Greenday
28.08.2009, 15:06
Niin tossa kehä 1:llä Tuusulanväylän kohdalla länteenpäin oli 8.30 aamulla pieni liikenneruuhka,aiheuttaja sininen farmariAudi...kiilasi pientä WW poloa(siivousfirma),joka
tuli mun eteen..en kerinnyt n.60km/h vauhdissa paljonmuuta kuin väistää ojaan ja katsoa
kun valopylväs lähestyy ja ajaa siitäkin läpi.Audi ei pysähtynyt,Polo kuski oli pysähtynyt
ja kävelinkin sit sitten kattoo miten äijän kävi.No siihen Poloon ei sitten osunnut.
Äijä oli kauheessa shokissa kyllläkin.Soitettin sitten poliisi,palokunta ja ambulanssi paikalle.
Valopylväs oli mennyt juuresta poikki ja minun Hiluxsin(33",60mm,Turbo,peruskamaa)Offiini
tuulilasi rikki,kattoon lommo,1kpl työvaloja ja keularauta väänty.
Rikos ilmoitus tehtiin,mutta luultavammin sit maksaja olen minä:confused:
Anteeksi kirjoitusvirheet:)
tuli mun eteen..en kerinnyt n.60km/h vauhdissa paljonmuuta kuin väistää ojaan ja katsoa
kun valopylväs lähestyy ja ajaa siitäkin läpi.Audi ei pysähtynyt,Polo kuski oli pysähtynyt
ja kävelinkin sit sitten kattoo miten äijän kävi.No siihen Poloon ei sitten osunnut.
Äijä oli kauheessa shokissa kyllläkin.Soitettin sitten poliisi,palokunta ja ambulanssi paikalle.
Valopylväs oli mennyt juuresta poikki ja minun Hiluxsin(33",60mm,Turbo,peruskamaa)Offiini
tuulilasi rikki,kattoon lommo,1kpl työvaloja ja keularauta väänty.
Rikos ilmoitus tehtiin,mutta luultavammin sit maksaja olen minä:confused:
Anteeksi kirjoitusvirheet:)