View Full Version : tu
Cental73
31.07.2009, 10:30
ve
"Muutaman" tyypin täältä tunnen mutta ihan outo nimi.
Laitetaanko hakuun ;)
Cental73
31.07.2009, 19:57
ei tartte, jätin ostamatta tuotteen kun haiskahti huijaukselta.
Rotta-Racing
31.07.2009, 20:17
veijaria nimeltä Antti Pätsi tai Antti-Matti Pätsi?
Onkos sama kaveri
http://fi-fi.facebook.com/antti.patsi
Cental73
31.07.2009, 20:46
vaikea sanoa, kun en ole nähnyt. Epäilen ettei, tyypin pitäisi olla vanhempi. Kuulemma vaimo matkahuollossa töissä... alkoi vaan epäilyttään kun myynti-ilmoituksen lankanumero ei ollut käytössä ja tuote halpa. Sähköpostilla vastattiin että vahingossa tuli laitettua vanha numero ilmoitukseen. Päivitetty uusinumerokaan ei vastannut, kuulemma oli akku loppu kotipuhelimesta. Rahat olisi pitänyt maksaa etukäteen, aiempi ostelija kun oli jättänyt paketin hakematta matkahuollosta, niin haluaisi varmistua kaupasta. en suostunut. Sitten olisi riittänyt puolet. En suostunut, vaan halusin uotteen matkahuoltoon jossa virkailijan kanssa olisi katsottu/avattu paketti jotta onko sisällä mitä piti, jo on niin kaikkihan n selvää ja rahat siis tilittyisi hänelle. Jos sisältö jotain muuta, pakkaus lähtisi sen sisliän tien takas ilman lunastusta. Jäipi kaupat tekemättä.
Rekisteröimätön
01.08.2009, 20:13
ton niminen kulkukauppias oli noilla main noin 60 vuot sitten
Rekisteröimätön
27.08.2009, 14:51
Varokaa näitä Antti Pätsejä ja muita satuolentoja. Nää "roolipelaajat" sepittelee niin mielikuvituksellisia tarinoita, että luulis rahkeet riittävän ihan teatterikorkeeseen asti. Ko. Pätsin kanssa hieroin matkapuhelinkauppoja myös, heppu on ilmeinen kusettaja.
Vikkinä: Tarkistakaa aina että ilm. puhelinnumerot ja osoitteet on käytössä ja todellisia. Älkää tehkö tilisiirtoja etukäteen. Varmistakaa matkahuollossa / postissa, että paketin sisältö on sitä mitä on sovittu. Kaupanteko on turvallisinta suorittaa naamatusten. t. nimim. Kerran kusetettu
http://www.nettimarkkina.com/668717
http://www.nettimarkkina.com/668220
http://kaksplus.nettimarkkina.com/660899
paljos näitä saa laittaa:D
Rekisteröimätön
27.08.2009, 19:52
Arvatkaa vaan, että vaikuttaako tuo tyyppi Kainuussa? Hommahan perustuu just siihen, että asutaan mukamas niin korvessa, että pitää käyttää matkahuoltoa tai itellaa ja rahat tilille etukäteen, tietenkin! Todennäköisesti tää kelmi majailee jossakin pääkaupunkiseudulla. Olishan se hyvä saada vihellettyä peli poikki, mutta tällaset keskoset vaihtavat vaan tunnuksia ja pankkiyhteyksiä ja homma jatkuu. Aikoinaan tein vastaavasta tyypistä rikosilmoituksen ja selvis, että huijaustapauksia oli kymmenittäin. Heppu istui rötöksistään pinen kakun ja vapauduttuaan jatkoi taas valitsemallaan uralla.
Cental73
28.08.2009, 06:02
ainakin numerotiedustelun perusteella löytyy tuon niminen kaveri juuri noilta kulmin. Mutta kännynumero on jonkin insinööritoimiston nimissä, (käyttäjänä tosin A.P)
Rekisteröimätön
29.08.2009, 09:22
Tilitietojen perusteella tää kelmi majailee Oulussa. Tietääkö kukaan tarkempaa osoitetta? Vois käydä vaikka moikkaamassa kaveria.
Rotta-Racing
31.08.2009, 21:31
http://www.ip-adress.com/trace_email/#result
Tuon avulla sitten seuraatte sitä sähköpostiosoitetta :)
Rekisteröimätön
01.09.2009, 12:50
Joo, elikkä olin joutua tän kyseisen veijarin huijauksen kohteeksi. Sama laulu, vaimo matkahuollossa töissä.. Lopuksi kaveri väitti lähettäneensä paketin postin kautta, ja vaati tekemään tilinsiirtoa. Ja kun kysyin paketin seurantanumeroa, meinasi "antti" että saan seurantanumeron kun olen maksanut paketin hänen tililleen.
Aikaisemmin tämä kyseinen kaveri on huijannut rahaa ihmisiltä nimellä "juho koski".. Olkaahan ihmiset varovaisia.
http://www.ip-adress.com/trace_email/#result
Tuon avulla sitten seuraatte sitä sähköpostiosoitetta :)
Tuon avulla ei näe kuin sen operaattorin lähimmän keskuksen sijainnin, eli todellinen kotiosoite jääpi saamatta.
Oma IP-osoite näkyy olevan Treen keskustassa, pitkästi yli 20km pielessä ja väärässä kylässäkin vielä... :D
Osoite löytyy, tiedustelut yv:llä.
Oulussa asuu.
http://www.oikotie.fi/ext/images/thumb/apartment.ext021.61636_2.jpg
Rekisteröimätön
17.09.2009, 15:24
veijaria nimeltä Antti Pätsi tai Antti-Matti Pätsi?
Yritti mua kans kusettaa pleikkari kolmosella, no turvalaskua kun ehdotin, niin yhteydenpito loppui.
Harmittavinta näissä on kun varastavat toisten nimen ja joskus koko identiteetinkin... siinä sitten on lauma "kusetettuja" väärän oven takana...
Rekisteröimätön
07.10.2009, 11:28
Sama mies käyttää välillä myös nimeä Jani-Matti Koski ja asuu Oulussa Menninkäisentie 3aB24
90550 Oulu
Ettei Antti itse nyt yritä johtaa offimiehiä harhaan. Osoite ei ole oikein.
Rekisteröimätön
14.10.2009, 18:36
saman niminen tyyppi oli vajaa kymmenen vuotta sitten luokkakaverina pudasjärvellä. Ei mitää tietoa onko tekemistä tämän jutun kans mutta tuli vaan mieleen että kaveri oli kova valehtelemaan ja mm koitti myydä itse polttamiaan cd-levyjä koulussa.
Rekisteröimätön
22.10.2009, 04:39
Terveisiä täältä pohjosesta vähä huonommilla fiiliksillä.
Eilen pääsin putkasta pois syyttömänä.
Tosiasiahan on että mun nimeä on käytetty väärin ja tästä on saatetettu näiollen oikea henkilö mun kuulustelun perusteella etsintäkuulutukseen.
Tässä on käynyt niin että mun tilistä on ilmeisesti kaksoiskortti tai jotain vastaavaa ja siihen on tullut tunnusluku millä on pystytty nostamaan rahaa.
Löydätte varmasti juttua Koski Juho nimellä joka on mun tuttu ollu jo pienestä pitäen.
Kyseinen henkilö on siis tällä hetkellä haussa, ja toivottavasti tunnustaa teot, tai sillo mulla lähteepi koulutukselta kaikki hyöty ja elämä on aika hukassa (merkonomi)
Tosiaanki itselle eilen poliisit nappasi kyytiin ja totesi että mulla on 5 etsintäkuulutusta ja 17 petos epäilyä, yhtäkään en ole tehnyt.
-Antti
Kun kerran olet viitsinyt rekisteröityä palstalle syyttömyyttäsi vannomaan, niin tottahan toki tulet rehtinä ja reippana katkaisemaan huhuilta siivet, lataamalla lähitulevaisuudessa palstalle kuvan uunituoreesta syyttämättäjättämispäätöksestä, tai oikeuden antamasta vapauttavasta tuomiosta?
Cental73
22.10.2009, 18:40
mulla pitäis olla tallessa kaikki meilit mitä tuli läheteltyä/vastaan otettua aikoinaan. Kai sieltä ip osoitteet saa kaivettua esille viranomaiset mistä mitäkin tullut/mennyt, ja kenelle mailiosoite on rekisteröity?
onneksi nenäni kykeni haistamaan palaneen käryn, kerrast opin.
'
ja mm tuolta löytyy koski juttuja:
http://www.taloussanomat.fi/keskustelut/?threadID=85386&offset=20#comments
Rekisteröimätön
23.10.2009, 12:18
mulla pitäis olla tallessa kaikki meilit mitä tuli läheteltyä/vastaan otettua aikoinaan. Kai sieltä ip osoitteet saa kaivettua esille viranomaiset mistä mitäkin tullut/mennyt, ja kenelle mailiosoite on rekisteröity?
onneksi nenäni kykeni haistamaan palaneen käryn, kerrast opin.
'
ja mm tuolta löytyy koski juttuja:
http://www.taloussanomat.fi/keskustelut/?threadID=85386&offset=20#comments
Noh, tässä nyt tulee lisää paskaa niskaan ku tällä henkilöllä on ilmeisesti vieläki mun tilinumero ja kaikki millä pääsee käsiksi, tuli lisää 600e pikavippilaskuja jne. tänään lähen rikosilmotusta tekemään. Toivottavasti tästä nyt pääsee jotenki yli ilman että tulee kuluja lisää, ei oikeen opiskelijan budjettiin sovi nää.
-Antti
Rekisteröimätön
10.11.2009, 11:52
Itse tein kesällä kauppaa kyseisen huijarin kanssa, tyhmyyksissäni suostuin maksamaan kaupasta puolet etukäteen... Loppu on historiaa, rikosilmoituksen tehdessäni(kesäkuu 2009) oli kaverilla jo monta syytettä alla sekä aikaisempia tuomioitakin.. Jos siis tosiaan väität että joku käyttää nimeäsi ja tiliäsi väärin niin mikset ole kuolettanut tiliäsi ym??
Itse tein kesällä kauppaa kyseisen huijarin kanssa, tyhmyyksissäni suostuin maksamaan kaupasta puolet etukäteen... Loppu on historiaa, rikosilmoituksen tehdessäni(kesäkuu 2009) oli kaverilla jo monta syytettä alla sekä aikaisempia tuomioitakin.. Jos siis tosiaan väität että joku käyttää nimeäsi ja tiliäsi väärin niin mikset ole kuolettanut tiliäsi ym??
Koska olen tuntenut kyseisen henkilön n. 10v ja oletin ystäväksi, itsellähä ei ollu verkkopankki tunnuksia tällä välin enkä niitä ole tarvinnut koska ei ole vakituisia tuloja tuolle tilille.
Nyt on tili jäädytettynä ja ''kaveri'' linnassa ja odottelen tässä että pääsee käräjille selvittämään.
Kaikki tähän mennessä tehdyt syytteet oon jo sanonut poliisille oman kantani asiaan ja toivotaan että oikea syyllinen selviää.
ps. aijemmat viestit poistin erinäisistä syistä, voitte ehkä arvata miksi..
Rekisteröimätön
27.11.2009, 16:23
Pakko sanoa, että aika leväperäistä touhua merkonomilta ettei tiedä edes mitä omilla tileillä tapahtuu! Voisi uskoa että tiliotteita edes välillä katselee. Mutta en tätä tarinaa oikein usko koska poliisin mukaan henkilöllä oli jo aikaisempiakin tuomioita.
-Koska olen tuntenut kyseisen henkilön n. 10v ja oletin ystäväksi, itsellähä ei ollu verkkopankki tunnuksia tällä välin enkä niitä ole tarvinnut koska ei ole vakituisia tuloja tuolle tilille.
-toivotaan että oikea syyllinen selviää.
Luulisi selviävän jos tunnet tiliäsi käyttäneen henkilön ja olet hänen tietonsa poliisille kertonut.
Pakko sanoa, että aika leväperäistä touhua merkonomilta ettei tiedä edes mitä omilla tileillä tapahtuu! Voisi uskoa että tiliotteita edes välillä katselee. Mutta en tätä tarinaa oikein usko koska poliisin mukaan henkilöllä oli jo aikaisempiakin tuomioita.
-Koska olen tuntenut kyseisen henkilön n. 10v ja oletin ystäväksi, itsellähä ei ollu verkkopankki tunnuksia tällä välin enkä niitä ole tarvinnut koska ei ole vakituisia tuloja tuolle tilille.
-toivotaan että oikea syyllinen selviää.
Luulisi selviävän jos tunnet tiliäsi käyttäneen henkilön ja olet hänen tietonsa poliisille kertonut.
Kyseinen tili on ollut käytössä vain minun-äidin ja isäpuolen välillä, joka sattuu olemaan sammossa, toinen tili on nordeassa jota käytän opintotuelle ja kaikelle yleiselle.
En ole seurannut sammon tiliä, ei tule kirjeellä tilitietoja postin kautta vaan pitäisi itse katsoa aina.
Ja olentinpa että sille tilille ainoat siirrot on perheeltä, vaan näinpä ei käynyt.
Ja poliisille on sanottu ja 3 kertaa on käyty tekemässä uusittu rikosilmoitus pikavipeistä joita ei ole itsellä tullu nostettua. Korttikin tosiaanki katosi yhdessä välissä josta sanoin aiemmista viesteistä jotka poistin sen jälkeen kuin kyseinen syylline kävi täällä asunnossa ja hiukkasen käsitteli minun pääkoppaa kitaralla ja polvella.
Tässä voi kestää aikaa selvitellä mutta kärsivällisyyttä, voitte pyytää numeroa privaatissa jos haluatte niin voidaan keskustella ja te uhrit päätellä että onko saman ''taajuinen ääni'' kuin tällä köllillä joka istuu tällä hetkellä linnassa.
Edittaan vielä jälkeen nyt vielä:
Olen antanut kaikki tilitiedot viime kesäkuusta marraskuun(?) loppuun asti, tuosta on jo aikaa, ja voin vannoa vaikka että yhtään petosta ei ole tapahtunut minun nimissä tämän jälkeen.
Kuten vielä toistan, kysykää puhelinnumeroa jos haluatte jutella asiasta, alkaa hiukan jo häiritsemään tämä muitten epätietoisuus.
-Antti
http://www.iltalehti.fi/oulu/2010011210915721_ou.shtml
Olisikohan Antti-poika kopissa?
Rekisteröimätön
25.01.2010, 20:06
Juu, poliisi kertoi että mies oli kuulemma tavoitettu ja papereita kärrätään syyttäjälle. Juttu menee kuulemme joskus kevään nurkilla Oulun käräjäoikeuden käsittelyyn.
Juu en oo kopissa, tuo on joku muu, mutta laitoksella oon useampaan kertaan käyny ilmotuksia tekemässä oikeasta tekijästä ja sanonu oman kantani.
Korjaus: itseasiassa tuo on muistaakseni samoihin aikoihin pidätetty hlö joka on varmasti vastuussa.
Rekisteröimätön
10.03.2010, 09:17
nonnii nyt mies on vangittu:
Kyl sen verran huonoa suomea kirjoittikin, että ulkomaalaiseksi ounastelin!
http://yle.fi/alueet/oulu/2010/03/oulussa_vangittiin_nettihuijari_1516435.html?origi n=rss
t. Cental, väärinkirjoitusprofessori
Noniin alkaa tämäki asia selviämään, ei oo skanneria tällä hetkellä mutta tuli kirje poliisilta:
''teitä on kuulusteltu rikoksista epäiltyinä useisiin rikoksiin - Esitutkinnassa on käynyt ilmi että teitä ei ole syytä epäillä mainituista rikoksista''
Jokohan juttua on oikeudessa käsitelty? Onko asianosaisille tullut ilmoituksia?
Rekisteröimätön
25.05.2010, 18:26
saman niminen tyyppi oli vajaa kymmenen vuotta sitten luokkakaverina pudasjärvellä. Ei mitää tietoa onko tekemistä tämän jutun kans mutta tuli vaan mieleen että kaveri oli kova valehtelemaan ja mm koitti myydä itse polttamiaan cd-levyjä koulussa.
päätit sitte tänne tulla dissaamaan vanhaa luokkakaverias millä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä... voi luoja. ihmeellistä miten maailmaan mahtuu paljon idiootteja ihmisiä. tuskin tätäkään häiskää sen jälkeen olet ees tavannu. varohan ettei joku ala vetää jo kunnianloukkaussyytteitä ku tohon malliin jatkat.
OULUN SYYTTÄJÄNVIRASTO PÄÄTÖS 11/1686
syyttämättä jättämisestä
Epäillyt rikokset ja lainkohdat
Petos 15.102009 Oulu
Petos 13.8.2009 Oulu
Päätös: Asiassa ei ole näyttöä rikoksesta tai todennäköisiä syitä rikoksesta epäillyn syyllisyyden tueksi.
Perustelut: Esitutkinnassa kuultu Pätsi on kiistänyt teot. Hän on kertonut antaneensa Juho Koskelle asuntonsa avaimen. Jossain välissä nettipankkinsa käyttäjätunnukset hävisivät. Juho koski on esitutkinnassa kiistänyt nämä teot.
Juho Koski on 3.10.2011 tuomittu Rovaniemen hovioikeudessa täytäntöönpanokelpoisella päätökselllä samoihin aikoihin tedyistä lukuisista petoksista, joissa on käytetty Antti Pätsin tiliä. Koski on esitutkinnassa tunnustanut osallisuutensa kyseisiin tekoihin.
Antti Pätsin ei voida osoittaa syylistyneen epäiltyihin tekoihin.
Kihlakunnansyyttäjä Vuokko Hautala
Jakelu: Syyttämättä jätetty
Asianomistaja
Poliisi
Tässä kirjotin hieman lyhennettynä syyttämättäjättämisestä todisteen, voin myös printata kunhan saan jostain sellaisen lähettyville.
Näinollen toivon että vastaavaa ei pääse tapahtumaan, omani sekä muiden puolesta.
-Antti