PDA

View Full Version : Ostetaan O/V: imppu

Urbancityboy
07.09.2009, 19:59
Ostetaan tai vaihdetaan yksi"tehokas ja tarkka imppu mökille,vaihdossa mm. bj:n osia tai yksittäiskappaleina rakennettu perunatykki, (Punapiste- kainalomallit 6,5Bar 2-4kg kaasupurkaussäiliöllä, myös eetterimahdollisuus ja pietzo- alkuliekkisytyttimin varustettuna, alkaen 100e+toim. kulut ) vaihdossa huomoioidaan kriteerillä "tehokas ja tarkka imppu mökille, tarkkuusammuntaa varten". - määritelmän alaisuudessa kulkevat laitteet ja kapistukset sekä BJ:n osat eli näin.

Voisi oikeastaan kopioida tuon aiemman tekstin kun ei jaksa kirjoittaa uutta eli tuolla perusvaatimustasolla mennään; Ilmoa privana tai tähän, klikkaa auki profiilista.

[u"tehokas ja tarkka imppu mökille, tarkkuusammuntaa varten". - määritelmän alaisuudessa kulkevat laitteet ja kapistukset. rl]http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=590324&posted=1#post590324[/url]

Alkuperäinen kirjoittaja Rekisteröimätön
Asiaan liittyen, olisiko tietoa tehokkaasta ilmakosta, esim. Hunting master AR-5 c26 5,5, SuperSniper 10X42m, Evanix AR-5 tai vaikka jopa se Hatsanin sniperimallikin isoimmilla lähdöillä käy tai muu vastaava 4,5-5,5. Gamo Hunterinkin voisi ottaa jos on tarpeeksi edullinen, jousi- ja mäntävikaisetkin käy. Laitan ostoilmoa tuonne siihen kuuluvaan topiciin.

"Offipalsta:n sivut palvelevat kaikin tavoin, myös osto- ja myyntipalstalla, sinun on mahdollista mennä mm.ohttp://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=153o stamaan laillisia tavaroitasi kuten ilmakiväärejä, joiden hallussapitolupalainsäädännön kehityskeskustelu velloo kuumana."

UCB Ilmakiväärien luvanvaraisuudesta: "itsekin silloin tällöin ostan, lunastan ja vaihdan mm. ylimääräisiä BJ:n osiani mm. ilmakivääreihin ja huollan sekä kohdistan tuttujeni ilmakivääreitä, tämä on ollut keräilyharrastus samalla. Paikkakunnan parhaat ampujat löytyvät juurikin ilmakivääripuolelta, kannatan harrastusta joka opettaa samalla myös ympäristöarvoja ja vastuullista käytöstä. Keräilyharrastustani voi kannattaa ottamalla yhteyttä minuun ilmakivääriasioissakin."

ärjy
07.09.2009, 22:03
sekava ostoilmo mut kuiteskin.. mulla olis tuommoinen gamo räpsy http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=gamo&pageOffset=&ID=3951

tuli vaihdossa mulle, en tiedä paljon edellinen omistaja oli räpsiny. itse en ole ku pari kertaa laukassut sen. joutaa poes.

Urbancityboy
07.09.2009, 22:40
sekava ostoilmo mut kuiteskin.. mulla olis tuommoinen gamo räpsy http://www.teraasekeskus.com/tuotteet.asp?osasto=gamo&pageOffset=&ID=3951

tuli vaihdossa mulle, en tiedä paljon edellinen omistaja oli räpsiny. itse en ole ku pari kertaa laukassut sen. joutaa poes.

Pidetään ilmoitus edelleen voimassa. Privana tiukka hinta Gamolle ehkä. 50-70e, vai olitko tähtäimineen luopumassa ja minkälainen leupold kiskoilla nököttää ja onko kalliit jalat/pikalinssinsuojia tms. varustetta. Gamo hunter 5,5, jäykemmän joussen asentamismahdollisuudella olisi kyllä mieluisempi. vai olikos se juuri tuo malli mitä linkki koskee johon käy hunterin jousi.

Niin..eikös tuossa ihan selvästi sanota alussa että mökkipyssylle voi aina olla tarvitsijaa, minkäänlaista lupakontrollia asia ei vaadi ja että mm. perunatykkejä valmistetaan ja toimitetaan sopimuksen mukaan. Onhan ne pojat niitä muutamia käyneet hakemassa. Renkaanpompsautuskoneen nyt rakentaa vaikka lasertähtäimillä kuka vaan itse jolla on hitsausmahdollisuus ja pallohana, vesijohtoputkea tms. vastavaa ja esim. jauhesammuttimen kuori.vaihda kainalomalliin 20 e välirahalla jos jää muun ajelureitin yhteyteen?

Rekisteröimätön
07.09.2009, 23:22
Milloin on seuraavat Juukan ajot, olen kiinnostunut ostamaan kyseisen gamon mikäli on hyväkuntoinen ja kohtuuhintainen,menisi tuttavani pojalle ensiharjoitusaseeksi, toivon edullista kauppahintaa. mitä olit ajatellut myyntihinnaksi tiukkaan jo tingittynä?

ärjy
08.09.2009, 09:44
*Milloin on seuraavat Juukan ajot, olen kiinnostunut ostamaan kyseisen gamon mikäli on hyväkuntoinen ja kohtuuhintainen,menisi tuttavani pojalle ensiharjoitusaseeksi, toivon edullista kauppahintaa. mitä olit ajatellut myyntihinnaksi tiukkaan jo tingittynä?*

juu., elikkä kiikareineen päivineen.ja eiköhän se putki ole ollut siinä tehtaalta lähtien. tuommoista 80e ajattelin sillä kaikkineen. soita numeroon 050-5464900 ajoista en osaa sanoa koska oma terveys on sillä jamalla et offaus kiinnosta yhtään!! selkä sökönä!