PDA

View Full Version : kusenpolttama runkku on päässyt kissan kimppuun

VonLeka
02.09.2009, 17:30
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=444782&utm_source=rss_feed&utm_medium=rss&utm_campaign=maakunta

TAAS vaihteeksi kusenpolttama runkku on päässyt kissan kimppuun, ja totta vitussa tietenkin kusisella Pohjanmaalla. Mikä niitä vitun juntteja vaivaa? Pitääkö sinne lähteä itse tappamaan muutama "pohojolaaaaaaaaaanen" urpo, että perusjutut e...läinten kohtelusta menee jakeluun?

"Luodin päähänsä saanut kissa kuoli tiistaina Vaasan Huutoniemellä. Poliisin mukaan Keskuskadun ympäristössä 26.-27.8 välisenä aikana on tehty ampuma-ase ja eläinsuojelurikos.

Kissan niskasta löytyi luoti ja epäillään, että sitä on ammuttu suuhun. Kissa menehtyi vammoihinsa."

Tollasen tempun tekijän tappamisessa on vaan se huono puoli, että siitä saa saman rangaistuksen, kuin jos tappaisi oikean ihmisen.

pastirolli
02.09.2009, 19:27
Vai kusisella pohjanmaalla.... Haistappa kuule vittu.

Ex_inkkari
02.09.2009, 19:37
Paikkakunta ei taida olla se pointti, eläinen rääkkääjät pitäisi lopettaa samoin kuin rääkätty eläin. Jos haluaa lopettaa eläimen maallisen vaelluksen tekee sen sitten kunnollá, oli sitten espoosta tai kemijärveltä.

Heikki L
02.09.2009, 19:41
no mitäs tässä sitten on tehty väärin? eikö se ole kertalaukauksella kuollutkin.
Kyllä itekkin lopetan kissan jos pihaltani löydän kuseksimasta.

J-T
02.09.2009, 19:45
no mitäs tässä sitten on tehty väärin? eikö se ole kertalaukauksella kuollutkin.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1726065 jos tuohon voi luottaa niin ei kuollu.Kaikenlaisia kusipäitä sitä tosta lähistöltä löytyykin....Mutta eipähän oo pitkä matka sellaseen paikkaan tuolla henkilölllä jossa arvon VonLekakin voisi viettää hetken tai kaksi ja miettiä mitä oikeen kirjoittelee

http://www.pohjalainen.fi/Article.jsp?article=444809&Title=Poliisi+etsii+kissan+ampujaa+Vaasassa

k81
02.09.2009, 19:52

Ei oo tullu mieleen että jollain on kissa karannut ja tapat jonku 2v pikkutytön lemmikin...

Heikki L
02.09.2009, 19:55
joo ei, ensin tietysti kierrän lähialueen puhelinpylväät läpi jos ei ole kissasta kuvaa niin sitten vasta.

helmapelti
02.09.2009, 19:57
Ei kai epäonnistuneen kissanlopetuksentakia vielä ihmisiä lähdetä tappamaan, jäähän niitä elukoita mettälläkin haavakoina kuolemaan.

Ex_inkkari
02.09.2009, 20:04
Ei kai epäonnistuneen kissanlopetuksentakia vielä ihmisiä lähdetä tappamaan, jäähän niitä elukoita mettälläkin haavakoina kuolemaan.

No olisiko mahdollista että en kuitenkaan ollut ihan tosissaan tuon kommentin kanssa.

-Stedt-
02.09.2009, 20:11
joo ei, ensin tietysti kierrän lähialueen puhelinpylväät läpi jos ei ole kissasta kuvaa niin sitten vasta.

Sattuu anoppi pitämään tuollaista lemmikkihoitolaa joka ottaa vastaan löytöeläimet, voi viedä sellaiseen.Jokaisella kunnalla on velvollisuus huolehtia irtoeläimistä. "Eläinsuojelulain 2 luvun 15§:n mukaan kunnan on huolehdittava alueellaan irrallaan tavattujen ja talteen otettujen koirien ja kissojen sekä muiden vastaavien pienikokoisten seura- ja harrastuseläinten tilapäisen hoidon järjestämisestä." Jos omistajaa tai uutta kotia ei löydy eläin "nukutetaan" ihan oikean eläinlääkärin toimesta. Itse olen harrastanut enempi noiden koirien kanssa ja tunnustan olevani koira ihmisiä, mutta empä ensimmäisenä kissaakaan ampuisi,,,,mutta kukin tavallaan,,,,

popo99
02.09.2009, 20:13
TAAS vaihteeksi kusenpolttama runkku on päässyt kissan kimppuun, ja totta vitussa tietenkin kusisella Pohjanmaalla. Mikä niitä vitun juntteja vaivaa? Pitääkö sinne lähteä itse tappamaan muutama "pohojolaaaaaaaaaanen" urpo, että perusjutut e...läinten kohtelusta menee jakeluun?

c`mon leka pitäiskö sun jo hillitä sitä römpsämehun juomista ja rambo leffojen katselua:D

junnu78
02.09.2009, 20:19
niimpä niin.
taas näitä aiheita...
kerrompa tarinan, joka on tosi.
kaverin kotitilalla mikkelin ja hirvensalmen taitteessa oli kissa joka oli kipeä ja vihainen. ei auttanut mikään. ei antanut kiinni viikoihin, ei syönyt ei liikkunut kuin öisin, kun muut nukkui.päivisin vain sähisi jos joku meni lähelle. huomasi että ei ollut enää hyvä olla. no, ei auttanut kuin yksi kaveri sisään ja luudan kanssa kissaa hätistämään ulos ja minä ja kaveri haulikoiden kanssa terassilla ulkona odottamassa, kissa juoksi ulos ja joutui kahden haulikon ristituleen, yksi kuulasuihku osui suoraan niskaan, mutta kissa jatkoi juoksuaan, niinkuin ikinä ei olisi ikinä osumaa saanutkaan. etittiin kissaa muutama tunti, mutta ikinä sitä ei löytyny. kaverin isä siis soitti ja pyysi apua kissan lopettamiseen ja minä ja kaveri mentiin haulikoiden kanssa se lopettamaan. tai siis yritettiin... tiedän myös muita tarinoita, missä kissaa on ammuttu lopetusmielessä, mutta kissa on sitkeä eläin ja ei välttämättä tipu suoraan jaloiltaan. nämä on tilanteita, missä tarvitsee ensin löytää ampuja ja kysyä, että mitä on oikeasti tapahtunut, ennen kuin ruvetaan lynkkaus porukoita hätyyttämään. kaikki asiat ei ole aina ihan yksoikoisia...

Taisto
02.09.2009, 20:46
Leka säästää naftoissa, kun aloittaa lahtaamisen lähempää...

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/kuolleita-vasikoita-suurnavetassa/346967

T€€MU
02.09.2009, 21:37
Elä sie räkänokkaleka ikuna pistä naamaas tänne lakeuksille, ei jää äitilles näyttämistä.
Sunlaisia uhoajia meillä onjo tarpeeksi, 13 tusinassa. Joka grillijonossa perjantaiehtoona
löytyy aina jollekin parempi. Moon kattellu noita sun juttujas puolivahingos jo usiasti enkä
piittaa sekaantua tän enempää tähänkään, niinkun et sinäkään tähän enää mitään kommentoi.
Provoat vaan huomenna uuden jutun johonki ja ettit seuraavan aiheen ja samaa tunkiota kierrät löytämättä mitä etsit.

Parempaa loppuelämää sullekki.

Rekisteröimätön
02.09.2009, 22:35
eikö von leka tiedä että kauhavan rauta ei ruostu

Rekisteröimätön
02.09.2009, 22:48
"Luodin päähänsä saanut kissa kuoli tiistaina Vaasan Huutoniemellä. Poliisin mukaan Keskuskadun ympäristössä 26.-27.8 välisenä aikana on tehty ampuma-ase ja eläinsuojelurikos."

Mielestäni kissan omistaja(mikäli ei sitten ole itse yrittänyt kissaansa lopettaa) on tehnyt eläinsuojelurikoksen ku päästää marnakkeensa luontoon. Kissan lopettaja teki sen toteutti loistavaa luonnonsuojelullista työtä, nappi otsaan vain irtokissoille.

Rekisteröimätön
02.09.2009, 22:50
"Luodin päähänsä saanut kissa kuoli tiistaina Vaasan Huutoniemellä. Poliisin mukaan Keskuskadun ympäristössä 26.-27.8 välisenä aikana on tehty ampuma-ase ja eläinsuojelurikos."

Mielestäni kissan omistaja(mikäli ei sitten ole itse yrittänyt kissaansa lopettaa) on tehnyt eläinsuojelurikoksen ku päästää marnakkeensa luontoon. Kissan lopettaja teki sen toteutti loistavaa luonnonsuojelullista työtä, nappi otsaan vain irtokissoille.

Ohhon, muotoillaan uurelleen.... Kissan lopettaja teki sen sijaan loistavaa luonnonsuojelullista työtä, nappi otsaan vain irtokissoille.

sjeeppi
03.09.2009, 06:36
Pittääkö taas Pohojalaasia sitoa puuhun kiinni ettei ennenaikojaan lähe itään päin kylään, Von Lekalla suattaa olla mukavat oltavat

jallu80
03.09.2009, 06:48
Kyllähän ne elukat pitää lopettaa niin että ne ei kidu. Mutta joka ainoan irtaallaan hiippailevan kissan olen pyrkinyt päiviltään päästämään, keinolla millä hyvänsä! Nämä, "eihän meidän Miuku kun vaan katselee noita linnunpoikasia" saavat vetää puolestani itsensä vaikka kiikkuun! PRKL!!!

Turpo-Urpo
03.09.2009, 06:49
Saat olla saatanan pitkätukka kiitollinen ettet asu tässä oikein lähellä, kotikäynnit yleensä on lopettanut turvan soittamisen, varmaan toimis tässäkin tilanteessa.

edit. jallu80, samaa itelles, haista vittu

Skorpioni
03.09.2009, 07:08
Sattuu anoppi pitämään tuollaista lemmikkihoitolaa joka ottaa vastaan löytöeläimet, voi viedä sellaiseen.Jokaisella kunnalla on velvollisuus huolehtia irtoeläimistä. "Eläinsuojelulain 2 luvun 15§:n mukaan kunnan on huolehdittava alueellaan irrallaan tavattujen ja talteen otettujen koirien ja kissojen sekä muiden vastaavien pienikokoisten seura- ja harrastuseläinten tilapäisen hoidon järjestämisestä." Jos omistajaa tai uutta kotia ei löydy eläin "nukutetaan" ihan oikean eläinlääkärin toimesta. Itse olen harrastanut enempi noiden koirien kanssa ja tunnustan olevani koira ihmisiä, mutta empä ensimmäisenä kissaakaan ampuisi,,,,mutta kukin tavallaan,,,,

Muutama vuosi sitten naapurin kissa karkasi. Joku eläinystävällinen sielu oli toimittanut kissan Outokummun lemmikkieläinhoitolaan (tai mikä lienee viralliselta nimeltään?). Eipä kerinnyt kissa varmaan kissaa sanoa, kun lemmikkieläinhoitaja oli ampunut kissan villikissana! Siinä meni naapurin tytön lemmikki. Vieläkin kihahtaa vedet silmiin, kun tuota ajattelen.:(

Niin, että osataan sitä täällä kurjassa Karjalassakin hoidella lemmikit pois päiviltä.

RA1D
03.09.2009, 07:28
Pohojalaaset puhhuu leviää ja savolaaeset väkättää, seurauksena on vaan kauhia mekkala. Suoraa uhkailua on jo nähtävillä, se on poliisiasia :D

mikjus
03.09.2009, 08:13
Hyvää vääntöä taas leka saanut aikaan. Hämmennetäänpä soppaa omalla mielipiteellä. Itseäni vituttaa asehullut jotka ampuvat kissoja huvikseen. En tarkoita tällä nyt niitä jotka harventavat kulkukissoja yms. mutta kun tuntuu että jotkut lahtaa kaikki kisut vaikka olis kello tai panta kaulassa. Itse ampuisin mieluummiin naapureiden koirat jotka penkovat roskasäkkejä tms. :rolleyes:mutta se on ilmeisesti rangaistava teko jostain syystä.

-Stedt-
03.09.2009, 08:16
Muutama vuosi sitten naapurin kissa karkasi. Joku eläinystävällinen sielu oli toimittanut kissan Outokummun lemmikkieläinhoitolaan (tai mikä lienee viralliselta nimeltään?). Eipä kerinnyt kissa varmaan kissaa sanoa, kun lemmikkieläinhoitaja oli ampunut kissan villikissana! Siinä meni naapurin tytön lemmikki. Vieläkin kihahtaa vedet silmiin, kun tuota ajattelen.:(

Niin, että osataan sitä täällä kurjassa Karjalassakin hoidella lemmikit pois päiviltä.

Juu, olen kuullut samaa tuosta paikasta,,,liian hätäisesti tuntuvat toimivan.

Nerd-O
03.09.2009, 10:28
Mutta joka ainoan irtaallaan hiippailevan kissan olen pyrkinyt päiviltään päästämään, keinolla millä hyvänsä! Meidän pihalla kissa lopetti hillumisen kun hurtta sai sen kerran kiinni ja antoi sille hieman kyytiä :D Nyt se katti on ainakin toistaiseksi pysynyt poissa. Eikä se kyllä minua ois pätkääkään haitannut jos hurtta ois saanut hengiltä sen kissan. Eipä sitä kissan omistajaakaan kiinnosta se kissa kun antaa sen vapaana hillua. Pitäis pihallaan kiinni kissaa niin ei olisi mitään ongelmaa.

Bj Andy
03.09.2009, 12:30
eikö von leka tiedä että kauhavan rauta ei ruostu

http://www.youtube.com/watch?v=-z7TBUda5mA

Jari
03.09.2009, 12:43
http://www.youtube.com/watch?v=OhWcCT7QBmo

Killman
03.09.2009, 12:51
Just eilen illalla istuskelin ulkosalla ja katselin kun kulkukissa pyöri bemarin alla ja kiipeili muurin päällä. Aattelin että pitäiskö sille antaa jotain purtavaa, vettä se saa lipitettyä suihkukaivosta. Jäi vielä eilen ajatukseksi mutta taidan tänään antaa.

Ei tosiaan tullut mieleen edes hätistää kauemmaksi puhumattakaan että nirri pois... Ihmiset on kai vaan erilaisia.

Rekisteröimätön
03.09.2009, 13:48
Eipä ole meidänkään pihalle tervetulleita naapurin kissat tekemään tarpeitaan lastenvaunuihin, lasten hiekkalaatikolle, aitan alle... Lisäksi ovat hyppineet autojen konepellit ja katot naarmuille. Onneksi pihassa liikkuva iso kissa(ilves) ja jotkut ystävälliset ihmiset vähentää noita rivitaloasukkaiden päivät-yöt ulkona pitämiä kissoja. Eikö lemmikki kuuluisi päästää pakkasyönä sisään ettei tarvitse lämmitellä naapureiden autojen konepelleillä?

jeeppi-eki
03.09.2009, 14:04
Jep jep, muija pesi kesällä (se lumeton päivä täällä) olohuoneen karvalanka maton, painaa varmaan 200kg märkänä, kuivaamaan terassille..... yöllä oli kissa käynyt kusemassa mattoon, vittu mikä haju. Neljän pesukerran jälkeen haju oli pois! Kovin mukavaa päästää kissat yöksi ulos, ja varmasti erittäin helppoa. Tosi yleistä kissojen omistajille. Vaan ei pitäis kissoja olla jos ei niistä pidä huolta koko ajan, ei vain esim. päivisin. Päästääköhän nämä pitbullin , rotwailerin, Dobermannin omintajat koiransa joka yöksi ulos?? Kulkekoon elukat oli ne mitä tahansa ,olkoon vaikka kameli jos siitä ei mitään HAITTAA. Vieläkö tähän joku kissa lower kirjoittaa että olisi kuivannut maton muualla niin lupaan että ....

Heikki L
03.09.2009, 14:10
Päästääköhän nämä pitbullin , rotwailerin, Dobermannin omistajat koiransa joka yöksi ulos?? ....

Mä voisin alkaa päästään, eiks se olis sillon tasapuolista!!

PS:K81 JOs kissa yöllä kävisi kuseksimassa ja paskomassa sun 2v pojan hiekkalaatikolle.
Eikö yhtään vituttas?

Edes vähän!?:)

RA1D
03.09.2009, 14:29
Jep jep, muija pesi kesällä (se lumeton päivä täällä) olohuoneen karvalanka maton, painaa varmaan 200kg märkänä, kuivaamaan terassille..... yöllä oli kissa käynyt kusemassa mattoon, vittu mikä haju. Neljän pesukerran jälkeen haju oli pois! Kovin mukavaa päästää kissat yöksi ulos, ja varmasti erittäin helppoa. Tosi yleistä kissojen omistajille. Vaan ei pitäis kissoja olla jos ei niistä pidä huolta koko ajan, ei vain esim. päivisin. Päästääköhän nämä pitbullin , rotwailerin, Dobermannin omintajat koiransa joka yöksi ulos?? Kulkekoon elukat oli ne mitä tahansa ,olkoon vaikka kameli jos siitä ei mitään HAITTAA. Vieläkö tähän joku kissa lower kirjoittaa että olisi kuivannut maton muualla niin lupaan että ....

Tainnu olla se kaksjalkanen kolli kuseksimassa nurkkiin, meillä päin kulki sellasia.
Ja kissojen syyksi laitat.

Bj Andy
03.09.2009, 15:31
Just eilen illalla istuskelin ulkosalla ja katselin kun kulkukissa pyöri bemarin alla ja kiipeili muurin päällä. Aattelin että pitäiskö sille antaa jotain purtavaa, vettä se saa lipitettyä suihkukaivosta. Jäi vielä eilen ajatukseksi mutta taidan tänään antaa.

Pyydystä se loukulla kokeile kesyyntyykö se.Jos ei niin sitten sen saa toimittaa metsästys ja eläinsuojelu lain määrittelemillä tavoilla päiviltä tai löytöeläin paikkaan.

Meillä jäi loukkuun toissapäivänä joku mettäkissanpentu ,ja se ainakin kesyyntyi kerrasta.

Ja vielä sen verran että meillä ainakin kissa on hyötyeläin. Viime kesänä yli 60 jyrsijää pääsi päiviltä(hiiriä,myyriä)
Ja tänä kesänäkin jo n.50.Ei huono juttu varsinkin kun nyt on menossa vuosisadan myyrävuosi.

Nyt vielä kun kaatopaikkoja on lopetettu,ja maatalous vähentynyt on hiiret ja rotat siirtyneet taajamiin.Joka paikassa tarjotaan ongelman ratkaisijaksi myrkkyä,loukkuja ym.tehottomia keinoja(kehvelit oppii varomaan loukkuja,ja myrkkyä syö linnut,oravat,koirat,ja kissat ym.)
Sen sijaan semmoinen kissa joka tuntee reviirinsä pitää sen myöskin "puhtaana" eli tappaa kaikki ei toivotut jyrsijät niin sisällä,kuin ulkonakin.(valitettavasti myös oravat)

Totta hemmetissä se ottaa kupoliin jos kissat kusevat nurkkiin ym. ja silloinkin oikea osoite palautteelle on kissan omistaja,koska katti ei ole oikein hoidettu/leikattu.
Ja ihan sama mikä tai kuka sinne tenavien hiekkalaatikkoon kusee,niin huutia vaan sekä kusijalle että omistajalle.

Mistään ei ole niin helppo nostaa kierroksia kuin kissoista,ja koiranpaskasta.
Joskus oon miettinyt että pitäisi järjestää semmoinen virallinen koiran(kissan)paska seminaari,jossa jauhettaisiin koko koiran(kissan)paska asia niin selväksi ettei siitä tarvisi enää lehdissä netissä,tms. kirjoittaa.
Asiasta voisi jopa muotoilla semmoisen päätöslauselman että koiran(kuten kissankin)paska on ihan perseestä.:confused::confused::confused:

salamanteri
03.09.2009, 18:58
http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=444782&utm_source=rss_feed&utm_medium=rss&utm_campaign=maakunta

"Luodin päähänsä saanut kissa kuoli tiistaina Vaasan Huutoniemellä. Poliisin mukaan Keskuskadun ympäristössä 26.-27.8 välisenä aikana on tehty ampuma-ase ja eläinsuojelurikos.

Kissan niskasta löytyi luoti ja epäillään, että sitä on ammuttu suuhun. Kissa menehtyi vammoihinsa."

Tollasen tempun tekijän tappamisessa on vaan se huono puoli, että siitä saa saman rangaistuksen, kuin jos tappaisi oikean ihmisen.
Ymmärrettävää että pidät eläinten puolta,mutta tätä palstaa lukee myös alaikäiset offroadista kiinnostuneet lapset,joten kielenkäyttöä voisi pikkuisen miettiä.Ja jos oikein olen ymmärtänyt,ei ne pohjanmaalla oo sen enempää juntteja kuin muuaallaakaan.

jeeppi-eki
03.09.2009, 19:29
[QUOTE=Bj Andy;588997]
Sen sijaan semmoinen kissa joka tuntee reviirinsä pitää sen myöskin "puhtaana" eli tappaa kaikki

Meillä oli sellainen suomenajokoirauros joka sai kaikki kissat kiinni ja teki samoin.... olikohan se rikollinen vai toimiko se vaiston varassa....

Pete
03.09.2009, 19:41
Ja kaikista raksyttavista koirista voitaisiin tehda vaikka heti saippuaa. Ovat sitten omalla tai muiden pihoilla.
Myos niista mitka ovat pohjanmaalta

jallu80
04.09.2009, 13:19
tenavana maalla asuessa meilläkin oli aina kissoja. Silloin minä niitä kusenruikkijoita poinkin vihaamaan. Joka ainoa kesä ne kanteli pihaan metsälinnun ja jäniksen poikasia. Metsästäjänä oli ja on hiukka vaikea kissoista tykätä. Jos kissa pidetään kytkettynä tai sisällä, on minulle yks hailee montako niitä on. Mutta jo metsästyslainkin puitteissa kotipihaltaan yksin poistuva kisuli on lainsuojaton. Ja nämä haistattelijat ja turpaan lyönnillä uhoajat: Haloo!!! Jokaisella on ja saakin olla oma suhteensa kaikkiin luontokappaleisiin. Minun suhteeni on tämä ja sopii tulla turpa tukkimaan hernekepit ja kukkahatut!!!

Skorpioni
04.09.2009, 13:33
Veikö kissa saaliisi?:D
Ja siten kissasta tulikin korvaava saalis.

RA1D
04.09.2009, 13:57
tenavana maalla asuessa meilläkin oli aina kissoja. Silloin minä niitä kusenruikkijoita poinkin vihaamaan. Joka ainoa kesä ne kanteli pihaan metsälinnun ja jäniksen poikasia. Metsästäjänä oli ja on hiukka vaikea kissoista tykätä. Jos kissa pidetään kytkettynä tai sisällä, on minulle yks hailee montako niitä on. Mutta jo metsästyslainkin puitteissa kotipihaltaan yksin poistuva kisuli on lainsuojaton. Ja nämä haistattelijat ja turpaan lyönnillä uhoajat: Haloo!!! Jokaisella on ja saakin olla oma suhteensa kaikkiin luontokappaleisiin. Minun suhteeni on tämä ja sopii tulla turpa tukkimaan hernekepit ja kukkahatut!!!

Koskaan ei voi tietää mitä nimimerkin takana todellisuudessa on. Minäkin voin olla vaikka sellainen "hernekeppi", mielelläni olisinkin, mutta kuitenkin huutoni vastaan. Vastaatko itse? vai louskutatko vaan nimimerkin takaa.
Siitä metsästyslaista -- lue enemmän ja luule vähemmän.

RISKI
04.09.2009, 15:09
irrallaan oleva eläin oli se sitten kissa, koira, tai perkele hamsteri on haitta eläin omalla tontilla( kotipihassa) ellei toisin sovita.

apiaani
04.09.2009, 15:28
irrallaan oleva eläin oli se sitten kissa, koira, tai perkele hamsteri on haitta eläin omalla tontilla( kotipihassa) ellei toisin sovita.

Eli aina kun päästän koirat pihalle juoksentelemaan, ne muuttuvat haittaeläimiksi?

Rekisteröimätön
04.09.2009, 15:49
Siitä metsästyslaista -- lue enemmän ja luule vähemmän.

Tuolta voi asian itse kukin tarkastaa jos kiinnostaa, kuulaa kallohon vain...

Rekisteröimätön
04.09.2009, 15:50
Tuolta voi asian itse kukin tarkastaa jos kiinnostaa, kuulaa kallohon vain...
http://www.linnut.fi/lintuharrastus/faq-suojelu.shtml

VonLeka
04.09.2009, 16:13
Saat olla saatanan pitkätukka kiitollinen ettet asu tässä oikein lähellä, kotikäynnit yleensä on lopettanut turvan soittamisen, varmaan toimis tässäkin tilanteessa.

edit. jallu80, samaa itelles, haista vittu

Ei mua haittaa jos asun lähellä ja tuut kylään.
Kiristääkö vanne päätäsi? Otatko internet foorumit liian tosissaan?

VonLeka
04.09.2009, 16:16
Elä sie räkänokkaleka ikuna pistä naamaas tänne lakeuksille, ei jää äitilles näyttämistä.
Sunlaisia uhoajia meillä onjo tarpeeksi, 13 tusinassa. Joka grillijonossa perjantaiehtoona
löytyy aina jollekin parempi. Moon kattellu noita sun juttujas puolivahingos jo usiasti enkä
piittaa sekaantua tän enempää tähänkään, niinkun et sinäkään tähän enää mitään kommentoi.
Provoat vaan huomenna uuden jutun johonki ja ettit seuraavan aiheen ja samaa tunkiota kierrät löytämättä mitä etsit.

Parempaa loppuelämää sullekki.

Onko himassa liian vähä järkihommia ku pitää ottaa kaikki liian tosissaan mitä internet keskustelu foorumilla kirjoitan? Pitäskö sun lähtee järkihommiin, esim. risusavottaan eikä uhota jollain internetfoorumilla aikanen mies! Eihän täällä netissä järkijätkät pyöri ;)
"Nettihommat on korvanappi ja lökärikundien juttuja, nykyajan nuorille ei pietä kuria eikä oo järkihommia, pyöritään netissä ja pelataan pleissteissöniä" - sanoi ukkini

Jos ei viina, sauna tai terva auta, niin hengitys raikastuu napalmilla.
Sana viikonvaihteeksi: perse.

jallu80
04.09.2009, 17:57
Mulle riittää, minä leikin näin lapselliset juupas eipäs-pelit joitaki vuosia sitte jo... Mutta minut löytää Vieremältä. T: L-P Honkanen

VonLeka
04.09.2009, 18:20
Mulle riittää, minä leikin näin lapselliset juupas eipäs-pelit joitaki vuosia sitte jo... Mutta minut löytää Vieremältä. T: L-P Honkanen

Mitä ihmettä? Tuskin ketään kiinnostaa missä asut ja mitenkö tämä nyt meni näin offtopikiksi

T€€MU
04.09.2009, 20:22
Lekahan kiertää aihetta niinku kissi kuumaa rotanmyrkkyä.
Lueppas ny tuo sun eka viestis kuitenki vielä kerran ja ajatuksella.

Sieltä se löytyy syy tähänkin keitokseen.
Olisiko riittänyt vähempikin yleistäminen tekijästä, tai ihan pelkkä linkki.

VonLeka
04.09.2009, 20:28
Lekahan kiertää aihetta niinku kissi kuumaa rotanmyrkkyä.
Lueppas ny tuo sun eka viestis kuitenki vielä kerran ja ajatuksella.

Sieltä se löytyy syy tähänkin keitokseen.
Olisiko riittänyt vähempikin yleistäminen tekijästä, tai ihan pelkkä linkki.

mulla ei oikeasti ole mitään pohjalaisia vastaan, kerran eläissäni oon käyny vaasassa.
kaikilla ei näköjään ole niin kiero huumori ku mulla! kuten mä sanoin ni löysätköö vannetta ja elkää heti vetäkö herneitä perseeseen, luulin että tämmönen offrout äijä foorumi on vähä rennompi ku joku karvanoppa tuninki foorumi

EDIT. pelkkä linkin postaus on arsesta, pitää kirjottaa jotain
2edit. eikä mulla nyt oo aikaa keksiä mitään selityksiä ja puolusteluita, kirjotin mitä kirjotin se joka ottaa tuon tosissaan niin sitten ottaa, tämä on vain internetfoorumi on täällä paskompia juttuja

VonLeka
04.09.2009, 22:13
Paikkakunta ei taida olla se pointti, eläinen rääkkääjät pitäisi lopettaa samoin kuin rääkätty eläin. Jos haluaa lopettaa eläimen maallisen vaelluksen tekee sen sitten kunnollá, oli sitten espoosta tai kemijärveltä.

Joo paikka kunta ei ole pointti, ihan sama missä tuo ois tapahtunu
Joku kohta kitisee tuosta yhdys sanasta, niin sanon samantien että kirjotin sen selkeyden vuoksi erilleen

Joske
05.09.2009, 01:48

TAAS vaihteeksi kusenpolttama runkku on päässyt kissan kimppuun, ja totta vitussa tietenkin kusisella Pohjanmaalla. Mikä niitä vitun juntteja vaivaa? Pitääkö sinne lähteä itse tappamaan muutama "pohojolaaaaaaaaaanen" urpo, että perusjutut eläinten kohtelusta menee jakeluun?

Koitas pikkusen miettiä mitä kirjottelet ennenku moisia postailet, ettei tarvi taas selitellä umpialampia, niinku nyt näkkyy käyneen.

Joo paikka kunta ei ole pointti, ihan sama missä tuo ois tapahtunu
Joku kohta kitisee tuosta yhdys sanasta, niin sanon samantien että kirjotin sen selkeyden vuoksi erilleen

No vittuakos korkkiruuvviaki kierompi savolaisrunkku haukut meitä pohojalaasia???? Mitäs pahaa me on sulle (vielä) tehty????

Ja vaikka on runkattukin, sen ei luulis sun palleja polttelevan, piä kuset housussas eläkä yritä panna omia virheitäs muitten syiks.

offroadjouni
05.09.2009, 07:23
Oliskohan tässä topicissa jo tarpeeksi uhoamista? Se että meillä on olemassa chit-chat vapaampaan keskusteluun ei tarkoita että tänne olisi pakko suoltaa scheissea tuutin täydeltä.