PDA

View Full Version : Myyty Peugeot 309 1.6 -89 *MYYTY*

Kartse1
25.08.2009, 19:18
Ikääntyneet sukulaiset lähtivät taas talvehtimaan Thaimaan lämpöön ja toi parina kesänä hyvin palvellut kesäauto joutuu nyt etsimään uuden kodin.

Myynnissä on siis tuollainen Peugeot 309 1.6 -89.

- Katsastettu viimeksi nyt toukokuussa ja leimaa on jäljellä tulevan maaliskuun loppuun (31.3.2010). Pellit ja tekniikka hyvässä kunnossa, joten tuskin joutuu isoja korjauksia tekemään. Kesän aikana ajettu 4tkm.
- Mittarilukema on 169 000tkm. Ajoin sillä n. 10km lenkin ja tuntui toimivan ihan asiallisesti.
- Ajoneuvo poistettu liikennekäytöstä 25.8.09. Jatkossa pitää ottaa liikenteeseen/hakea tarrakilvet ennen koeajoa.
- Itselleni on siitä tehty luovarit, joten sen voin laillisesti myydä eteenpäin. Oma autokiintiöni on täynnä, enkä aio sponsoroida valtion kassaa tämän auton rekisteröimisellä omiin nimiini.
- Autossa on hyväkuntoiset nastattomat talvirenkaat alla.
- Keulasta on maalit vähän haalistuneet (värivaha tekee ihmeitä) ja tuulilasi varmaan tarvii jo seuraavassa katsastuksessa vaihtaa.
- Käteishinta on 250€.

*MYYTY*

Kartse1
20.09.2009, 12:06
Hinnan päivitystä.

Ande
20.09.2009, 12:17
150 ja tulen hakemaan tuosta tyttärelle ensiauton.

Kartse1
21.09.2009, 22:01
Vähän tarttis saada lisää... :D

Kartse1
24.09.2009, 20:59
Meni jo...

Pistäkääs niihin 2wd kotteroihinne oikeet hinnat, niin niitä ei tarvii kuukausitolkulla kattella täällä palstalla... :D

Koskee myös RR:ää ... :D

Rotta-Racing
24.09.2009, 21:41
Meni jo...

Pistäkääs niihin 2wd kotteroihinne oikeet hinnat, niin niitä ei tarvii kuukausitolkulla kattella täällä palstalla... :D

Koskee myös RR:ää ... :D

Kato kun ei ole pakko myydä niin ei tarvii pilkkahintaan myydä:D:D:D:D:D

Kartse1
25.09.2009, 01:36
Kato kun ei ole pakko myydä niin ei tarvii pilkkahintaan myydä:D:D:D:D:D

Mistäs näin päättelit, että Sinua olen tarkoittamassa? :p

Asiasta jutellen, kyllä sunkin kannattaisi tarkistaa noita toimintatapojasi.

Ostopalstalla poraat 50,- autoja ja täällä niitä sitten myyt monella sataa.

Luuleksää stanan juippi, että nää palstan lukijat ovat ihan pässinpäitä? Häh? :rolleyes:

Ittes vaan olet nolannut oikein Perusteellisesti. Jos et sitä ymmärrä omin avuin, niin se on sitten voivoisentään... :o

Kyllä minä sen muistan omilta nuoruusajoiltani, että piti kaikenmaailman raadot kerätä omiin nurkkiin ja niitä korjailla harrastusmielessä & myydä sopurahaan tutuille,
mutta pitääkö parin mutterin vaihdosta enää euroaikana yrittää kiskoa monen satasen nettoa juuri siitä piiristä, jossa itse olet "hyvää pataa"... :p

Kjäh, eikä mulla ole tarvetta säilöä muiden autoja pihapiirissäni... :D

Toivottelen Hyvää KauppaOnnea valitsemallesi tielle... ;)