View Full Version : Myydään / Vaihdetaan myyty
mitäs tästä nyt sais?. loput löytyy http://www.nettiauto.com/chevrolet/blazer/2562888
aloitetaan tarjoukset vaikka 500e:-)
Toni Haapala
Vantaa
nostellaas tätä kun näyttäis auton myynti viikot olevan meneillään:-)
tapsa4x4
26.05.2009, 22:19
no se 500e.
Siis onhan ajokunnossa? Ymmärsinkö oikein?
Tuleeko noi siirtokummit mukaan?
Onko mitään tietoa mitä koneelle on tehty?
570e koska huuto päättyy? :D
Siis onhan ajokunnossa? Ymmärsinkö oikein?
Tuleeko noi siirtokummit mukaan?
Onko mitään tietoa mitä koneelle on tehty?
jep kumit ja vanteet mukaan. auto on täysin ajokunnossa. kysyppä junnulta tai nerheltä jos ne tietäis koneesta lisää...
570e koska huuto päättyy? :D
no ei ihan näillä huudoilla vielä lopu. justhan vasta huudot alkoi.
villev51
27.05.2009, 20:02
630e
tv:Ville
lasse228
01.06.2009, 09:11
650e
elikkä laitetaas huutokauppa sulkeutumaan 20.06-2009 klo.21.00
voittaja noutaa auton ennen juhannusta.
vaihdossa käy ainoastaan vene enään.
linttala
04.06.2009, 13:48
660e
vaihda veneeseen, tiedät kyllä mihin...(katso takapihalle)
vaihda veneeseen, tiedät kyllä mihin...(katso takapihalle)
selvä. Kaupat tehty.
Rekisteröimätön
04.06.2009, 21:49
Tuleekohan tästäkin ilmosta MULTIFAILIN esimerkki?!?!
Tuleekohan tästäkin ilmosta MULTIFAILIN esimerkki?!?!
Varmaankin, ainakin eri kalenteri käytössä haapalalla, mun kalenteri sanoo että olisi viides päivä kesäkuuta.
Tai jatkuuko nyt huutokauppa venheen tiimoilta, ja jos jotain vaihtoa tulee siihenkin, niin pitäisikö otsikko muuttaa muotoon, "Huutokaupalla myydään mitä milloinkin, päättyy joskus tai aiemmin." :)
Rekisteröimätön
05.06.2009, 15:57
Harmi kun on jo ennen aikojaan myyty,olis tohon eräpäivään asti voinut ehkä tarjota jopa kolmeenkin tuhanteen asti.No,joskus nopeat syö hitaat.
Varmaankin, ainakin eri kalenteri käytössä haapalalla, mun kalenteri sanoo että olisi viides päivä kesäkuuta.
Tai jatkuuko nyt huutokauppa venheen tiimoilta, ja jos jotain vaihtoa tulee siihenkin, niin pitäisikö otsikko muuttaa muotoon, "Huutokaupalla myydään mitä milloinkin, päättyy joskus tai aiemmin." :)
niin tai jos vaikka opettelis lukemaan... joka kohdassa lukee joka ilmoituksessa että vene sopii vaihdossa!!!!
Ei se kenellekkään kuulu, vaikka kelpuuttaisit pullasorsaparven vaihdossa. Kommentoin vain tuota huutokaupan ennenaikaista päättymistä, ties vaikka olisit saanut useammankin purtilon vaihtarina.:)
Mutta reilu pelihän on persiistä, ja eihän huutokaupan perussännöt koske myyjää, vaan pelkästään ostajaa.
Mutta ei tämä minun sielunelämää hetkauta suuntaan tai toiseen, joten lämpimiä ja aurinkoisia veneilykelejä vaan toivotellaan. :)
Ei se kenellekkään kuulu, vaikka kelpuuttaisit pullasorsaparven vaihdossa. Kommentoin vain tuota huutokaupan ennenaikaista päättymistä, ties vaikka olisit saanut useammankin purtilon vaihtarina.:)
Mutta reilu pelihän on persiistä, ja eihän huutokaupan perussännöt koske myyjää, vaan pelkästään ostajaa.
Mutta ei tämä minun sielunelämää hetkauta suuntaan tai toiseen, joten lämpimiä ja aurinkoisia veneilykelejä vaan toivotellaan. :)
jep jep... sain sen max hinnan tosta mitä tarkoituksena olikin. eli ei ollut järkeä odotella!