Kirjaudu sisään

View Full Version : Ostetaan Jeep Wagoneer -77:n osia

ImacInnes
22.07.2009, 22:18
-Etu vilkun lasit (pyöreät, kolmella ruuvilla kiinni) tai koko vilkut.
-Taka valon lasi, vasen tai koko valot. (kiertää kulman vaakasuunassa)
-yksi tai useampi vanne.

Tietoa mistä voisi kysellä otetaan kiitollisena vastaan. Suomesta, Ruottista tai USA:sat.

t.Ismo Ämmä

454SS
23.07.2009, 08:54
Millainen vanne olis hakusessa? Miulla on ainakin kahdenlaisisia vanteita tollaiseen.

ImacInnes
23.07.2009, 10:07
Jaa että lisää tietoa?

Nyt auton alla ompi
Hankook Dynamic MT 33x12,5x15 kumit ja krominen 6 pulttinen, 8 puolanen, kolmioreijillä oleva vanne ompi, jakoa en tiedä vielä. Auto on vielä eri paikkakunnalla kun asun.
Tarvitsisin varapyörälle vanteen ja eipä haittaa vaikka päällä olisi joku kumeskin.

Saatko kuvia laitettua minulle?

t.Ismo Ämmä

454SS
23.07.2009, 19:51
Ton mallinen löytyy 15 tuumaisena.

ImacInnes
23.07.2009, 22:24
Mitäs tuo maksaa ja missäs tuo on?

t.Ismo Ämmä

454SS
25.07.2009, 09:33
Mitäs tuo maksaa ja missäs tuo on?

t.Ismo Ämmä

Löytyy Luumäeltä. Noudettuna vitosen ja jos tarvii lähettää niin kakskymppiä. Tollaisia vanteita löytyy 3 kpl.

ImacInnes
25.07.2009, 10:11
Otan nuo 3 vanetta. Laitappa s-postiini sun numeros niin soittelen kun ollaan menossa Imatralle niin noudan nuo silloin. Käydään sukuloimassa 2 kertaa vuodessa. Onkos niissä jotkut kumit päällä, tarvii vaan hiukka enemmän tilaa kumejen kanssa kuin ilman.

ismo.makinen(at)saunalahti.fi

Kiitoksia

t.Ismo Ämmä

Löytyy Luumäeltä. Noudettuna vitosen ja jos tarvii lähettää niin kakskymppiä. Tollaisia vanteita löytyy 3 kpl.

ImacInnes
29.07.2009, 22:23
Vanteet noudettu Imatran paluumatkalla ja kaikki kolme saatiin sopimaan kyytiin 5 hegen perheen ja tavaroiden lisäksi, 2 kumea katolle ja yksi taakse tavaroiden alle. Nyt vanteita riittää jo vaikka myytäväksi asti.

t.Ismo Ämmä

Rambleristi
29.10.2009, 23:07
Mulle on tulossa jossain kohtaa yks Wago josta joutais ainakin ne etuvilkut/parkit. Mulla on itellä tarvikevalot joten en kaipaa orkinaaleja. Auto tulee mulle nähtävästi, jos kaikki menee puikkoihin, niin marraskuun lopulla. Samalla saatais se kyydistä unohtunut luukku sulle (vieläkin ottaa päähän moinen möhläys). Saisit samalla tonkia noista muista mitä tarviit.

T: Petri Henttula
hepe@amccf.com

ImacInnes
01.11.2009, 22:28
Mulle on tulossa jossain kohtaa yks Wago josta joutais ainakin ne etuvilkut/parkit. Mulla on itellä tarvikevalot joten en kaipaa orkinaaleja. Auto tulee mulle nähtävästi, jos kaikki menee puikkoihin, niin marraskuun lopulla. Samalla saatais se kyydistä unohtunut luukku sulle (vieläkin ottaa päähän moinen möhläys). Saisit samalla tonkia noista muista mitä tarviit.

T: Petri Henttula
hepe@amccf.com

Ilmoittele kun peli on tontilla niin täytyy koittaa tulla käymään.
t.Ismo Ämmä