View Full Version : Lippupalvelun toiminta
Eikö ne perkeleet saa sitä systeemiä toimimaan järkevästi?? Kuinkahan suuri osa nytkin kaupan olleista Rammsteinin lipuista päätyi trokarien kouriin?? Saatanan paskakasat. Ei maha mennä kauaa ni ekat on huuto.netissä tarjolla...
e: Tuolla kevyttä palautetta asiasta: http://www.lippu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=event_20792
pastirolli
21.09.2009, 13:34
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&cat=%25&tits=rammstein+liput&x=0&y=0
Ja halvalla lähtee... :D
Urbancityboy
21.09.2009, 13:35
Eikö ne perkeleet saa sitä systeemiä toimimaan järkevästi?? Kuinkahan suuri osa nytkin kaupan olleista Rammsteinin lipuista päätyi trokarien kouriin?? Saatanan paskakasat. Ei maha mennä kauaa ni ekat on huuto.netissä tarjolla...
Sanopa älä muuta. 4 lippua olisi oltu ottamassa mutta 10 yli oli enää yksi lippu jäljellä. Jäi sitten Teutooninkieliset melodiaiskelmät kuulematta livenä, ei todellakaan ole aikomusta maksaa trokareille yhtään pennosta jobbaustyöstä.
Pommittakaa vittuiluviesteja suoraan niille huutonetin myyjille:D
Pommittakaa vittuiluviesteja suoraan niille huutonetin myyjille:D
Jotain vois kyllä pommittaa mut ne ei oo viestejä.
Bänkster
21.09.2009, 16:47
Jeah, 6minuutissa meni loppuun.
Onneksi silti sain omani :D *proud owner*
Mutta eniten kummastuttaa miten netistä voi saada tilattua vielä senkin jälkeen kun kaikissa myyntipisteissä koneet näyttää nollaa? Miten voi olla?
Ja eniten ärsyttää se, että suurin osa tämänkin keikan lipuista oli etukäteen varattuja "edustuslippuja". Montakymmentätuhatta edustuslippua per keikka, ei prkl, kansat syvät rivit kokevat taas vääryyttä.
:mad:
Eikö noissa lippujen ehdoissa lukenut ettei niitä saisi myydä eteenpäin? Toisaalta mitä se estää..
pitäs olla lipussa nimi ja sotu vaikka ja sisääntulossa vaatisi id.. loppuis se huuto netin hyötyjien touhu.. sama oli metallica acdc ja varmaan moni muu keikka
eka 65e lippu sitten pyytää 350tms
SuurSyömäri
22.09.2009, 16:05
Tota.... Hjalliksen pitäs sössöttää uus konserttihalli jonnekkin joka vetää 1000000 ihmistä.... Sit vois varata lippuja metrien mukaan. Esim. 500 metrin päässä olevat paikat maksaa 50 euroa jne...
tarttee osallistua Radio Rockin rock-clubiin... jos kävis tuuri
pitäs olla lipussa nimi ja sotu vaikka ja sisääntulossa vaatisi id.. loppuis se huuto netin hyötyjien touhu.. sama oli metallica acdc ja varmaan moni muu keikka
eka 65e lippu sitten pyytää 350tms
Juur näin.
Mä olin jonossa ulkona kylmässä hyvissä ajoin ennen ysiä. Myyjät oli reiluja ja päästi ekat sisään ajoissa silti meille sanoittiin 3 yli yhdeksän ettei ole enään lippuja!!!! Viimeinen jonossa ollut sai lippunsa 9:04 mutta vain yhden. Mä en siis yhtään!
No vittu pitäköön homot tunkkinsa!
Mä meen globeniin tsiigaa ne jo lauantaina! Lauantaina kerkee ottaa "parit" ennen keikkaa ja hotelli odottaa jo varattuna. Voi vetää keikan jälkeen täydet sarjat Tukholman yössä! Paluu kotomaahan sunnuntaina. Ei paha!?
Liputkin oli muuten halvempia kuin Suomessa. Siellä jonot nollataan silloin kun myynti alkaa. Helppoa ja toimivaa!
-sami-
Bänkster
30.09.2009, 20:07
Muistiks mä jo mainita, et mullakin on liput :D :D :D :D :D
:p
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=736&pictureid=41547
Ja netin kautta :D
Heh siellä ne reppanat taitaa katella Hgissä jo nähtyä keikkaa!! ;-)
Olihan setti nyt voi kait jo paljastaa, du hast ja sonne mm. olivat ihan huippukohtia. Oli todella hyvin suuniteltu setti ja valosuunittelijalle 10 pistettä ja papukaija merkki!!! Pyrot toimivat ja olivat näyttäviä. Olis kiva nähdä muuallakin setti niin tietäis et mitä missäkin sallitaan.
Roudariks?? ;-)
-sami-
Bänkster
23.02.2010, 09:20
Aijajajajaajai!!!!
Oli kyllä, imo, magee setti! :D :D Byrot ei petä ikinä, kornit osittain, mutta silti niin mageet :p