View Full Version : Miten teidän varpaat kääntyy
Juu elikkäs näin perjantain kunniaks pitää ottaa selville että mitenkä teidän varpaat kääntyy... Tuossa yksi viikonloppu oltiin rannalla kaverin kanssa ja taivuttelin varpaita ihan normaalisti, yhtä'äkkiä kaveri huus että "mitäs vittu?? miten sun varpaat kääntyy noin??" Mulla kääntyy varpaat 90astetta ylöspäpäin.Kaverilla ei käänny eikä monella muullakaan. Mites teillä?? olenko mää vaan niin pirun hyvä vai kaikki muut vähän outoja??:D
Skorpioni
26.06.2009, 20:14
Ukkovarvas kääntyy 46,7 astetta :) ja loput vähemmän. Olisiko sinulla hieman yliliikkuvat nivelet, jos kaikki varpaat sojottavat kohti taivasta?:D:D
Gravedigger
26.06.2009, 20:18
Täällä kanssa kääntyy nivelet hieman ylitse eli varpaat sen 90 asteta ja peukalon pää myös kääntyy tuon 90 astetta. Niin ja sormet saa vaikka millaseen solmuun väännettyä.
Rekisteröimätön
26.06.2009, 20:53
Tuota, jos sulla sojottaa varpaat kohti taivasta niin ootko varma ettet vain makaa selälläs.. :D
Kyllähä varpaat ny heiluu ku mummolla hampaat tuulessa..
(L-200 työnyybinä koppikoneelta)
Pääsääntösesti mun varpaat kääntyy rannikolle päin jos olen matkalla sisämaasta koiliseen.
Muuten ne on ihan sikinsokin joskus ne on kauniisti rivissä.
Rekisteröimätön
26.06.2009, 21:05
Tuota, jos sulla sojottaa varpaat kohti taivasta niin ootko varma ettet vain makaa selälläs.. :D
Kyllähä varpaat ny heiluu ku mummolla hampaat tuulessa..
(L-200 työnyybinä koppikoneelta)
hahhahaahahha
Pääsääntösesti mun varpaat kääntyy rannikolle päin jos olen matkalla sisämaasta koiliseen.
Muuten ne on ihan sikinsokin joskus ne on kauniisti rivissä.
hihihihihihih
skorpioni
akinpaja
26.06.2009, 21:23
oottako aivan varmoja että oli omia varpaita kaikki,ettei ois sekottunu jonkun muun varpaisiin...
45 astetta.... eli ne vois näyttää vaikka tv:ssä...
Arska-tehtaalta
26.06.2009, 22:20
Jumalauta, tyypit taitaa olla apinoille sukua :D:D:D
Jumalauta, tyypit taitaa olla apinoille sukua :D:D:D
Kai me kaikki ollaan, toiset vaan lähemmin. :)
45 asteen poikkeama normaaliasentoon on lähellä. Normaaliasento taas on noin kantapään tangentissa.
tä häh
pitäskö mun siitenkin asua puussa eikä okt talossa,kaikki muut näyttää 90` ylöspäin,
pi**eli joka on 180` niihin verrattuna alaspäin??
Sormet ja varpaat kääntyy kaikki ysikymppii:D
90 astetta ylöspäin? Ei helvata ukkovarvas ehkä 40 muut ei sitäkään.
Aika hauska.
Täällä on eriparijalat, tai lähinnä omien toimien vuoksi kääntyvät vasemman jalan varpaat vähemmän. (kuten koko jalkaterä)
Taannoinen pikku lippailu motskarilla aiheutti vähän murrosmurskaa nilkassa ja nyt se on tommonen kankea.
(toisaalta jos jalat olis samaa paria, eli vaikka kaks oikeaa... hmmm...)
Gravedigger
27.06.2009, 12:18
Aika hauska.
Täällä on eriparijalat, tai lähinnä omien toimien vuoksi kääntyvät vasemman jalan varpaat vähemmän. (kuten koko jalkaterä)
Taannoinen pikku lippailu motskarilla aiheutti vähän murrosmurskaa nilkassa ja nyt se on tommonen kankea.
(toisaalta jos jalat olis samaa paria, eli vaikka kaks oikeaa... hmmm...)
Mutta onhan kenkä parissaskin vas. ja oik. kenkä.
ylöspäin ei varpaat kummemmin taivu. just että käret lattiasta irtoaa.
kerran muistan selittääneeni töissä myöhäsymisen syyksi
"sain pillua ,teki niin hyvää että varpaat alkoivat harittaa ja kengät eivät mahtuneet jalkaan" :)
pomo nauroi niin että unohti torua myöhästymisestä.
Mutta onhan kenkä parissaskin vas. ja oik. kenkä.
Mää kun aattelen kaikki aina vähän niäpire kuin muut. ;)
Ei käänny varpaat yli 45:n mutta polvi pyörähtää kiertäessä 90 sivuttain :D
45 astetta kovan naksahduksen kera.
Kovakalu69
27.06.2009, 20:07
Ei senkummemmin käänny, mutta harittaminen onnistuu siten, että varpaiden väliin tulee vajaa parin sentin "hajuraot" :)
Kyllä niin monella taipuu varpaat että voidaan porukalla todeta sen olevan täysin normaalia:D:D Itse olen aina luullut että kaikilla kääntyy mut ei sitten vissiin:D
Rekisteröimätön
28.06.2009, 22:51
kaikil on nivelet löysässä , saatteko kielen nenään ihan reikään asti?
On joskus saatu hyvät naurut!
T.moggi nyybinä
T.moggi nyybinä
Siis omaan nekkuunko :confused:
Mutta jos naapurin, niin sitten ylettyy muihinkin reikiin...
Mulla kääntyy varpaat 90astetta ylöspäpäin.
Voipi olla hankalaa tanssia balettia... :D
khonkonen
29.06.2009, 19:46
T.moggi nyybinä
Helposti menee.
Rekisteröimätön
29.06.2009, 22:01
Juu elikkäs näin perjantain kunniaks pitää ottaa selville että mitenkä teidän varpaat kääntyy... Tuossa yksi viikonloppu oltiin rannalla kaverin kanssa ja taivuttelin varpaita ihan normaalisti, yhtä'äkkiä kaveri huus että "mitäs vittu?? miten sun varpaat kääntyy noin??" Mulla kääntyy varpaat 90astetta ylöspäpäin.Kaverilla ei käänny eikä monella muullakaan. Mites teillä?? olenko mää vaan niin pirun hyvä vai kaikki muut vähän outoja??:D
Hyvin kääntyy isovarvas ylöspäin ja muut hieman jäävät vajaaksi.
Lisäksi varpaat saa haralleen se. kaikkien väliin jää usean sentin rako ja pikkuvarvas sojottaa yli 45 astetta ulos (sukan kanssa hyvä ankkaefekti). Isovarpaiden ja etuvarpaiden "napsauttelu" toisiaan vasten onnistuu myös, samoin kun leegojen rakentaminen...
Paha vaan kun jalalla on pituutta numeron 41 verran ja leveyttä 44:n verran tai us mitta 8,5XW
Kenkäkaupassa voi tosin pyytää myyjän apua varpaat ankka-asennossa... voi voi...
2
Laittakaahan linkkuvarpaat niitä kuvia tänne niin pääsee sitä ihmettä ihmettelemään! :D
45' menee kaikki varpaat, ja toisesta jalasta saa pikkuvarpaan levitettyä sillai että jääpi muutaman sentin rako seuraavaan varpaaseen,..
Rekisteröimätön
04.07.2009, 20:43
45' menee kaikki varpaat, ja toisesta jalasta saa pikkuvarpaan levitettyä sillai että jääpi muutaman sentin rako seuraavaan varpaaseen,..
Alkaapi tämänkin palstan taso olla jossain muualla kun offissa ? Harmi kun palstan nimi vaihtu simoliinista> offipalstaksi. Pitäs olla joku suodatin että tämmösin " apina mekaniikka" juttuja tarviisi lukea? Vai mitä mieltä muut o? No seuraavaksi taas vastaatte että NYYPI ruikuttaa ja mussuttaa....
Nii-i nyypiapina!!! Tää onkin chit-chatissa, vai pitäiskö täälläkin puhua vaan offista?
kaikkee ei tartte lukea... kaikkea luettavaksi tarkoitettua ei tarvitse avata.. edes täällä... pysyttele vain nuissa tekniikka topiceissa.. tai vaihda kanavaa ;) ja kaikkeen ei tartte kommentoida.. mutta kommentoin sitli.. enkä ees vitutus osioon :D
- rekisteröitymispakon kannatus ry-
Skorpioni
04.07.2009, 21:02
Alkaapi tämänkin palstan taso olla jossain muualla kun offissa ? Harmi kun palstan nimi vaihtu simoliinista> offipalstaksi. Pitäs olla joku suodatin että tämmösin " apina mekaniikka" juttuja tarviisi lukea? Vai mitä mieltä muut o? No seuraavaksi taas vastaatte että NYYPI ruikuttaa ja mussuttaa....
"Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin."
Älä suutu, jos ollaan sotkettu leikkikehäsi/hiekkalaatikkosi:p
Huomasin että mun varpaat alkavat muistuttaa apinan varpaita. Mietin että mistä se johtuu ja hokasin että olen ollut vinssiapinana kisoissa ja viimeksi varpaat oikein otti otetta maasta kun kiskoin vinssin narua ja pääsin nopeasti eteenpäin.
Onko tämä nyt sitä evoluutiota?? Pitäisikö mun vähän rauhoittaa vinssiapinan hommaa vaikka se on helevatan hauskaa.
ps. banaanikin maistuu paremmalta kuin ennen vanhaa
Skorpioni
04.07.2009, 21:15
Mr Cooper, miten tämä on mahdollista..? Ollaan samaa mieltä nanan ja Pörön kanssa? :D:D:D:D
Mitenkäs suu nyt p..laitetaan?
Varpaat vaan kääntyilee sinne tänne, mutta nilkka se vain oireilee, joten jokohan pitäisi työterveyshuoltoon ottaa yhteyttä maanantaina?:eek:
Eikös tää koko chitsät osio ole täällä sen takia ettei tarvitse tuolla "oikean" foorumin puolella jauhaa mitään turhaa... Tai näin itse olen tän käsittäny.
ja näitähän on PAKKO lukea:)
otsikko ainakin mielestäni kertoo melko selkeästi että topicissa on puhe ihmisten varpaista ja niiden taipumisesta;) mutta ei siitä sen enempää hienoa että olet jonkun harrastuksen keksinyt.
sitten asiaan, eli omat jalkanakit leviää ankkamaisesti mutta ei ne kyllä mitenkään muuten taivu:D