PDA

View Full Version : Renkaan vaihtoa vanteille uudellamaalla

kuningaskulkuri
21.06.2009, 19:09
Tervehdys.
Lienee juttua ollutin palstoilla mutten haulla löytänyt.
Minun tarvitsee saada tässä päivänä eräänä tehtyä hiukan rengashommia, eli pitäis ottaa yhdet kumit irti vanteilta ja laittaa niille uudet renkulat tilalle ja ne mitkä otetaan pois pitäis saada vastaavasti toisille vanteille jolla on niilläkin paskalisut päällä. Tasapainotuksia ei tarvitse eli pelkkä kumien vaihto olis tiedossa. Maksan toki työstä, mutta mitä rengasliikkeistä olen kysellyt niin niillä on hinta aika kova kun ei niiltä ole renkaat ostettu, joten onko jollain kiinnostusta tehdä moinen pyöräytys sopivaan hintaan ja paljonkohan suunnilleen tulee maksamaan? Vastauksia tähän tai privana.

Rotta-Racing
21.06.2009, 19:42
Tervehdys.
Lienee juttua ollutin palstoilla mutten haulla löytänyt.
Minun tarvitsee saada tässä päivänä eräänä tehtyä hiukan rengashommia, eli pitäis ottaa yhdet kumit irti vanteilta ja laittaa niille uudet renkulat tilalle ja ne mitkä otetaan pois pitäis saada vastaavasti toisille vanteille jolla on niilläkin paskalisut päällä. Tasapainotuksia ei tarvitse eli pelkkä kumien vaihto olis tiedossa. Maksan toki työstä, mutta mitä rengasliikkeistä olen kysellyt niin niillä on hinta aika kova kun ei niiltä ole renkaat ostettu, joten onko jollain kiinnostusta tehdä moinen pyöräytys sopivaan hintaan ja paljonkohan suunnilleen tulee maksamaan? Vastauksia tähän tai privana.

Ite käytin Taposen autohuoltoa Nummelassa kun piti saada uudet renkaat vanteille..
Ihan henkilöauton renkaita tosin ..
Niitä oli kahdeksan kappaletta mitkä piti laittaa vanteille ja parissa vanteessa oli vanhat renkaat päällä, vaihtotöineen ja tasapainotuksineen hinnaksi tuli 50€. oli halpaa verrattuna siihen mitä muut liikkeet pyysivät 80-160€.. ja nopeasti hoitui homma.

AVRO
21.06.2009, 22:58
Jos Mäntsälässä liikut, niin First Stop/Asmo Karvinen on vekslannut mun renkaita inhimilliseen hintaan. Ei tosin ole vehkeitä kovin muhkeiden kumien vääntelyyn, normi koneet on ukolla.
Semmoinen mukava pikkupaja.

Heikki L
22.06.2009, 08:32
Viikissä, siinä metroauton lähellä on kaverin pikkupaja.
Tekee rengas hommat kanssa, numeron saa privana jos haluaa.