View Full Version : M: kuuspyörävolvo
http://www.offivaruste.com/catalog/product_info.php?products_id=794
Note! This message was posted anonymously!
Tämä Volvo meni nyt kaupaksi.
Mie oon tuollaisen katsastanut suomen kilpiin ja 2 kpl on vielä tulossa...
Isuzu Trooper(huoltoauto),Vw Syncro,kansivikainen(ex sakke)Belarus 825 ja seuraavaksi Polaris 700 Sportman.
Moi,
mitäs tuollaisen 6x6 volvon kantaviis on? Ei taida saata kolmea tonnia kyytiin, vaikka riisuis lavalta kaiken mahdollisen pois? Tai jaksaisko 3l bensakutonen viedä 3t kuormalla kahdeksaakymppiä?
-Paavo
quote:
Mie oon tuollaisen katsastanut suomen kilpiin ja 2 kpl on vielä tulossa...
Vieläkö hinta on sama, 5500€? Ja ne pidemmät/matalammat kopit 4500€?
Paavo,
C303 3300kg (Tgb11)
C304 4400kg (Tgb13)
C306 5700kg (Tgb20)
Ja kyseessä "kokonaispaino".
yks kipale pressukapelli olisi,ajettu jopa 19tkm!!! lavallakin on istumapaikkoja 6:lle..(rekisteriotteessa) hinta 4900 sis alv!! 0400-279 054 /Hannu Lehikoinen
Isuzu Trooper(huoltoauto),Vw Syncro,kansivikainen(ex sakke)Belarus 825 ja seuraavaksi Polaris 700 Sportman.
lantikka
26.10.2004, 11:38
quote:
yks kipale pressukapelli olisi,ajettu jopa 19tkm!!! lavallakin on istumapaikkoja 6:lle..(rekisteriotteessa) hinta 4900 sis alv!! 0400-279 054 /Hannu Lehikoinen
Onko kuvaa, onko häksätin, pelkällä kopilla ja sitten runko ja 6 pyörällä. Mistäs niitä voi tulla kattomaan, meneekö kuormaautoksi, mitä jos laittaa dieselin? Laitatko kiitos tietoa, mailiin tai jotain, mistä ne ostit, voisiko itse hakea ruotsista ymym.
Kuva saadaan lähetettyä emailiin...häksätin? Siis lavaversio,pressukapelli,on kuorma-autoksi rekisteröity,voit laittaa vaikka wankelin jos haluat,laite löytyy JUUKA nimiseltä paikkakunnalta,matkaa joensuusta n 89km.
Isuzu Trooper(huoltoauto),Vw Syncro,kansivikainen(ostakee pois,halavalla)Belarus 825 ja Polaris 700 Sportman.