Kirjaudu sisään

View Full Version : Pankin tiskillä kannattaa olla tarkkana..

MakeO
09.08.2009, 21:27
Kävin perjantaina naapurikylän Nordean tiskillä tallentamassa vähäisiä käteisiä ja tilanne meni suunnilleen näin ..
Minä: päivää,täs olis käteistä ja laitetaan omalle tilille-
Kassa: Olisko henkilöllisyys todistusta?
M: on kas tässä
K:Kiitos... mille tilille laitetaan?
M: sille xxxxxx-xxxxx
K: Kiitos ja kuittaus tuohon olkaa hyvä
M: mun mielestä mä annoin 5e enemmän ku täs lapus lukee..?
kassa plärää hetken seteleitä ...
K: No niin oliki,no mä lisään sen tilille ja saanko kuittauksen vielä tolle 5elle... Olipas hyvä että olitte tarkkana tuon summan kans ku mä vaan äkkiä katsoin noita seteleitä..
M: Jaas vai semmosta,mä luulin että se oli joku palvelumaksu mikä vähennettiin, se on kuule pakko pers aukisen olla tarkkana.
K:juu ei tästä mitään mee Nordean asiakkaalta ku tallettaa omalle tilille..

Ja täts it.. ei muuten mitään mutta kyllä yleensä sanotaan edes että sori jos asiakkaalta pankin tiskillä meinataan viedä fyrkkaa tosta noin vaan .. kyse ei oo muustaku 5 eemelistä mutta pikkasen periaate hatuttaa,miks virheet tehdään aina näin päin?

Onks muilla käyny vastaavasti..?

Nerd-O
10.08.2009, 07:07
Kylän osuuspankissa syöttävät rahat aina koneeseen, joka sitten laskee ne ja ilmeisesti varmistaa vielä aidoiksi. Ainakin itsellä tehneet ihan yhdellä 50e setelillä tuon operaation. Ei niille tunnu riittävän että näkevät itse sen raha summan.

toyota4x4
10.08.2009, 08:21
viimeks pankissa oli jopa hieman näreissä kun ensin laskin. no kas kummaa kun setelit työnti koneeseen ilman että kassaneiti edes laski niitä, se meni tukkoon jolloin pankkineiti kysy paljon sulla oli rahaa.

Nerd-O
10.08.2009, 13:58
no kas kummaa kun setelit työnti koneeseen ilman että kassaneiti edes laski niitä, se meni tukkoon jolloin pankkineiti kysy paljon sulla oli rahaa. Liikaa hilloa :D Silloin pitäisi olla voittaja fiilis kun koneet menee tukkoon rahamääristä ;)

toyota4x4
12.08.2009, 21:13
Liikaa hilloa :D Silloin pitäisi olla voittaja fiilis kun koneet menee tukkoon rahamääristä ;)

no eipä ne omia ole.