Kirjaudu sisään

View Full Version : Patrol GR Y60 korotus


tdic-89
06.07.2009, 20:01
minkäslaisia alustasarjoja porukka on gr patrolleihinsa laittaneet?, joku 3" korotus pitäisi saada, mitä suosittelette ja paljonko on todellinen korotus sarjoissa?

Rotta-Racing
07.07.2009, 11:08
Offivarusteesta tollanen
Nissan Partol Y-60 (lehtijousilla) 50mm

Sisältää Ironman lehtijouset, rasvattavat riipukkeet, U-pultit, polyuretaanipuslat ja pidemmät iskunvaimentimet.

http://www.offivaruste.com/catalog/product_info.php?products_id=909


Omasta kokemuksesta en suosittele mitään kun ei ole mitään mitä suositella:D:D:D

Mut OldManEmu,IronMan voipi olla aika kovia..
viisaammat valistakoon

fintroll
07.07.2009, 14:52
Gr:issa sä tarvitset tämä:

http://www.offivaruste.com/catalog/product_info.php?cPath=52_118&products_id=907

Mä teen itse sama mun pitkan GR.
Jä tarvitset muuttua jotain pieni asia. Jos on lyhyt GR sä tarvitset alentaa vaidelaatikkossa.

http://www.patrol-gr.net/im_forum/rehausse/calboitetrav2jv.jpg

Ja tarvitset jarru työ... (lyhyt ja pitka)

http://www.patrol-gr.net/im_forum/rehausse/rep9ku.jpg

Jos sä en tein tämä, Patrolli jarruttaa vain etua.

Vaithoa tämä:

http://img197.imageshack.us/img197/6352/stabbar.th.jpg (http://img197.imageshack.us/i/stabbar.jpg/)

Viipo
07.07.2009, 17:25
6" dopinssoneilla saa vielä leimattua 33" -renkailla, mut fiksumpi vois olla laittaa 4" vieterit ja 2" korinkorotus, niin ei tartte niin paljon muokata muita hiluja. 6" jousilla joutuu jo modaamaan panhardien kiinnityksiä, iskaritorneja ja kääntämään etuakselista napoja, 4" vietereillä ei vielä niin välttämätöntä.

-MaTTi-
07.07.2009, 18:29
6" dopinssoneilla saa vielä leimattua 33" -renkailla, mut fiksumpi vois olla laittaa 4" vieterit ja 2" korinkorotus, niin ei tartte niin paljon muokata muita hiluja. 6" jousilla joutuu jo modaamaan panhardien kiinnityksiä, iskaritorneja ja kääntämään etuakselista napoja, 4" vietereillä ei vielä niin välttämätöntä.

6" jousimuutosta ei tässä maassa saa hyväksyä ilman poikkeuslupaa, 3" on max. Eikähän 33" kumit tartte korotusta paljoo mitään, mut ryhdikäs ulkonäkö on sit asia erikseen.

tdic-89
07.07.2009, 18:53
kiitosta vaan vastanneille, eli korotettava auto on pitkä gr vieteri jousilla, liekkö millanen setti toi ironman?, paljonko sit nousee niinku oikeastaan, fintroll?. ja 3" taitaa olla max korotus kun autossa 3" korinkorotus

Viipo
08.07.2009, 03:00
6" jousimuutosta ei tässä maassa saa hyväksyä ilman poikkeuslupaa, 3" on max. Eikähän 33" kumit tartte korotusta paljoo mitään, mut ryhdikäs ulkonäkö on sit asia erikseen.

Suomessapa GR:t on 3" matalampia kun mitä ohjekirjassa lukee tehtaan ilmoittamaksi korkeudeksi. Pitkän GR:n tehdaskorkeus 10sr15 renkailla on 1800mm mutta 33" altsikoilla ja 6" vietereillä mitattu korkeus 1900mm, jolloin virallinen "jousikorotus" jää kolmeen tuumaan...

fintroll
10.07.2009, 17:40
Jos sä en haluat vaihto lian paljon, 3" on enimmäis. Ja se on hyvi koska sä en tarvitset muutoskatsastus (jos mä ymmarin tämä http://www.metropoli.fi/offivaruste/sivu.php?id=72 oikein). Mä luulen mä otan 265/75R16 rengaat silloin mä on tarpeeks raha. Vain luulen 33" on ok, jos sa on 3" korotus-sarja. (sä tarvitset muutoskatsatus tämä rengaat).

Late
07.09.2009, 21:31
Varmistetaanpa vielä, ennen kuin lähden vaihtamaan jousia.. Joku on varmasti saman muutoksen jo tehnyt.
Eli olen laittamassa lyhyeen GR patrolliin OME:n +2" jousisarjaa, tarvitseeko muuttaa jarruputkia, letkuja tms. vai riittääkö niissä vara?
Ja mikä juttu tuo vaihdelaatikon alennus on? Ei oikein saa selvää...:)

juhoke
08.09.2009, 07:00
Varmistetaanpa vielä, ennen kuin lähden vaihtamaan jousia.. Joku on varmasti saman muutoksen jo tehnyt.
Eli olen laittamassa lyhyeen GR patrolliin OME:n +2" jousisarjaa, tarvitseeko muuttaa jarruputkia, letkuja tms. vai riittääkö niissä vara?
Ja mikä juttu tuo vaihdelaatikon alennus on? Ei oikein saa selvää...:)

Ite ku laitoin 3" dopinssonin eipä muuta tarvinu tehä ku jatkaa sitä kuormaventtiilin vartta, mikä tuolla aikaisemmassa kuvassa näkyy.

Etuakselia kannattaa kääntää olka-akseli linjassa taaksepäin, jotta ajettavuus säilyy eikä vetele.

Ei laatikkopakettia tarvi laskea.