta väritöntä kynsilakkaa pullo mukaan, kulkee kätevästi vaikka hanksalokerossa.. Mikää ei oo kauheempi näky ko miäs sukkahousuis, jos silmäpako!!!!

Tuossa artikkelissa oli 120 denierin sukkahousuista kyse. Nehän on jo legginssit. Kauhistukset, joita en päälleni pistä! Mieluummin 15 denierin sukkahousut kynsimättä päälle ja siihen sopiva hame, koska olen aina ollut naisellinen. :D

nana
26.09.2009, 19:20
Tuossa artikkelissa oli 120 denierin sukkahousuista kyse. Nehän on jo legginssit. Kauhistus, joita en päälleni pistä! Mieluummin 15 denierin sukkahousut kynsimättä päälle ja siihen sopiva hame, koska olen aina ollut naisellinen. :D

Elä kerro tommosii.. kohta joku kansa vaatii kuvei!!! :D

Pete
26.09.2009, 19:21
Buhahaa. Lekahan on hevimiehena kulkenut sukkahousuissa jo vuosikaudet:D

Skorpioni
26.09.2009, 19:22
Elä kerro tommosii.. kohta joku kansa vaatii kuvei!!! :D

Turha toivo/pelko! :D

h-a-r-z-a
27.09.2009, 14:16
Nii-i,kalleuksia on kohdelta varovaisesti.....
No mitä pienempi denieri, ni kyllä varmaa saa ekalla vetäsyllä reikaleiks.. Tai vähintää tulee jalkovälin kalleudet läpi.. Niit pitää käsitellä hellästi.. :D Ainakin alottelijalle .........

pee
27.09.2009, 15:13
Buhahaa. Lekahan on hevimiehena kulkenut sukkahousuissa jo vuosikaudet:D

miten mulla tulee nailonsukkiksista ja Lekasta voimakkaasti mieleen aina RÖMPSÄMEHU :eek:

VonLeka
27.09.2009, 17:45
miten mulla tulee nailonsukkiksista ja Lekasta voimakkaasti mieleen aina RÖMPSÄMEHU :eek:

Himoitset mehuani!

jjv
27.09.2009, 18:59
Olen kyllä lukenu jostakin että sukkikset on hyvät kahluuhousujen alla, omakohtaista kokemusta ei ole:).

Mutamies
27.09.2009, 19:26
Vittu tootte sekasin... :)

Mahtaa perse hikoo nailoneis...

sjeeppi
28.09.2009, 06:21
Joo sukkahousut Offaajille pakolliseksi kun kisataan, niilähän voisi olla jotain käyttöä kun metsässä ja suolla ajelee.

Cental73
28.09.2009, 07:56
niistä saa sitten oivan itikkahupun kun vetää lippiksen yli päähän

Rompe1
28.09.2009, 15:01
Jaajaa, taitaa alkaa hävettään... :o
Mulla on nyt tukisukat käytössä ton mällin jälkeen... :o
Ei kyl ois tullu mieleen muuten laittaa, mut ne kyl auttaa tohon särkyyn, ja verenkiertoon...