View Full Version : Ostetaan Piältäajettavanruohonkerääjä
Eli halutaan ottaa vastaa/ostaa halavalla!!!!
Päältä ajettavan ruhnleikkurin (stiga valley) ruohon kerääjä.
Huom ns peräkärry mallinen.
mul ois sellanen wizard päältäajattava rattorimalli siihe on sellane "kärry" ja lumiaura ja voi siihen ne kerurin hilppeetki löytyy tai ees osa siin on virtalukko rikki tai jotan starttaa ku pistää suoraan akusta se on parivuotta seisonu ja kumit on tyhjänä siit pitäs viel vähä rahaa saada jos kiinnostaa ?
Rotta-Racing
13.08.2009, 22:45
mul ois sellanen wizard päältäajattava rattorimalli siihe on sellane "kärry" ja lumiaura ja voi siihen ne kerurin hilppeetki löytyy tai ees osa siin on virtalukko rikki tai jotan starttaa ku pistää suoraan akusta se on parivuotta seisonu ja kumit on tyhjänä siit pitäs viel vähä rahaa saada jos kiinnostaa ?
20€ Tarjottu:D:D
20€ Tarjottu:D:D
nokitamma 50 €uroon...
IironSika
15.08.2009, 21:45
80e
Hmm. niin mä olin ostamassa ruohonkerääjää ja mulle tarjotaan jo 100€.
Kannattavaa kauppaa, vai mitä?
Ei taida poikien huudot riittää vielä!
Tän ilmon vois vaikka vaihtaa myydään osastolle, kun toi huutokauppa alko.
Hmm. niin mä olin ostamassa ruohonkerääjää ja mulle tarjotaan jo 100€.
Kannattavaa kauppaa, vai mitä?
Ei taida poikien huudot riittää vielä!
Tän ilmon vois vaikka vaihtaa myydään osastolle, kun toi huutokauppa alko.
Tee palvelus nimim. tdi:lle ja vaihda toi sun ostoilmo sen hiluvitkuttimen huutokaupaks ja sitten aletaan huutaa kilpaa oikeen tosissaan. :D
solihull
16.08.2009, 23:01
Eikös noita sauvaohjattavia ja piältäajettavia ruohokerääjiä / ruohonleikkaajia löydä ihan ilmaiseksi deitestä ja kapakoista? Ehkei se enää tänä syksynä ehdi leikata enää ruohoa, mutta jo ensi keväänä. Hankintakulut halvat - pitäminen kallista. Mutta muutama ensimmäinen vuosi menee ruohot ihan lykättävällä koneella kunnes alkaa saada otteen vallan kahvasta...sitten onkin vaihdon aika.
TT