PDA

View Full Version : Myydään 33/12.5/R15 LT BF Goodrich 70€€


toyman2005
19.09.2009, 20:03
Eli myydään tarpeettomana 2kpl 33/12.5/R15 LT BF Goodrich Mud terrain kumeja. hp 70€ puh: 0449297767 txt tavoittaa
Hinta ei sisällä vanteita. kyseessä siis pelkät kumit. pintaa on kohtalaisesti jäljellä.

http://toyman2005.pictures.fi/kuvat/Projektit/Chevrolet+Blazer+-88/chevy+projekti+008.JPG

Rotta-Racing
20.09.2009, 09:31
Paljonkos on pintaa noin niinkuin yleisesti??
Kuvaa ei taida olla?

toyman2005
20.09.2009, 19:33
Myydyt poistettu ja kuva lisätty

JiiPee
20.09.2009, 20:21
Myydyt poistettu ja kuva lisätty

Merkitse mieluummin myydyt siihen ilmoitukseen jotenkin, älä poista myytyjä. Jos ilmoituksesta poistetaan koko ajan se, mitä on myyty, ei lopulta jää mitään. Sellainen toiminta katsotaan myyntitopkin sotkemiseksi ja siitä seuraa sääntöjen mukaan varoitus, seuraavalla kerralla banni.

Siis myytyjen merkintä vaikka näin:

2kpl 33/12.5/R15 LT BF Goodrich allterrain -MYYTY-

toyman2005
28.09.2009, 13:57
uppia ja hintaa tiputettu

kj_temmes
28.09.2009, 20:47
Kuvassahan on prikkestonet...
Eli oletkos myymässä prikkestonei vai gootritsii..?

kj_temmes
28.09.2009, 20:48
ja sitte heti seuraavas kuvas on gootritsit mutta nepä ei enää ole mudit vaan aateet..

Rekisteröimätön
28.09.2009, 20:49
Morjensta mulkku,
Viitsisitkö vastata johonkin sun numeroista että voitais sopia kaupat ettei tarvitse lähteä rikosilmoitusta tekemään.
Tiedän kyllä missä oot kirjotellu ja keitä kusettanut kaupoillasi, todistajia varmasti löytyy sua vastaan.
Nukarin matkahuollon täti tiesi myös kertoa että jätät paketteja noutamatta ja muuta paskaa.
Mutta mua kiinostaa saada omat rahani takaisin, enkä aio odottaa tän asian kanssa enään kauempaa.

Tiedoksi muille, tämä kaveri kulkee mm. seuraavilla nickeillä eri foorumeilla:
Toyman2005
Chevyman80
noname2780
goofy270280
nomorepc
jne...

Mulla on nyt ainakin 4 eri puhelinnumeroa mitä tämä sankari on käyttänyt, voin ne tähänkin kirjottaa jos sikseen on...
Kaverin oikea nimi on siis Elias Antton Salminen.
Kannattaa varoa, myy paskaa tai jos erehtyy maksamaan etukäteen niin rahat vie mutta tavaraa ei näy.
Jollet suostu vastaamaan puhelimeen niin heitä tähän edes toimiva sähköposti jossa voidaan keskustella.
Jollei keskustelu kiinosta minun kanssani niin toivottavasti olet puheliaampi virkavallan kanssa...

kj_temmes
28.09.2009, 20:50
Eli mitäs nyt sit niinkun onkaan myynnis?

BFG mudit?
BFG aateet?
Bridgestone mudit?

toyman2005
01.10.2009, 17:53
vain bfg mudit ei muuta jos kaikki pitäisi puheensa ostoaikeistaan ei tulisi turhia palautuksia.

kun yksi kärsii niin kaikki muut kärsii siinä ohessa.
kuten tämän numeron omistaja 040 8356998 Allan Jokinen albertto81@hotmail.com
joten tämän takia muut kärsivät nyt kun et pitäny lupauksiaan eipä ole kuin pelkkää paskanjauhamista koko aika.

Jos olisit ollu fiksu tuolloin alkuvuodesta niin asian olisi voinu hoitaa muuta kautta sekin et kärsin tuolloin pahasta peliongelmasta/masennuksesta joten kaikki mitä tuli niin kaikki menikin saman tein rayn hyväksi.

tämän jälkeen en tule vastaamaan enään yhteenkään puheluun hermojen petettyä ja puhelimet lennettyä kiviseinään kun ei tuo ostaja ilmaantunu. eli siis hermot kireällä röökien puutteesta.

Rekisteröimätön
01.10.2009, 22:36
Jah jah.. Hieman näyttää olevan jannulla piuhat kireellä... Puhe oli,että tulen katsomaan/noutamaan nuo renkaat,mutta töitä on nyt tällä viikolla ollut riittämiin.. (olen yrittäjä) niin aikaa ei ole löytynyt tulla sinne käymään.. Juuri,kun kotiin pääsee töistä,niin puhelin soi ja takas on mentävä..

Ihan turhaa tuo sun itkeminen.. Edelleenkin nuo renkaat mua kiinnostaa,mutta nyt,kun olet "hermosi" menettänyt ja muuta nyyh..nyyh juttuja,niin ole hyvä ja myy renkaasi jollekkin toiselle.

Tuo,että oikean nimeni julkaisit ja koitat asettaa minua täällä palstalla huonoon valoon on julkista herjaamista mielestäni,joten olisin kiitollinen,jos poistaisit oikean nimeni,sekä meili osoitteeni tuosta sinun postista..

Ystävällisin terveisin Jokinen

Rekisteröimätön
01.10.2009, 22:38
vain bfg mudit ei muuta jos kaikki pitäisi puheensa ostoaikeistaan ei tulisi turhia palautuksia.

kun yksi kärsii niin kaikki muut kärsii siinä ohessa.
kuten tämän numeron omistaja 040 8356998 Allan Jokinen albertto81@hotmail.com
joten tämän takia muut kärsivät nyt kun et pitäny lupauksiaan eipä ole kuin pelkkää paskanjauhamista koko aika.

Jos olisit ollu fiksu tuolloin alkuvuodesta niin asian olisi voinu hoitaa muuta kautta sekin et kärsin tuolloin pahasta peliongelmasta/masennuksesta joten kaikki mitä tuli niin kaikki menikin saman tein rayn hyväksi.

tämän jälkeen en tule vastaamaan enään yhteenkään puheluun hermojen petettyä ja puhelimet lennettyä kiviseinään kun ei tuo ostaja ilmaantunu. eli siis hermot kireällä röökien puutteesta.

Puhut alku vuodesta??? Soitin sinulle viime maanantaina- tiistaina..
Nyt ei ole kyllä kaverit kaikki kotona tämän asian suhteen kyllä...

Rekisteröimätön
01.10.2009, 22:51
Tämä kaveri on nyt kyllä todella pihalla.. Hän koittaa nyt häiriköidä meikäläistä ircin kautta..
Täytyypä kaverille huomenna koittaa soitella,jos,vaikka rauhottuis..
pitäisköhän laittaa kolehti kiertämään palstalla,että kaveri sais vajaa 4e kasaan,jotta sais kaverin hermot sitä,niin ihanaa nikotiini sauhua=)

bluevan
01.10.2009, 23:36
Avainnippu!

toyman2005
02.10.2009, 04:50
Mistähän asiasta tässä olikaan kyse ja mitä olin sulle kenties myyny ? mie en muista asioita noin pitkältä ajalta. toisekseen tällä alueella on kameravalvonta kun tämä on julkinen hoitolaitoksen tukiasunto jossa asun. ei tarvi enään ihmetellä miun ajanjuoksua.

Rekisteröimätön
02.10.2009, 09:53
Mistähän asiasta tässä olikaan kyse ja mitä olin sulle kenties myyny ? mie en muista asioita noin pitkältä ajalta. toisekseen tällä alueella on kameravalvonta kun tämä on julkinen hoitolaitoksen tukiasunto jossa asun. ei tarvi enään ihmetellä miun ajanjuoksua.

Jaa,siis et muista tämän viikon aikaisia tapahtumia??..
Hmm olisiko aiheellista poistaa koko tredi?? Kaveri ei tiedä ilmeisesti maailmanmenosta tällä hetkellä paljoakaan..
noh.. paranemisia..