PDA

View Full Version : hj 61 hitaammaks

sos
18.09.2009, 16:07
eli mistä/kuka/keneltä välityksiä jakolaatikkoon periä en rupea vaihteleen,tai siis niiden välityksiä

JES
18.09.2009, 17:15
Itselle tuli Outback Import nimisestä firmasta Ranskasta. Siellä saa palvelua kaverilta nimeltä Sebastien Arnold (sebastien.arnold@outback-import.fr). Ovat marks4wd:n euroopan maahantuojia. 3.05 pikkupuoli ja 1,08 isopuoli välityksille missä tulee jakikseen kaikki uudet rattaat ja väliryhmäpyörästölle kaartiorullalaakerit ja uus akseli sekä pienelle ja isolle puolelle neulalaakerit liukulaakeriholkkien sijaan. Lisäksi tarvitsee pääakselin ja ulostuloakseleiden laakerit ja stefat (jos haluaa laakeroida koko jakiksen). Välityssarja tuli kahdessa viikossa kotiovelle 1450 e lähetyskuluineen. Sama Suomesta olis ollu satasen enemmän ja odottelua 3kk. Noi muut laakerit ja stefat on sit viel sen pari satkuu lisää.

Racingrabbit
18.09.2009, 18:18
Kysys vanhalta trial konkarilta Häkkisen Jukalta Outokummusta 0400-340168

Jukka on tehnyt välityssarjoja monenkin merkkisiin jakolaatikoihin.
Viimeksi kun Jukan pajalla kävin,oli työn alla Lada Nivan jakoaskin välitykset.

osilpi
18.09.2009, 20:51

Mulla on omassa hojossa juurikin Häkkisen sarja. Siitä juttua jossain toisaalla tällä foorumilla ja haulla löytynee. Olen ihan tyytyväinen ollut.
850€ kuitin kera maksoi, mutta tosiaan uutta osaa ei ole yhtä paljoa kuin yllä kerrotussa.

Rekisteröimätön
18.09.2009, 22:45
eli mistä/kuka/keneltä välityksiä jakolaatikkoon periä en rupea vaihteleen,tai siis niiden välityksiä

Killerwo on ainakin toimittanu toimivaa sarjaa ja infoa siihen liittyen. Järeää settiä kohtuuhintaan noihin ylempiinkin verraten.

C.rok

-Sakke-
19.09.2009, 09:21
Mulla HJ:n jakolaatikossa ollu parivuotta Killerwon tekemät välit. Ja oon ollu erittäin tyytyväinen. Vain pikkupuolen välit muuttuu ja hinta sillon tais olla n. 700€. Välitysten vaihtaminen on kyllä parasta mitä HJ:n etenemisen eteen voi tehä... heti pokkereitten oston jälkeen.

Patu925
19.09.2009, 14:17

Tämä onkin hyvä juttu!! Pitääkin soitella että näyttääkö rojekti pahalta vai kerkeekö saamaan välitykset Mikkelin kisoihin :)