View Full Version : Riskiretki 2009
Onko kenelläkään kuvia siitä mun ekan illan temmellyksestä:D:D
Rekisteröimätön
04.11.2009, 19:11
Entäs jos Karjalan alkuperäisasukas sanoo, että homma on persiistä?
Ja kenen oma Karjala on?
Sinun ja milloin sen hankit?
Miten jälleen rakentaa Karjala?
Kyllä valitettavasti isoisoisältä jäi krammarikin pöydälle soimaan ja vitusti maata ja metsää rajan toiselle puolelle.
Ja isoisältä ja muutamalta muultakin suvun ukolta henki pakeni ruumiista ennen kuin kerkesivät takaisin.
Että älä sinä kotiryssä urputa siellä ollenkaaan, ugh olen puhunut.
ps.en pidä venäläisistä ja olen todella tyytyväinen jos ryssivät asiansa oikein kunnolla.
tapsa4x4
04.11.2009, 20:53
Onko kenelläkään kuvia siitä mun ekan illan temmellyksestä:D:D
Isänsä Poika!!
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=2365&pictureid=44239
ei vittu....aika asiallista:D:D
Rekisteröimätön
04.11.2009, 23:43
Kyllä valitettavasti isoisoisältä jäi krammarikin pöydälle soimaan ja vitusti maata ja metsää rajan toiselle puolelle.
Ja isoisältä ja muutamalta muultakin suvun ukolta henki pakeni ruumiista ennen kuin kerkesivät takaisin.
Että älä sinä kotiryssä urputa siellä ollenkaaan, ugh olen puhunut.
ps.en pidä venäläisistä ja olen todella tyytyväinen jos ryssivät asiansa oikein kunnolla.
Taitaa aika kullata muistot. Todellisuudessa pieni tölli ja pieni läntti maata. Ja mitä tulee venäläisiin, niin montako tunnet henkilökohtaisesti?? Tämä on tosiaan keskenkasvuisten pikkupoikien palsta. Ottakaa mallia SLCK:n sivuilta.
Eiköhän kannattais avata halukkaille ihan oma keskustelu tonne chit chatin puolelle ni voivat yhdessä keskustella ja itkeä luonnonsuojelu juttujaan.Tässä menee hyvä topikki piloille tämmösen paskanjauhamisen takia.
Jeps lisää kuvia reissusta. Enään ei jauheta tai alan moderoimaan viestejä rankasti ja topikin alusta asti.
uglyltä hajos takamurikan poskilaakerit ennen kouvolaa.g-69 toimittaa mun varamurikan prisman pihalle jossa remppaa tehään.
JESSS!! Asiallisen kokoiset rinkulat Uglylla 4 oviseen. Minkä kokoiset??
Miten oot toiminut takaovien osalta... leikelty??
JESSS!! Asiallisen kokoiset rinkulat Uglylla 4 oviseen. Minkä kokoiset??
Miten oot toiminut takaovien osalta... leikelty??
39,5x18
Lyhennyskuvia http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=806
Mites on eetza ja lasse pistetäänkö pari piiripieni pyörii kuvatusta näytille sellassii sattu kamerasta löytymään...???
Mites on eetza ja lasse pistetäänkö pari piiripieni pyörii kuvatusta näytille sellassii sattu kamerasta löytymään...???
Anna mennä vaan :D Kunnia meni, mut maine vaan lisääntyy....
esille vaan :D
löytyykö muitakin kuvia?
tossa noita nyt on
aika lailla miehekkään näköstä toimintaa....
Täällähä esitellään Suomen tulevaisuutta :D
Hyvinhän se pää näyttää viihtyvän itä-naapurissakin :D
No jopas on, alkaa selviämään mistä naarmut ja vekit on kroppaan tullut:o
No jopas on, alkaa selviämään mistä naarmut ja vekit on kroppaan tullut:o
Ei voi muuta sanoa kun et hyvin sä vedät :D
PS. Lasse oliks se lauantai viel voimassa?
Kuten huomaatte arvoisat nettioffarit, rajan takana pidättäytyväinen mies villiintyy ja kuulee luonnon kutsun. Sisäinen apina pääsee irti. Siksi tätä jo perinteeksi muodostunutta vuosittaista "safaria" kutsutaan RiskiRetkeksi. Paluu todellisuuteen voi olla karu.
Ei voi muuta sanoa kun et hyvin sä vedät :D
PS. Lasse oliks se lauantai viel voimassa?
Pitää varmaan huomenna soitella tarkemmin kun jostain syystä toi muisti ei ole vielä palannut:p
No siinä on vaan parrat rahissu :D
tais jäähä myös kiiltokuvat vaihtamatta :p
Kuten huomaat Mika, pojilla oli selvästi rakkautta ilmassa. Kaunis tähtitaivas ja leirinuotio saa aikaan tollaisia fiiliksiä, ainakin eräissä. Eiköhän se olis sun, Jaren ja Taren jo korkea aika kokea Venäjän safarit? Jäätte paljosta paitsi:)
Rekisteröimätön
06.11.2009, 09:11
:) ... kunnia meni... :)
mut maine kasvo :)
S***na
- Eetza
Tirkmacine
06.11.2009, 09:51
Kuten huomaat Mika, pojilla oli selvästi rakkautta ilmassa. Kaunis tähtitaivas ja leirinuotio saa aikaan tollaisia fiiliksiä, ainakin eräissä. Eiköhän se olis sun, Jaren ja Taren jo korkea aika kokea Venäjän safarit? Jäätte paljosta paitsi:)
Kyl tonne reissuun poikien kannattais lähtee mukaan,otettais vielä REHTORI Kaapista
opettaa niille tapoja :rolleyes:;)
On se ihme asia et ihminen ei opi mitään mistään !!:(
Ma-ti-ke ei saatana käyny alkoholi mielessäkään ja ny se saatanan kaappi mies koputtelee et pääsiskö jo pihalle täältä :confused::confused:
Täytyy vaan pysyä kovana vaik selkäranka onkin etolasta ! (tai sitten ei :D:D )
Jätkän on vetäneet todella tyylillä taasen. Noin sitä pitää, ehkä jo ensivuona mukana itsekkin.
Onks hupparit ens viikolla jaossa?
tapsa4x4
08.11.2009, 22:30
Onks hupparit ens viikolla jaossa?
Toivottavasti.
tapsa4x4
18.11.2009, 09:11
hupparit on toivottavasti tänään mulla ja suurimmalle osalle saan annettua ne tulevana torstaina ja pääkauppunki seutulaiset saa noutaa omansa tuolta offivarusteesta kun ne saadaa sinne toimitettua.
SuurSyömäri
18.11.2009, 14:14
hupparit on toivottavasti tänään mulla ja suurimmalle osalle saan annettua ne tulevana torstaina ja pääkauppunki seutulaiset saa noutaa omansa tuolta offivarusteesta kun ne saadaa sinne toimitettua.
Kuveja?
Eilen haettiin Tapsan kanssa hupparit Matkahuollosta, ja hätäsimmät saikin jo omansa. Ihan hyvät niistä tuli, kiitoksia vaan tekijälle! En tiedä jäikö joku huppari puuttumaan, ilm. 1kpl xxxl-kokoisia ainakin puuttu. Mut kaikille pitäis kuitenkin tavaraa löytyä, ja ihan oikean kokoisiakin. Kai kaikki on maksanu tilauksensa Tapsalle?
tapsa4x4
19.11.2009, 09:21
Eilen haettiin Tapsan kanssa hupparit Matkahuollosta, ja hätäsimmät saikin jo omansa. Ihan hyvät niistä tuli, kiitoksia vaan tekijälle! En tiedä jäikö joku huppari puuttumaan, ilm. 1kpl xxxl-kokoisia ainakin puuttu. Mut kaikille pitäis kuitenkin tavaraa löytyä, ja ihan oikean kokoisiakin. Kai kaikki on maksanu tilauksensa Tapsalle?
Xxxl huppareita ei ollut silloin saatavilla, tilasin jo 2kpl xxl lisää. Näillä näkymin jää muutama xl ylimääräiseksi eli nopeimmille löytyy jos haluaa toisen kappaleen.
Pääkaupunki seudun hupparit lähtee tulemaan sinne päin toivottavasti ens viikon aikana.
vielä olis nopeimmille l ja xl kokoisia huppareita ylimäräisenä pari kappaletta kumpaankin.
eli soittoa tai viestiä mulle kuka tahtoo.
tapsa4x4
22.11.2009, 01:48
Elikkäs yks l ja kaksi xl olis vielä ylimääräisenä jos joku haluaa. pääkaupunkin suuntaan on tänään lähtenyt laatikollinen huppareia menemän.
tapsa4x4
01.12.2009, 12:02
no niin puuttuvat hupparit on matkalle mulle päin tällä viikolla.
Eikö kukaan halua noita huppareita?kun vielä olis muutama jäljellä?
Niin ja laittakaa lisää kuvia reissusta.