View Full Version : Myyty Tunturi CITY mopedi
-Vm-90
-Automaatti
City-tunska mopo joutaa nyt pois tieltä. Osiltaan täydellinen mopo, kilvellinen/paperillinen peli.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=338&pictureid=39668
...kuva mulle mailiin lantikka (ät) gmail.com
Tommosen kuvan löysin, otetaan lisää kun ehtii
ei ole sattunut jäämään ylimääräistä magneettoa? omasta citystä ko. osa hajalla.
Mulla taitaa lojua tuommosen pata jouten aitassa..kaasari taitaa olla ainakin kiinne magneetosta en varma...lisäksi löytyy "tuulilasi" ja ja jotain muuta pikkusälää..taitaa olla mm. uus tiivistesarja koneesee...
Jos tarvetta niin tarjouksia kuunnellaan
Halavatun tunska, menee roviolle kohta...
Vaihdossa vaikka LR:n / Rangen periä tai vinssi tai vanteita tai jopa euroja :D
plasmakin olis tarvepuolella, talliin littunäyttö+ kohtuullinen tietsikka tahi vastaavasti läppäri langattomaan verkkoon. Jos vielä toivoa saa, niin vaik räjähtäneestä jenkkitomaatista planeetta kiitos nam ! koolla ei väliä kunhan riittävä.
Ja vittu jos et muuta vaihossa keksi, niin tuo vaikka enstalveksi kuivia koivuklapeja hyvitän 25€ motti.
Rekisteröimätön
09.04.2010, 13:14
Myi mulle se, jos on siis täysin ajokuntonen ja ehjä.
Minen nimittäin ole mikään korjaustaitoinen eukko. tahdon kesämopon.
t. salla.makinen@pp1.inet.fi
Mua jäi mietityttämään et mitä tos laatikos on sisällä, jos vaiks olis uus fööni siel ni tulisin
heti ostaan mopetin... :D
kauanks pitää orotella Kurikkalaisen pirättelyä... paa jo kokovartalokuvaa... mopost !
Tarjotaan 5 kpl rangen alkuperäisiä 16" (klassikki) peltivanteita, jossa yhteen turattu lokki kehä kiinni, myös ulkokehä mukkaan JA 100 euroa!
TEMÄHIK
050-4636766
hiktek@kolumbus.fi