PDA

View Full Version : Ilmaiskarit ja parkkilukko sallittu cupissa ?

Jp
14.07.2009, 16:42
Yritin tuossa etsiä, mutta en nyt äkkiseltään löytäny vastausta, eli Onko ilmaiskarit sallittu suunnistuksen modi luokassa, ja kelpaako parkkilukko (ei automaattilootan) toimivaksi seisontajarruksi, vai pitäääkö olla mekaanisesti välitetty? Eli ajatuksena laittaa takapiiriin lukko napilla joka pitää paineen, kunnes jarrua uudestaan painetaan.

Arska-tehtaalta
14.07.2009, 20:19
Tohon ketjuun

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=24806&highlight=s%E4%E4nn%F6t

Tai laita kyssäri suoraan cupin sivuston kautta.

lepoantti
14.07.2009, 21:53
säänöistä en tiedä mitään mutta parkkilukosta eli wilwoodin vai mikähän se olikaan line-lockista on käyttökokemusta. mulla on yhdessä pelissä etupiirissä juuri tuollainen että kun polkee jarrua ja painaa napin pohjaan niin jarrut jää päälle, toimii loistavasti paitsi että välillä namiskuukkeli pomppaa ylös ja jarrut vapautuu. syytä en tiedä mutta jarrut ei vuoda, joskus pieni täräys esim. oven kiinni paiskaus saatta vapauttaa jarrun.

itse olen suunnitellut että pitäisi tehdä mekaaninen varmistus ettei namiskuukkeli voi nousta omia aikojaan ylös, tällaisenaan tohon line-lockkiin ei voi luottaa.

Jp
14.07.2009, 23:01
kiitoksi vinkistä, juu taidanpa kysästä tuolta cupin sivuilta tai topicista, kun ei haku tuottanut tulosta, ja vähän pitkä ketju kahlattavaksi läpi.

Oli itekkin tarkotus varmistaa toi linelockin nappi jolloin mekaanisella systeemillä, sillä kans tuntuu että voi tehdä noita lipsahduksia liiankin helposti. Tietysti kardaanikäsijarru olis ihan pätevä, mutta toi linelocki ois helppo ja halpa toteuttaa. Onhan siinä tietysti sekin että jos jarruputki pamahtaa poikki, ni samalla putoaa pelistä käsijarru. Lieneekö enää siinä vaiheessa ongelma...