View Full Version : offroad liikkeitä ruotsissa?
nyt kun kerran täälä joutuu ramppaamaan töissä, ni tietääkö kukaan liikkeitä täältä? itse yritin googletella, mut eipä mitään löytyny, tai en vaan osaa...
Du bara knulla googgel "offibutiikkernarna" , Det gör kukku :)
Milloinkas meinaat kotiutua?
perjantaina, tuun lentämällä, maksaa 140e eestakas. ku laivalla maksaa 60e+ tonnin kerkee juomaan...
mun deva kuukle kuule ei löydä, vaikka kuin kuukletan...
[quote=junnu78;575623]perjantaina, tuun lentämällä, maksaa 140e eestakas. ku laivalla maksaa 60e+ tonnin kerkee juomaan...
Kyllä sitä nyt elvistellään kun ollaan rahahommissa!:D
Käyppä jossain kioskilla ja osta se paikallinen 4 Wheel drive lehti sieltä ainakin löytyy muutama mainos,mut skanessa on ainakin olemattomasti noita liikkeitä,et tietysti riippuen missä päin siellä kurvailet..
PikkuMyy
15.07.2009, 11:32
nyt kun kerran täälä joutuu ramppaamaan töissä, ni tietääkö kukaan liikkeitä täältä? itse yritin googletella, mut eipä mitään löytyny, tai en vaan osaa...
Mistä suunnasta niitä pitäisi löytyä ja minkälaisia ja osia haet...
Tukholmassa Junnu78 majailee....
en mitää erikoista hae, kunhan vaan kattelisin, et mitä kivaa ja minkä hintasta täälä on. ei ole paikallista 4wheelirä... on vaa lontoolainen ja suomalaisen sais tilattua kans. paikallisesta "nettiautosta" ei löytyny yhtään oikeeta offroad autoa... eikö täälä muka harrasteta????
en mitää erikoista hae, kunhan vaan kattelisin, et mitä kivaa ja minkä hintasta täälä on. ei ole paikallista 4wheelirä... on vaa lontoolainen ja suomalaisen sais tilattua kans. paikallisesta "nettiautosta" ei löytyny yhtään oikeeta offroad autoa... eikö täälä muka harrasteta????
Soita Hasselle, Eli Hans Mäki. On noita formula offi heppuja+osaa suomea ja asuu Tukholman reunamilla. Se jos joku osaa sua jeesaa oikeisiin suuntiin. Ja jos aika tulee pitkäks, niin kysele, että pääsekkö vaikka niiden tallille vieraileen.
Hasse: +46706261965
Älä tekstaa, vaan soita!!!
http://www.rindab.se/shop/
tuolta pitäis jotakin tilpehööriä löytyä, ja on käsittääkseni melko lähellä tukholmaakin..
Ja eikö muka www.blocket.se :stä löydy yhtään offroad autoa?:O
kyllä siellä on ruåttalainen 4x4 lehti on,varmaan vaan loppu,itse tuli osteltua muutamakin kun työreissuilla olin..
Tukholmassa oli muistaakseni kyllä liikkeitä itse olin malmöössä ja siellä ei mitään vaan kaikki kaupat tuntu olevan sielä tukholman läheisyydessä
no ei ollu blocketissa yhtään offroad autoa, kun sitä selailin... tänää oli pari. juu, löyty yks työkaveri, joka ajaa kiihdytys autoa ja niitten tallilla on sen kaverilla ylämäkiauto, sinne pitäs mennä käymään parin viikon päästä ihmettelemään. huomena viikoks suomeen laittamaan konetta paikalleen!
no ei ollu blocketissa yhtään offroad autoa, kun sitä selailin... tänää oli pari. juu, löyty yks työkaveri, joka ajaa kiihdytys autoa ja niitten tallilla on sen kaverilla ylämäkiauto, sinne pitäs mennä käymään parin viikon päästä ihmettelemään. huomena viikoks suomeen laittamaan konetta paikalleen!
Hmmm....ylämäki auto. Se vois olla Rolf "Råttan" Keiserin auto....ehkä. Tosin on siel Tukholman alueella ainaki viitisen mäkikilpuria, että onhan noita muitakin vaihtoehtoja, ku Hasse ja Råtta.
nii, en minäkää nimee kysyny.
onneks kaikki ruottalaiset puhuu hyvin lontoota, ku noilla ruottin tunneilla oli koulussa parempaa tekemistä, ni paikallinen murre ei oikee taivu... vastaan ei oo tullu yhtään ruotsalaista, jonka kanssa ei voi keskustella lontoon murteella.
Joko on löytynyt paikallinen KÅÅPEE tai LIPPÅNEN??:p
nyt on eka viikonloppu vapaata, et on aikaa lähtee etsimään...
parin viikon päästä pitäs lähtee käymää katsomaan sitä ylämäkiautoa.
pikkuhiljaa...